Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 viervoetjes bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hoi allemaal,Even Hallo en welterusten zeggen.drukke dag gehad.Hele dag thuiszorg, daarna vanaf 6.00 naar de zaak.Was erg druk,net thuisMaar even bijkomen met warme melk en honing.Wordt je rustig van.Moet ook weer niet hyper gaan slapen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hoi allemaal,Even Hallo en welterusten zeggen.drukke dag gehad.Hele dag thuiszorg, daarna vanaf 6.00 naar de zaak.Was erg druk,net thuisMaar even bijkomen met warme melk en honing.Wordt je rustig van.Moet ook weer niet hyper gaan slapen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 He bah,2 keer hetzelfde bericht,Was te ongeduldig2 keer op antwoorden gedrukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Mup:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hello & goodnight Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Henk........ja wat voor gids ben jij zeg!!Doe dat slapen even in je eigen tijd Keffie is nieuw, geef hem even een rondleiding.........Graag de goede route he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Trouwens,Welkom Keffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keffie22 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Haha jah ga cker dat invullen ....En gaaf dat sommige elkaar beter kennen en buiten het forum om ...Ik moet alles ff op me gemakkie verwerken ...Komt allemaal goed , ik voel me nooit snel buitgen gesloten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hai Jane,Stap over een half uurtje mijn mandje in.Alles goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 een fijne dag gehad Rapiin de tuin gewerktB&B badkamer gekitkrukje geverfdbinnen gekuistbeetje de kolder in mijn kopmaar wel produktief dusenne vergeleken bij jouharde werkerben ik een lui varkentje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nah ja zeg Josje lees ik toch zo over je heen netpfff moest niet mogen:heart:Heee hardwerkende twinny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Zo, avondje AA is weer achter de rug.Goed zo'n avond. Ondersteund trouwens ook wel het stoppen met roken. Heeft veel raakvlakken.Vandaag is redelijk verlopen wat roken betreft. Als het nu steeds makkelijker gaat dan red ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 las even een bladzijde terugwat is het gezellig hier...met witte, joske en al die anderen,en ja gaby, morgen!, en sha die me weer pest,en jane die een triootje voorstelt....ehhh..... jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ja, heerlijke dag om in de tuin te werken he Jane,En..Je bent behoorlijk creatief bezig geweest lees ik.Maar ja, met dit weer krijg je ook overal weer zin in.Haaj Twinsis ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Desi :present::present::present:Wij zijn goed bezig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 helaas Hunkwomen only Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Knap hoor Desi,Ook nog stoppen met roken.Bewijst maar weer eens wat een kanjer je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 en een nieuwe, keffie...welkom hooren je hebt wel geluk,ze zijn hier allemaal stapel op hondendat zit wel goed voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nou Zenk, ik jou aan het pesten???Zou niet durven Was echt serieus bedoeld hoor, om Keffie een rondleiding te gevenjij bent hier toch de deskundige daar in..............jij weet hier toch zo goed de weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 @ Keffie: je mag gerust Henk bijten hoor............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keffie22 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 haha ....peoples ik ga slapen tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Een nieuw gezicht hier? Welkom Keffie!Tine: hoe gaat het met jou??Hoe zou het met Lot zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 mensen ik ga slapen. Morgen is het weer vroeg dag voor mij en stage. Dusssss. truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ook een leuke naam Henk, Joske, voelt zo eigen, zoiets als ons joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden