igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 goed zo shahire. en als je de stopdatum van het roken eens onder de stopdatum van het drinken zet? het staat wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Met die honden igor..."niet altijd"..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 oh maar ze zijn heel lief hoor max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Dank je trouwens yvonne, alweer weg ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 igor...de meeste mensen gaan naar een tijdje op hun hond lijken...ook in hun doen en latengeef niet hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nou Igor, misschien wel een idee......zal er even over nadenken,sta nog enorm in 2strijd over de datum, hmmmm.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 snoepje ze zijn heeeeeeel mooi en zooooooo lief jipiiiiieee wordt ik toch nog aantrekkelijk. hoelang duurt dat?ben je trouwens klaar op de douche? dan ga ik me even plamuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 igor dat heb jij toch niet nodig...gewoon puur natuuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ik heb een kaaskop snoepje, edammerkaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goedemorgen frummers.Lekker ontbijtje Max. Kon ik wel zelf gemaakt hebben:DVandaag ook de tweede dag van het rookvrije bestaan. Gisteren is me redelijk goed afgegaan. Ik heb veel moeten denken aan het stukje van Gaby over het vije zijn van verslaving. Helpt echt. Positief denken dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hey Desi, goed hoor :present:en fijn dat het je meeviel!vandaag gaan we er weer voor he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 is yvonne al weg?nou moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Yvonne was even met het hondje en zo..... Ben er nog wel hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Maar nu ben ik wel weg... Iedereen een fijne dag. Pluim voor de rookstoppers... volhouden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goedemorgen vroege Frummers!!Heerlijk de koffie staat al klaar en ik schuif ook meteen aan bij het ontbijt!!Goed begin van de dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 werk ze yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goedemorgen kanjers:)Ik ben er dit keer wel vroeg omdat vriendlief de hele dag thuis werkt. Dan heb ik dus geen computer meer:o Maar wilde me toch ff droogmelden, bij deze dus:DHa Yajala:present: Stopmaatje van me! Kanjer:)Fijne dag iedereen! Ik ben weer weg, kids richting school helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 goedemorgen frummers vandaag 8 weken niet gerookt....56 dagen....1.676 peuken uitgespaard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Eks:heart: goedemorgen!Ik volg nog steeds braaf hoor maar ben de tel kwijt! haha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 niwi wat ontzettend knap. hier heb je echt verdient, en een je ruikt nu heerlijk fris (als je je gedoucht hebt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 dank je, Igor....duurt wel ff voor ik smorgens aan de beurt ben daarom....met zo'n rij voor de douche.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Niwi,Als je 23 cent voor een peuk rekent heb je al 385 Euro bespaard, jij loopt helemaal binnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ik zou makkelijk nog een hypotheek kunnen nemen, Harry....wordt vanzelf afgelost op die manier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ik ben weg. laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Doeg Igor, en alle anderen die al weg zijn of zo te werk mogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden