snoepje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 wakker worden iedereeenontbijt staat klaar... tast toehet is gratis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 goeienmorgen bakoniet alles op eten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Een bruine boterham met kaas+thee voldoetWerd wakker van een hypo,heb al een glas limonade naar binnenNu dus aan een boterham met kaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goedesmorgens deze 's morgens Ik kom even zachtjes om de hoek kijken,ben nog te ver in dromenland om erg spraakzaam te zijn.Maar........ontbijten jullie gewoon door, ik pak alleen even snel koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Na het ochtend concert van de merel is het nu tijd voor de krantHij viel net op de matNog een kop thee en lezen maarHeb een fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goedemorgen.Geen koffie en geen peuk. Ik ga ook terug naar bed want ik ben ziek. Misschien helpt een paar uurtjes rust een beetje.Met het niet roken gaat het goed maar ja ze zouden toch niet smaken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 shahire goedenmorgen:rose:igor ik ben klaar met douche...dus opschieten dan kan ik daarna haartjes drogen en sminken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 desi beterschap:present: en goed uitzieken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goeiemorgen luitjes. Desi beterschap, lekker je bed dus weer in hoor. Shahire, we doen wel ff stilletjes nog, moet zelf ook nog een beetje wakker worden. Snoep, ik hou het bij een bakkie thee maar even. En volgens mij kun jij rustig gaan plamuren hoor, Igor ligt vermoedelijk nog lekker te knorren en ik doe rutig aan vandaag... Heb heerlijk geslapen overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 En hoop dat Bako zich ook weer wat lekkerder voelt inmiddels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goedemorgen, fijn da iedereen zo rustig doet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 goedemorgen, lotgenoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goeiemorgen allemaal!Desi: beterschap hoor en kruip er maar lekker weer in. Ook aan het oostelijk front rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Nou dan sluit ik me ook maar heel.zachtjes aan, goedemorgen allemaal. Desi, laat je verwenen en wordt snel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Wordt nou wel tijd dat Igor wakker wordt lijkt me.... dus: IGORRRRRRRRRRRRRRR, WAKKER WORDEEEEEEEEN !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Pffff zelfs mn pc is niet wakker te krijgen, is traaaaaaaaaaaaaagen eist nu een update...........oké, dan sluit ik maar ff af.Latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 henk.....wat ben je stilof ben je bang dat ik je weer gaat douchegeen tijd meer voor hoor..moet zo naar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goeie morgen lieve kanjers:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Morgu den Bol se.... ook lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Jeeeeeee volle bak hier... maar nog stees geen Igor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 En mis Fleur trouwens ook . Heb het verdrietige bericht over de oma van haar vriendin gelezen.. Hoop dat ze het aankan... Fleur, please, laat wel wat van je horen hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 daar ben ik snoep!goed dat je me even wakker schudt!hele goedemorgen allemaal,ik heb in tijden niet zo goed geslapen als vannacht!van 11.00 tot 8.00waanzinnig gewoon!en zonder een keer wakker te worden!... niet gebeurd sinds mijn vroege jeugd volgens mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goedemorgen!Ik kom me weer droog melden voor vandaag!Volle bak hier,gezellig met z,n allen aan de koffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Draai je je even om en kijk je weer op het forum......de halve noordpool hier al wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden