Gaby Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goedenavond allen,ten eerste voor Igor, KLASSE!!!!heb ff bijgelezen, zag dat er toch weer een aantal mensen zijn die het moeilijk hebben, ik wil ze bij deze heel veel sterkte wensen, en ik hoop echt dat jullie de eerste laten staan, hoef jullie denk niet te vertellen dat je je dan morgen beter voelt, ik vond de avonden zonder drank altijd heel moeilijk, maar daarentegen waren de ochtenden heerlijk, dus daar kijk ik dan maar naar uit, desnoods duik ik m'n bed in, alles beter dan drinken, heb het een paar weken geleden nog gedaan, wou er maar 4 maar is me niet gelukt, ik kan dus niet drinken, dus dat doe ik niet meer, en wow... wat voel ik me goed!!! Dat gun ik jullie ook!Desi en Shahire toppie, rookdatum ook vermeld, staat goed!!!!! allemaal een fijne droge avond, ga zo weer werkendoeiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: Shahireproxy's ????? Dat is een soort anoniem tussenstation. Dan kan Tactive jouw IP-adres niet zien en weten ze niet wie je bent. Bijvoorbeeld als je een ban hebt en je meldt je aan met een nieuw account, dan zou je toegelaten worden. Tenzij AdB een blokkering heeft op binnenkomst via een proxy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Bij het woord account word ik al misselijk dus laat de rest ook maar zitten,komt er dus gewoon op neer dat het niet aan mij ligt accounts, ip's, proxy's................................pizza in de oven, dat bevalt me wel!!Eet smakelijk allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 mupke hoe gaat ie????? weer spuugvrij?marjo hoe gaat ie bij jouen gaby thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik keek nog net IgorI am okeeAs usual Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Drupt nogLekker laten druppenAnder keertje weerErvaring heeft me geleerd dat als ik het nu weer los haal het alleen maar erger wordt.Leuk:Kan nu in bad "regen" maken, door de douchekop aan het plafond te hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: igormupke hoe gaat ie????? weer spuugvrij? Spuugvrij??? Ik spuugde niet Igor, wel koorts en algehele malaise. Ik zie dat een aantal mensen je feliciteert. Hebbie een feestje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Igor is alweer weg. Ik ga bankhangen, lekker lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hallo lieve knokkers / strijders / lotgenoten...Heart;eindelijk weer eens een positief bericht van mijn kant.Ik heb een dikke 2 weken een zware terugval gehad, mijn huisarts ingeschakeld om het gebruik van Refusal of Antabus toe te lichten. Dat is vanmiddag gebeurd samen met mijn man.Een heeeel goed gesprek gehad. Verhelderend ook.Omdat ik leversteatose heb is Refusal en Antabus te zwaar voor mij maar ik heb nu in overleg met mijn arts besloten om een jaar lang Campral te gaan gebruiken, 3x daags 2 tabletten tijdens het eten en dat doet de zucht en terugvallen afnemen/beëindigen. De bijverschijnselen vallen mee. In het begin veel kans op diarree... nou ja, dat moet dan maar. Ik kan gewoon parfum gebruiken (waar alcohol inzit meestal, deo, de dingen waar je niet aan denkt zal ik maar zeggen) Maar natuurlijk geen biefstuk Stroganoff, of gerechten waar alcohol in verwerkt zit gaan eten waar je het van weet. Geen rumbonen en kersenbonbons dus... nou, dat overleef ik wel:DIk heb er nu weer echt vertrouwen in, en ben hoopvol. Maar ik ga niet meer zo euforisch roepen dat ik nu het 'Ei van Columbus" heb gevonden. In het weekend start ik met de medicatie, op advies van mijn huisarts omdat ik nog 3 dagen moet werken deze week, en dan pas woensdag hoef te werken, dus dan heeft mijn lichaam al 4 dagen kunnen wennen.Ik hou jullie op de hoogte. Ik zowel als mijn man zijn vol goede moed.Ik ga ervoor!Dag 2 droog trouwens...Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Toppertje geweldig we gaan er weer voor hé? Nieuwe start en deze keer gaat het lukken. Goh ik voel me een beetje blij worden, wat een goed bericht zeg. Kom je nu ook wat vaker hier om te vertellen dat het nog steeds goed gaat en hoe je het nieuwe leven ervaart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 mupke ik was er nog hoor wel verstopt maar ik zag jou wel voel je je nu wat beter??toppertje goed zo, dat maakt het iets simpeler voor je. nu doorzetten.en wij gaan ook aan de koffie en dan heerlijk bankhangen. en ik wil niet weer in slaap vallen ik doe tegenwoordig niets anders, zogauw ik de bank aanraak slaap ik en wordt tegen 10-11 wakker en stap dan het bed in en slaap zo weer verder. restantje van de winterslaap denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Lieve Bol en Igor,natuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden; ik ben zelf ook hartstikke benieuwd!Dit wil ik voor 200% gaan proberen naast de steun van mijn internet begeleider.Het vertrouwen groeit... dus hopelijk nu het doorzettingsvermogen en zelfdiscipline ook.Maar nu heb ik een dikke stok achter de deur!Daarnaast toch nog een compliment van mijn huisarts; dat er nu toch een hele andere vrouw tegenover hem zat dan vorig jaar in mei... toen moest ik nog beginnen...Hij vond dat ik er veel beter uitzag, kilo's lichter en veel zelfverzekerder. Dat ik echt niet moest denken dat alles voor niks was geweest want ik heb meer bereikt dan ik vorig jaar had durven dromen.Dus dat was de spiegel van mijn huisarts. ook wel weer een opsteker, toch?Des te meer moed en reden om ervoor te gáán!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hahaha die Woman wat lekker nu je je bad zover hebt dat je heerlijk kunt genieten. Igor ook al zo moe? Ja je vertelde dat wel vaker. Het zonnetje moet maar eens flink gaan schijnen en het moet maar gauw warmer worden. We zijn er zo aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Wie weet of VM = Vlaamsch Meisje hier nog ooit komt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 En Priem, was de soep weer lekker? Is het vanmiddag nog een beetje makkelijker voor je geworden na de M.M.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Bolletje bovenstaand hartje is voor jou. Er ging wat mis, weet nog niet zo goed met de figuurtjes om te gaan. Ik schreef rond half 6 al iets, OOK aan jou.Zojuist heb ik alles doorgelezen. Ik moedig jou, Lot, aan maar gauw weer hier te komen!!Ik wens je toe dat je iedere dag weer met moed gaat proberen te stoppen/minderen. Een flinke slag verloren is nog niet de hele oorlog verloren weet je.... Maar het is een lastig proces he???Fleurtje jij ook sterkte, Mag ik vragen wat ***** betekenen? Ik heb ze al eerder gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 BOL, weet jij als waakster der waaksters --> het antwoord op mijn vraag ? Antwoord heel asjeblieft Nik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goedeavond allemaal,Bol is uitgelogd niknok. Misschien weet iemand anders het?Wat een heerlijk zonnige dag was het vandaag, had vandaag een gesprek waar ik toch gespannen voor was. En daarna kwam de trek... Beloning na iets moeilijks he? Gelukkig moest ik nog een eindje rijden en thuis gekomen met de hond er op uit, toen trok het wel weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 dankje Josje. Ik ben een oliebol. xxxx Nik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: niknokBOL, weet jij als waakster der waaksters --> het antwoord op mijn vraag ? Antwoord heel asjeblieft Nee joh dat weet ik niet, ik heb ze hier al een tijd niet meer gezien maar ben er niet iedere dag.Maar ik denk dat het wel goed gaat met haar anders had ze zeker hier gekomen dus geen zorgen.Hoe gaat het verder met jou? Lukt het allemaal een beetje? Kun je de koers een beetje recht houden?Hoor ik een beetje paniek in jouw vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Niknok, pebee ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Jane, ik heb er ook maar vier, van die Robotham, dacht dat het er meer waren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Jane pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Keffie22, je profiel staat nog open, misschien moet je even je voor en achternaam verwijderen. Ik heb al een berichtje naar tactive gestuurd, iedereen kan namelijk jouw gegevens zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden