Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Heb jij last van vogels die je planten opeten. Las dat dat wel eens gebeurd. Hier zitten wel een paar vogels zoals duiven en merels, die veel op de grond zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 yep, netje spannen helpt, vooral bij de boontjeszijn ze gek op.Ik ben dr ff tussenuitLaterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Doei, ik zal af toe wel es schrijven hoe het allemaal groeit. Laat het maar veel regenen en veel zonneschijn natuurlijk ook. Groeizaam weer dus, dat hebben we nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ik zou zo graag willen Jaap en Witte dat bij mij de knoflook eens zou lukken, heb het al een paar x gedaan maar volgens mij haal ik hem te vroeg weer uit de grond. Ben n.l. een knoflookverslinder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Bolletje je bent eigenlijk al te laat. De teentjes moeten in de herfst de grond in en dan zouden ze in de zomer klaar moeten zijn. Blad wordt dan geel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Dag allemaal,Ik meld me even:heb een behoorlijk MM = is moeilijk moment.Ik ben in de tuin bezig: heerlijk weer.En de associatie die daar bij hoort is: Zometeen lekker een glas wijn.........Ai, ai, er is wel wat tweestrijd hoor!!Maar: ik heb gisteren voor 5 dagen soep gekookt,Ga ik nu maar een portie van nemen.Ik blijf even ingelogd.Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Na fysieke arbeid is het inderdaad lastig. Zeker als je de associatie hebt. Heb ik ook. Wat bij mij helpt is tijdens tuinwerk genoeg vocht binnenkrijgen. Als je echte dorst hebt is de trek groter. Maar met een soepje met een drankje fris je werk bekijken geeft toch ook voldoening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 @Primula goed dat je de eerste niet neemt! is best lastig gewoontes te doorbreken, ha we zijn gewoontedieren he, nieuwe gewoontes aanleren. vindt het al knap dat je de energie hebt om in de tuin an de slag te gaan, ik weet mijn eerste afkick nog, toen wou ik alleen maar slapen, en voelde me vreselijk, dus ik heiste me naar m'n werk en naar bed, me niet voor kunnen stellend dat er ooit nog iets leuks zou zijn zonder alcohol, nooit meer, was zo'n schrikbeeld toen, pffff.... blij dat ik nu al verder ben! Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Hé verdorrie weer te laat Jaap, nou dan maar in het najaar weer. Dank voor de inforumatie, en een voor in je tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 jongens ga weer werken, ben heel benieuwd hoe het Desi en Shahire vergaat, en iedereen die het moeilijk heeft; neem de eerste niet!Fijne avondDoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 @Jaap: dank voor je reactie. Ik ben ook heel graag in de tuin. Verbouw dan ook wat groente in de zomer. Sla enz. maar vooral snijbiet vind ik zo lekker en paksoi, nou ja ik zal er niet over uitweiden, want dit is geen tuinrubriek he? Misschien een aparte draad voor tuinliefhebbers?@Gaby: jij ook bedankt voor je schrijven. Poeh, jij hebt het indertijd wel moeilijk gehad he?Werk ze vanavond hoo'r!!'k Ben er weer goed doorgekomen! Eerst m'n kopje soep. Toen de tuinklus afgemaakt waar ik mee bezig was (opruimwerk) gegeten en nu even hier.Het steunt me om hier even terecht te kunnen en wat fijn dat er dan een paar reacties komen!!!Doet me goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Lieve mensenBedankt voor jullie reactiesMijn lijf heeft mij getracteerd op een astma aanvalmijn lief dorst nu,weg te gaan,omdat het weer wat betergaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Primu. prima dat je het zo weer opgelost hebt meid. En echt de moeilijke momenten worden minder hoor, ze slijten, en als een nare gebeurtenis in je leven.Ikzelf heb niet vaak meer last van trek, ja en ik slik refu. maar dat staat er denk ik buiten. als je lang niet meer gedronken hebt en je hebt daarvoor iets in de plaats wat je veel bevrediging geeft, is de trek niet zo sterk meer. Maar de doet het heel knap meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Janealles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ja hoor Bako,net uit de sauna enweer helemaal mezelf;)Met jou een stuk minder he als ik goed leessjonge wat heb jij veel te verduren nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 oeiBeetje oppassenMet mn ongevoelige voet testen of het badwater niet te heet is, niet zo'n goed idee.........Echt om denken, want dit zijn geen grapjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Goedenavond,Heb snel terug gelezen.En daardoor misschien Shahire en Desi, onze rookstoppers gemist, lukt het??Fleur, hoe was jouw dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletjeZo terug van boodschappen doen. Heb blokjes schapenvet met knoflook gekocht voor Puck en de poeziebeesten. Hoef ik ook misschien geen vlooiendruppels te kopen. De haaruitval schijnt te verminderen, ze krijgen een supperglans en de beharing wordt heel zacht. o ja Max, je gaat vandaag koken hé? Nou joh ik ben heel benieuwd hoe het gaat. Kom je het vanavond gauw vertellen? Was heel leuk, gewoon simpel een groote schaal bowl gemaakt.Waren met zijn vijven en zit op en groep van redelijkhoog niveau.Kan nog heel goed met iedereen communiceren en was gewoongezellig.Klikte goed van 2 kanten.Ook als ik straks weer full time werk zal ik diter zeker bij blijven doen!!Erg dankbaar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 badwater test je met je elleboog Womanzo leren "jonge"moeders dat voor hun baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Nu ff op de bank hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 goed joh Maxen het zal ook zeker erg gewaardeerd worden:present:Ocian's 13SBS6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Goh max wat goed te horen joh. Ja mensen hebben je nodig, en jij kunt veel betekenen voor hun. Dat is heel belangrijk als je verslaafd bent. Ik hoop dat je blijft genieten en lekker kan blijven koken voor mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ja Jane, stom he, ben gewoon met dat been in heet bad gaan staan en tralalala wachten tot het koel genoeg was om er in te kunnen. Hoe suf kun je zijn zeg. Echt gevaarlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Woman hoe is het met je poeziebeest? Hoe is het nu met de kale plekken is dat nu een beetje over? Ik heb bij het dierendraadje iets geschreven over schapenvet. Misschien kun je dat eens lezen en heb je er iets aan.ik ga weer afsluiten kanjers en zie jullie morgen weer. Trusten allemaal slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden