Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik wens het jullie...ga eventjes mijn kipjes checken (of ze allemaal binnen zijn) en dan op de bank!Goede avond en voor straks "welterusten". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Rust maar lekker uit Dombo.Sahire die film is op sbs.6Foutje Shah. op rtl.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ha, dank je Bol....zal eens even gaan kijken zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 kipjes chequen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 oh lekker, theezoethout,met honing,nizza kokosbiscuit,dopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 dopen?? vanwege je kunstgebit Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ga die film maar eens kijken,zag een plaatje in de gids van Orlando Bloom met ontbloot bovenlichaam.....niet verkeerd hoor vast een mooie film...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 zijn je vriendinnen al weer weg Sha? zonder toetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 hai jane!heb je mn berichtje aan jou gelezen?inzake de ramp enzo?wat vond je ervan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ziggy stardust, bowie...was al fan op mijn veertiende,geweldig toch dat spotify,kennen julli dat?een immense bibliotheek muziek,allemaal gratis!echt geweldig, droomde je vroeger van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Goeie avond Jane. Een fijne dag gehad wijfie? Heb je vandaag met het mooie weer nog moeten sporten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 vandaag niet Bolmaar wie weet morgenals dochter erg veel huiswerk heeftdan pak ik nog een paar uurtjes.jij een leuke dag gehad las ik,ja dat openbaar vervoer heDie film kon me niet echt boeien, kijk jij nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 goede avond. bollie heb je de auto van jos niet meer of durf je niet te rijden? als ik ergens de pest aan heb is het wel het openbaar vervoer.dombo welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Hai Jane Als toetje hadden we koffie toe, te goed gegeten om nog een toetje op te kunnen.Maar..........niets gedronken en de laatste fles wijn bij dochter op kamer meegegeven aan hun.Kreeg wel een fles Chardonnay zonder alcohol, iets heel aparts schijnt, maar ik heb het zonet uitde koelkast gehaald en weg gezet.............zag mij er veel te echt en lekker uit!!Komt toch ineens die trek naar boven terwijl ik het totaal niet heb gemist vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 heel goed sha!ik heb het ook niet zo op die nabootsingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ja Henk gelezenik was erg onder de indrukhad het pas gezien, de beelden van de rampen ja dan ben ik echt geen positivo hoor.Dat is meer een kwaliteit van jou dan weer, toch?vullen we elkaar lekker aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 in wezen mist het de essentie van het stoppen vind ik,al kan het iemand natuurlijk wel ergens doorheen slepen...zeker in het begin...alcoholvrije nep bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ha goeieavond. Ik heb pas zo'n fles chardonay zonder alcohol gekocht en gedronken. Is gewoon druivensap, koop het ook niet weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Wat een avontuur bol en dan zo'n buschauffeur, dus zo gaat dat in het zuiden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ja Josje, iemand zei al dat het gewoon druivensap was, enorm gelachen erom want hij bleek best prijzig.Ze had beter gewoon een pak kunnen meenemen stuk voordeliger.Alleen weer zo wonderlijk dat bij het zien van zo'n fles (ziet er echt uit hoor!!) die gevoelens zomaaruit het niets tevoorschijn komen.Zit tussen mijn oren.............zal het vast zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Jane ik denk dat ik me verheugd heb op een film die ook wat minder is. Jammer.Igor, na J. z'n dood is de verzekering gelijk stil gelegd door de kids, dus ik kan er niet meer mee rijden.Nu vind ik o.v. niet zo heel erg hoor maar ze komen vaak niet optijd en dan moet je toch wachten in de kou. maar het is allemaal goed gekomen.Hoe is het met K&B? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 nee, janezo is het niet,ik blijf echt niet vrolijk bij die beelden, net als jijen ik ben geen positivo...maar ik bedoel...als het erop aankomt, uiteindelijk...moet je wel voor jezelf de boel op orde houden,doorgaan dus...anders ga je er aan onderdoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 dronk bij eerdere pogingen weleens bavaria malt, maar begon te merken dat ik al in paniek raakte als er geen malt in huis was, was ik al chaggerijnig, kan toch niet de bedoeling zijn hahahoezo verslaafd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ja Gaby, hoezo verslaafd................ben er nog lang niet merk ik dan weer.Maar ik blijf er erg hard tegen knokken want dit alcoholvrije leven bevalt me oh zo veel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 quote: Originally posted by: JosjeWat een avontuur bol en dan zo'n buschauffeur, dus zo gaat dat in het zuiden;) Ja en als het nu nog een leuke kerel was maar noppes. Ach ja, het zuiden staat bekend om z'n gastvrijheid zullen we maar zeggen.Zei ook nog dat ie het leuk vond dat hij een mooie vrouw in de bus kreeg. Had hem nog willen vragen wanneer hij voor het laatst naar de oogarts was geweest maar dacht, och laat maar. Had er toch al de pest in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden