igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 nou het was goed bedoeld hoor ................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ............ dat bedoel ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik heb alleen een beetje lange tenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 maatje 46. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Wat een onderbroekenlol. Maar Snoepje hoe ga je dit nu oplossen?Nog even een broekje breien?Voor mij ook geen elastieken touwtje. Flink grote onderbroeken, model richting short. Als ze maar groot genoeg zijn en goed aansluiten gaat er nergens wat tussenzitten. Ook geen geblubber bij het lopen.Misschien vindt zo'n orthopeed een string inmiddels wel heel gewoon. Ik weet het niet. Ik ken ook iemand die eerst met de zelfbruiner in de weer gaat voor ze naar een dokter durft. Maar die heeft wel een hele knappe dokter.Bolleke, ik had die buschauffeur een klets voor zijn kop gegeven in plaats van een zoen!Istie nou helemaal betoeterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 kate als je die zelfbruiner niet goed uitsmeert kijg je allemaal vlekken hé :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dat komt door die lange kalknagels Igor. Iek.Zie ze zomers ook wel. Dan moeten mensen zonodig in sandalen met blote tenen. Yak. Liefst in schoenen die 2 maten te klein zijn, dan jubelt het lekker erover heen.Tenen, ik heb het er niet zo op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 trek gewoon helemaal geen ondergoed aan..op gelost toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Oh haha ja ik dacht al. De dokter zei: wat heb je toch een rare vlekken :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Helemaal goed Snoepje. Wat je niet aanhebt kan er ook niet raar uitzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hihi, moet ook niet gekker worden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 nouuuu snoepie dan moet je wel heeeel zeker van jezelf zijn dat je een mooi figuurtje hebt. anders zou ik me toch maar ziekmelden hoor en pas een nieuwe afspraak maken als je een tent hebt aangeschaft.ik zou trouwens een zwarte doen dan zie je de remsporen niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 kun je hem de volgende keer binnenste buiten dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 igor je weet toch niet of die man op mooie figuurtjes valde meeste mannen willen toch iets vast kunnen pakkenwas dit nou een forum voor alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 snoepje ik kan me niet voorstellen dat er een vent op van die uitgedroogde hangbillen valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 lekkere sappige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hoi jongens en meisjes.Nou, wat een lol vanmiddag.Moet kunnen toch.Ben weer thuis.Vanmiddag met LATex, een lekkere strand en duinwandeling gemaakt.Buiten(jawel) op een terrasje een Rivella en tapas gegeten.Ik zei tegen LAT., nu nog 15 graden warmer, en we wanen ons in Spanje.nou ja, was gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 zoFlink gedanst, veel geleerd, nu helemaal stuk. Overigens...Ik heb het ook niet zo op tenen. Kan daar zelfs op afknappen....dus bij mij ook : YAK ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Snoepje kom je ons morgen ook vertellen hoe de orthopeed gereageerd heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 maar dan moet je ook even vertellen wat je nu aangetrokken hebt. woman begin niet over tenen, ik moet zo eten en als ik iets vies vindt is het wel tenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Lekker he Woman, je een beetje uitleven.Geeft een mens weer energie (ook al ben je nu stuk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 igor....een string...draag altijd een string..lekkere vrije billenschijn een jonge arts te zijn...maar val niet op jonge mannenmaar heb net een mooi setje uit gekozen...geen stringga me er gewoon op verheugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 string????Ik geloof dat ik ff ga bijlezen:)Goeiemiddag trouwens allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goeie middag kanjers,Vandaag een moeilijke dag gehad. We hadden vanmiddag een vergadering waarin we door Wilma( ons hoofd) zelf te horen hebben gekregen dat ze lympheklierkanker heeft. Het is al helemaal uitgezaaid en ze heeft nog maar een paar mnd. te leven. dus dat was erg zwaar.Zo nu maar eens even een beetje relaxen want ik ben er moe door geworden. Diverse mensen hebben gezegd om vanavond maar eens flink te gaan drinken. Kan me daar wel wat bij voorstellen hoor maar ik heb geweigerd.Heb hier nog m'n eigen diertjes zitten die verzorgd moeten worden. Bovendien wil ik geen jaar alcoholvrij weg gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Snoepje je ging toch naar een orthopeet of zie ik dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden