Spring naar bijdragen

al lang en breed maandag

henk

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,
Ik meld me even:
heb een behoorlijk MM = is moeilijk moment.
Ik ben in de tuin bezig: heerlijk weer.
En de associatie die daar bij hoort is: Zometeen lekker een glas wijn.........
Ai, ai, er is wel wat tweestrijd hoor!!
Maar: ik heb gisteren voor 5 dagen soep gekookt,
Ga ik nu maar een portie van nemen.
Ik blijf even ingelogd.
Groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na fysieke arbeid is het inderdaad lastig. Zeker als je de associatie hebt. Heb ik ook. Wat bij mij helpt is tijdens tuinwerk genoeg vocht binnenkrijgen. Als je echte dorst hebt is de trek groter. Maar met een soepje met een drankje fris je werk bekijken geeft toch ook voldoening?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Primula
goed dat je de eerste niet neemt! is best lastig gewoontes te doorbreken, ha we zijn gewoontedieren he, nieuwe gewoontes aanleren. vindt het al knap dat je de energie hebt om in de tuin an de slag te gaan, ik weet mijn eerste afkick nog, toen wou ik alleen maar slapen, en voelde me vreselijk, dus ik heiste me naar m'n werk en naar bed, me niet voor kunnen stellend dat er ooit nog iets leuks zou zijn zonder alcohol, nooit meer, was zo'n schrikbeeld toen, pffff.... blij dat ik nu al verder ben! Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jaap: dank voor je reactie. Ik ben ook heel graag in de tuin. Verbouw dan ook wat groente in de zomer. Sla enz. maar vooral snijbiet vind ik zo lekker en paksoi, nou ja ik zal er niet over uitweiden, want dit is geen tuinrubriek he? Misschien een aparte draad voor tuinliefhebbers?
@Gaby: jij ook bedankt voor je schrijven. Poeh, jij hebt het indertijd wel moeilijk gehad he?
Werk ze vanavond hoo'r!!

'k Ben er weer goed doorgekomen! Eerst m'n kopje soep. Toen de tuinklus afgemaakt waar ik mee bezig was (opruimwerk) gegeten en nu even hier.
Het steunt me om hier even terecht te kunnen en wat fijn dat er dan een paar reacties komen!!!
Doet me goed hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Primu. prima dat je het zo weer opgelost hebt meid. En echt de moeilijke momenten worden minder hoor, ze slijten, en als een nare gebeurtenis in je leven.
Ikzelf heb niet vaak meer last van trek, ja en ik slik refu. maar dat staat er denk ik buiten. als je lang niet meer gedronken hebt en je hebt daarvoor iets in de plaats wat je veel bevrediging geeft, is de trek niet zo sterk meer.:present: Maar de doet het heel knap meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Zo terug van boodschappen doen. Heb blokjes schapenvet met knoflook gekocht voor Puck en de poeziebeesten. Hoef ik ook misschien geen vlooiendruppels te kopen. De haaruitval schijnt te verminderen, ze krijgen een supperglans en de beharing wordt heel zacht.

o ja Max, je gaat vandaag koken hé? Nou joh ik ben heel benieuwd hoe het gaat. Kom je het vanavond gauw vertellen?

Was heel leuk, gewoon simpel een groote schaal bowl gemaakt.
Waren met zijn vijven en zit op en groep van redelijk
hoog niveau.
Kan nog heel goed met iedereen communiceren en was gewoon
gezellig.
Klikte goed van 2 kanten.
Ook als ik straks weer full time werk zal ik dit
er zeker bij blijven doen!!
Erg dankbaar werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman hoe is het met je poeziebeest? Hoe is het nu met de kale plekken is dat nu een beetje over? Ik heb bij het dierendraadje iets geschreven over schapenvet. Misschien kun je dat eens lezen en heb je er iets aan.:)

ik ga weer afsluiten kanjers en zie jullie morgen weer. Trusten allemaal slaap lekker.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...