henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 ik las een stuk vanavonddat snoep naar boven had gehaald,over ik geloof een margriet redactrice?en ik men onder de kop LEES DIT of zoiets...vond het zeer indrukwekkend en aangrijpend,hel knap geschreven, en echt iets waar velen ietsaan kunnen hebben denk ik...ken jij dt stuk primula?zoniet dan raad ik het je aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik ga afsluitenTruste en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Desi, slaap lekker weer een dag gehad vandaag, goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik mis Jaap............zeker nog niet binnen, 24.00 sluit de deur hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 @Bolletje: ja je hebt zo gelijk ik wat je zegt! dat realiseer ik mij hoor! Ik geloof dat ik ook wel een beetje moe ben/word van alle indrukken die ik hier krijg. Ook daarin wil ik mijn weg nog een beetje vinden.En nee: ik heb (nog) geen maatje. Denk daar wel over na. Misschien stuur ik je daarover een dezer dagen een PB, zou je dat eventueel goed vinden?@Jane: Merci!@Henk: ja, ik heb het gelezen. Dank voor tip. en morgen minder moe weer opPrimula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 quote: Originally posted by: Primula Ben ontzettend moe! Begin er ook steeds meer achter te komen waarom ik een fles wijn zo lekker vind/vond. Er komen veel emoties boven en voel me af en toe heel verdrietig... en toch ook weer goed... Zo herkenbaar Primula,maar het wordt beter.....duurt misschien even..... maar het wordt echt beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Hoi allen,Veel geschreven vandaag!!Daar ga ik me even aan wijden.Vandaag verkies ik de rust, boven het forum.Er zijn van die dagen.Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Soothe: hoi:lips:Shahire idem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Hoi Primula,Ga je slapen, ik zie een maantje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ben weer weg.Even wat anders doen.Ga goed allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 ha Soothe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 vandaag dag 58 van het niet-roken.....volgens de blog 1755 peuken uitgespaard....en vanmiddag eens naar de bedrijfsarts geweest voor de longinhoud....en die was op 2 maanden gestegen van 72 naar 83 procent....het is dus zeer de moeite waard....goedenavond trouwens....ha die broeder Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Hoi Jane,Nu echt weg, anders ben ik Heintje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 nu al dusik wist het, ik wist hetgefopt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 pff je kan de rust maar verkiezen boven het forum he soothe fijne avond verderden niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 den witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Fijne avond nog Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 x ,komt zo, eh... test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 99henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 de spanning stijgt ten top hier Henkmet wat voor spannends jij zodirect op de proppen komt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Witte, wat denk je................zouden we het nog te weten komen vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Nou.... ls t net zo lang duurt als met die lamp...Dan weet ik t nog net zo niet hoor Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Wat je zegt WitteJe zou er toch van in slaap vallen zeg............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik geloof dat datte zn bedoeling is:(Gezien zn eigen draadjeHenk kijk uit voor het draadjes syndroom he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden