zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Bij de verslavingszorg zeiden ze dat de verslaving van drank en nicotine samen aan pakken de beste methode was omdat het voor velen altijd samen is gegaan. ikzelf heb toch maar gewacht tot ik een beetje op het droge was voor ik dus nu gestopt ben met roken want was bang dat het allebei niet zou lukken dan ,of teveel voor me was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: Savioure@jaap ja ik heb 2 jaar droog gestaan .. dus weet waar ik me aan kan verwachten .. zoals nu komt de moeilijkste moment van de dag .. maar goed heb ik wat op gevonden .. lol freet me gek aan groene olijven met knoflook sinds een week .. dus i`m off... ff olijfjes halen en natuurlijk me ijs thee niet vergeten Beter om daardoor uit je mond te stinken dan door de wodka. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Tis gelukt !Ik heb weer koud waterEn ook meteen de doucheslang vernieuwdIk had gelukkig wel een dubbel setje douchekoppen gekocht, eentje heb ik verprutst, nou ja dat was studiemateriaal zullen we maar zeggen. Nu kan ik nog leuker douchen en in bad. Héél fijn en best wel beetje trots enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Bollie maar je bent blond dus ik zag je d'r wel voor aan hoor en zo raar is het toch niet dat de vermoeidheid eruit komt??? ik denk dat je met jos en alles wat eromheen hangt behoorlijk druk was en dan nog de DA. dus maar eens een beetje rust voor jezelf en puck inplannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Dag luitjes,Ik meld me maar weer.Het is weer zover..... Het MM....Blijf daarom stand-by and wish me luck...De drang is wel erg sterk nu.Soep maar uit de vriezer halen.Hoop later op een paar berichten te reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 :light: :light: :light: :light: :light: Voor Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 woman jij hebt gouden handjes geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nou Igor ik wilde net al zeggen dat ze een bijdehandje is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Desi, jij bent een lekkere.........zit jij buiten in het zonnetje en haal je me niet eens op van het station......Nu heb ik Bol niet kunnen helpen Heb de trein maar terug genomen. Ik zie dat je je rookdatum hebt ingevuld, denk dat ik toch ook de 14e maar ga invullen Ja........blijven we op gelijke lijn................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik heb een tijdje met vrijwilligers gewerkt die een huis gingen opknappen. Ging ik uitleggen wat en hoe enzo. Wat bleek. De vrouwen waren echt veel handiger. Ze luisteren denken na en vragen. De mannnen luisterden niet en deden maar wat, ook als ze het igenlijk niet meer wisten. Echt suf volk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hij staat Dees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nee Igor ik ben grijs. Ja misschien heeft het daar mee te maken ik weet het niet. Heb nu toch niet zo heel veel last van het verlies, maar misschien onbewust. Vroeg mezelf dit vanochtend ook af, zou ik toch niet een hoop weg drukken.maar ik heb met onze Puck afgesproken dat we er vanavond vroeg induiken. Staartje ging al op en neer, hahaha dat mokkapuntje.Hebben K&B de kolder nog niet in hun koppies vanwege het voorjaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 primula ga even lekker een rondje fietsen of wandelen, het is schitterend weer.het is lang geleden dat je dat met een helder hoofd hebt meegemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Priem, dan blijf maar ff hangen als je weer last van een MM hebt hoor. Soep vlug naar binnen werken zodat er wat in je maag zit. Zijn dat nu gewoon momenten of is er iets waardoor je je zorgen maakt?Eigenlijk zou je het zo moeten kunnen doen dat je dit moment kan doorbreken. door verplicht iets te gaan doen of zo. Een groot rondje met de hond als je die hebt of een verplichte wandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ja bollie ik heb de buitendeur open ze zijn aan het rennen en worstelen, net hielpen ze mee om te graven (op de goede plek ook nog ) en ik heb ook een dolle bui maar met een korte broek aan is dat niet zo'n succes. ik had ze van de week de nageltjes al geknipt, maar het zijn nog net mesjes. au au au Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 dank je jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Sha ik bedacht me dat ik nog naar de Fisio moet en dat de tijd bij Bolletje te kort zou zijn. Sorry als je op me gerekend had. Volgende keer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Igor, ik ben een beetje laat van begrip ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ha Primula,Jij leeft alleen op soep hè. Of is dat voorgerecht?Trouwens niets mis mee hoor, zolang je het maar niet in desoep laat lopen, dus... sta sterk en net als je denkt nu trek ik het niet meer,verdwijnt de hunkering.Dan kan je weer een dag bijschrijven.Is dat niet mooi.Hoppa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 dank je shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik ga er weer eens vandoor, indrinken zonder alcohol, laten we het daar maar op houden.Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik heb de intentie er nu echt iets aan te gaan doen!! @ Primula, ik haal dit net van jouw 'wie is wie' weg, als je die intentie maar goed vast houdt.........Hang het desnoods in je keuken op....bij mij kunnen dat soortdingen helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 @Igor: was al in m,n tuinplunje een ommetje gaan maken. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik dat wel vaker helder deed/doe hoor....@Bolletje: het MM ben ik al aan het doorbreken door hier even te komen.... Zorgen? Ja.... wel af en toe.Maar woensdag is mijn vrije dag hoef dus morgen niet te werken: daardoor wat extra verleiding denk ik@Sooth: Nee hoor, ik leef niet op soep alleen, dat is mijn voorgerecht. Is lekker pittig en dan ga ik ook direct door met avondmaal klaar te zetten/koken.Ik was in de tuin bezig, en ik merk dat bij tuinwerk op dit tijdstip witte wijn hoort.Nu kan ik de tuin mijden, maar: daar is GEEN SPRAKE VAN!!! Ik laat mij niet door alcohol de tuin uitjagen!!!Toen ik jullie even geschreven had, dacht ik: Ga een bloemetje halen.En wat denken jullie? Ja: 5 mooie Primulaatjes.Heel erg bedankt voor het stand-by staan!!!Ga ik nu de soep eten.Kom nog wel even langs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Heel veel plezier Jaap en blijf een kei hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: SootheHa Primula,Hoppa!Leuke stimulans!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden