Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Goedemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Even wachten tot het iets lichter wordt en dan deduinen in, paar kilometer hardlopen.Ik doe dus ff geen ontbijt vanmorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Het is licht ik ben er vandoor uitslapers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 goede morgen max. nou intussen had je ook wel even koffie/thee kunnen zetten en broodjes smeren.nou dan doe ik het wel. even de cola en chips uit het stof halen. chips een beetje over datum maar dat geeft niet toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Zo, ben er weer, zij het nog behoorlijk gammel. Voor mij nog even geen koffie, bakkie thee is genoeg. Voor de liefhebbers een grote pot koffie op het aanrecht. Thee ernaast, cola in de koelkast. Bakkie chips zorgt Igor straks wel voor.....aanpassing: Gammel komt van een paar dagen griepje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 HIhi, dubbele koffie en thee dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Vind inderdaad dat Max tijd zat had om even wat klaar te zetten... Gaan zitten wachten tot het licht wordt en niks doen intussen....en om kwart voor zeven was het ook al helemaal licht trouwens.. pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Goeiemorgen.Hier ook duf.Heb behoefte aan een weekendpact, gisteravond niet meegedronken met bezoek maar voel dat het moeilijk gaat worden de komende dagen.Dussss........wie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 yvonne en sara ook goede morgen. yvonne een lekker engels ontbijtje dan gebakken ei met bacon kom je van op krachten.sara ik wil wel met je meedoen, bij mij zit het duiveltje ook op de schouder me steeds iets in het oor te fluisteren. het lijkt wel van elastiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Mogge allemaal, wel goed geslapen maar toch brak. Gelukkig niet zo erg als gisteren maar goed. Dag 2. Ik begin maar weer te tellen. Vond het al met al wel balen dat de VNN niks van zich liet horen, mag blij zijn dat mevr. dokter me geholpen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 jammer dat het nog zo koud is buiten. het is nog zo heerlijk rustig en de vogeltjes zijn al zo luid aan het kwetteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ei met bacon, Igor ik mag jou wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 goed zo denker. en nu van die fles afblijven hé? knap hoor dat je het gisteren hebt volgehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 da's dus 2x nog meer liefhebbers? sara? jij kunt ook nog wel wat spek op de ribben gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Gisteren was rot, vandaag trek ik het wel weer. Ik vind het wel moeilijk te bevatten dat ik na een aantal zeer slechte ervaringen met drank toch weer de mist in ga. Je zou toch zeggen dat nadat je door zo'n ellende gaat wel beter weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 tapas en hermie van harte gefeliciteerd maak er een mooie dag van :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Fijn Igor,nou dan zal ik alvast met een lijstje beginnen.Weekendpact:IgorSaraWie volgt?Heb de afgelopen week niet eens tijd gehad om alles mee te lezen hier en er IS me wat afgeschreven zeg, kan het onmogelijk terug gaan lezen allemaal.Denk dat ik er nu wel weer vaker zal zijn, het was een heel heftige emotionele week die ik gelukkig zonder alco door ben gekomen. Ik dacht even dat er een wonder in mijn leven aan het geschieden was maar helaas............. wonderen bestaan niet. Moest ik blijkbaar weer even met de neus op gedrukt worden. Zit nu wat verdwaasd m'n situatie te bekijken en probeer er het goede uit te halen dat er wel in zat en waar ik weer steun aan heb in mijn persoonlijke groei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 denker zoiets noemen ze verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Goeie morgen lieve kanjers:heart:Ik ga vandaag een daggie weg dus ben ik vanavond weer precent. Nu eerst ff op m'n gemakkie een bakkie, en dan zo rond 9.30 ga ik vertrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik weet je verhaal niet Sara maar toch veel sterkte. En het weekendpact, ik doe mee al zal dat geen probleem voor me zijn. Walg van me zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 goede morgen bollie en waar laat je puck? anders breng ze maar hier hoor.en sara laat die alcohol staan aub. misschien wil denker ook wel meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Igor helemaal gelijk, ben best afgevallen geloof ik, al had ik dat niet nodig Denker; zag dat je terug bent en ben blij dat je weer mee doet (hier).Sterkte man! Kom op we kunnen het, ook al komt de wereld (soms) te rauw bij ons binnen.Ik ga er ook voor al is het nu zwaar. Heb gisteravond wel diazepam genomen.Mensen ben ff rommelen.Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Igor.... beschuitje met een pietsie hagelslag pas ff beter bij me Gebakken ei met spek Yeggggg... Wordt acuut weer onpasselijk, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Hallo allemaal,Zet mij maar bij het weekendpact Sara, hoe meer zielen hoe meer vreugd;) Tapas en Hermie GEFELICITEERD!:moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose:Vandaag weer een dagje werken, heb er wel zin in moet ik zeggen:) Iedereen een fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik ook gisteren diazepam gehad Sara. Mede omdat de ontwenning te erg was. Heb daardoor wel geslapen. Ik ga de dokter vragen of wat vaker dat spul mag hebben voor als mijn onrustige gevoelens te erg worden. Ik sanp de terughoudendheid wel i.v.m dat pam ook verslavend is maar ja. Een pammetje of twee in de week of geen mate houden en twaalf halve liters naar binnen werken. Ik hou dat niet vol en raak alles kwijt op die manier. Nou ja, we zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden