Spring naar bijdragen

zondag de 13e maart


igor

Aanbevolen berichten

Wat een onderbroekenlol.
Maar Snoepje hoe ga je dit nu oplossen?
Nog even een broekje breien?

Voor mij ook geen elastieken touwtje. Flink grote onderbroeken, model richting short. Als ze maar groot genoeg zijn en goed aansluiten gaat er nergens wat tussenzitten. Ook geen geblubber bij het lopen.

Misschien vindt zo'n orthopeed een string inmiddels wel heel gewoon. Ik weet het niet. Ik ken ook iemand die eerst met de zelfbruiner in de weer gaat voor ze naar een dokter durft. Maar die heeft wel een hele knappe dokter.

Bolleke, ik had die buschauffeur een klets voor zijn kop gegeven in plaats van een zoen!
Istie nou helemaal betoeterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat komt door die lange kalknagels Igor. Iek.
Zie ze zomers ook wel. Dan moeten mensen zonodig in sandalen met blote tenen. Yak. Liefst in schoenen die 2 maten te klein zijn, dan jubelt het lekker erover heen.

Tenen, ik heb het er niet zo op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nouuuu snoepie dan moet je wel heeeel zeker van jezelf zijn dat je een mooi figuurtje hebt. anders zou ik me toch maar ziekmelden hoor en pas een nieuwe afspraak maken als je een tent hebt aangeschaft.


ik zou trouwens een zwarte doen dan zie je de remsporen niet zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi jongens en meisjes.

Nou, wat een lol vanmiddag.
Moet kunnen toch.

Ben weer thuis.
Vanmiddag met LATex, een lekkere strand en duinwandeling gemaakt.
Buiten(jawel) op een terrasje een Rivella en tapas gegeten.
Ik zei tegen LAT., nu nog 15 graden warmer, en we wanen ons in Spanje.
nou ja, was gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag kanjers,
Vandaag een moeilijke dag gehad. We hadden vanmiddag een vergadering waarin we door Wilma( ons hoofd) zelf te horen hebben gekregen dat ze lympheklierkanker heeft. Het is al helemaal uitgezaaid en ze heeft nog maar een paar mnd. te leven. dus dat was erg zwaar.
Zo nu maar eens even een beetje relaxen want ik ben er moe door geworden. Diverse mensen hebben gezegd om vanavond maar eens flink te gaan drinken. Kan me daar wel wat bij voorstellen hoor maar ik heb geweigerd.
Heb hier nog m'n eigen diertjes zitten die verzorgd moeten worden. Bovendien wil ik geen jaar alcoholvrij weg gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...