Spring naar bijdragen

Zaterdag 12-03-2011


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, ben er weer, zij het nog behoorlijk gammel.
Voor mij nog even geen koffie, bakkie thee is genoeg.
Voor de liefhebbers een grote pot koffie op het aanrecht.
Thee ernaast, cola in de koelkast.
Bakkie chips zorgt Igor straks wel voor.....

aanpassing:
Gammel komt van een paar dagen griepje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yvonne en sara ook goede morgen. yvonne een lekker engels ontbijtje dan gebakken ei met bacon :D kom je van op krachten.
sara ik wil wel met je meedoen, bij mij zit het duiveltje ook op de schouder me steeds iets in het oor te fluisteren. het lijkt wel van elastiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Igor,nou dan zal ik alvast met een lijstje beginnen.

Weekendpact:
Igor
Sara

Wie volgt?

Heb de afgelopen week niet eens tijd gehad om alles mee te lezen hier en er IS me wat afgeschreven zeg, kan het onmogelijk terug gaan lezen allemaal.
Denk dat ik er nu wel weer vaker zal zijn, het was een heel heftige emotionele week die ik gelukkig zonder alco door ben gekomen. Ik dacht even dat er een wonder in mijn leven aan het geschieden was maar helaas............. wonderen bestaan niet. Moest ik blijkbaar weer even met de neus op gedrukt worden. Zit nu wat verdwaasd m'n situatie te bekijken en probeer er het goede uit te halen dat er wel in zat en waar ik weer steun aan heb in mijn persoonlijke groei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor :D helemaal gelijk, ben best afgevallen geloof ik, al had ik dat niet nodig :(

Denker; zag dat je terug bent en ben blij dat je weer mee doet (hier).
Sterkte man! Kom op we kunnen het, ook al komt de wereld (soms) te rauw bij ons binnen.
Ik ga er ook voor al is het nu zwaar. Heb gisteravond wel diazepam genomen.

Mensen ben ff rommelen.
Doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Zet mij maar bij het weekendpact Sara, hoe meer zielen hoe meer vreugd;)

Tapas en Hermie GEFELICITEERD!
:musicnote::present::D:moon::D:rose::musicnote::present::D:moon::D:rose::musicnote::present::D:moon::D:rose::musicnote::present::D:moon::D:rose::musicnote::present::D:moon::D:rose::musicnote::present::D:moon::D:rose::musicnote::present::D:moon::D:rose::musicnote::present::D:moon::D:rose:

Vandaag weer een dagje werken, heb er wel zin in moet ik zeggen:) Iedereen een fijn weekend!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook gisteren diazepam gehad Sara. Mede omdat de ontwenning te erg was. Heb daardoor wel geslapen. Ik ga de dokter vragen of wat vaker dat spul mag hebben voor als mijn onrustige gevoelens te erg worden. Ik sanp de terughoudendheid wel i.v.m dat pam ook verslavend is maar ja. Een pammetje of twee in de week of geen mate houden en twaalf halve liters naar binnen werken. Ik hou dat niet vol en raak alles kwijt op die manier. Nou ja, we zullen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...