lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 en toen was daar de lokroep van ADBet voila ici Henri arrive! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 hoe later op de avond, hoe droger het volk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 jane! wat zeg jij dat prachtig!ken je frans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 nee, maar hij mij wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 en jij ook niwiwat jij zegt daar lijkt wel wat in te zittenal klopt er natuurlijk niets van!da's een ouwe mop jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 ik vind frans een prachtige taalmaar engels ook, en duits, en spaans... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 ik weet t henk,ben ook een ouwe taarten word steeds een beetje melig als ik jou ziegek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 niet dat ik ze spreek hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 en Latijns dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 latijn wel blijkbaar, Henk, gezien je onderschrift... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Knap werk henk en dat had je misschien niet bereikt als je niet veel hier was geweest.Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 melig? ja, heel gek jane....melig, melig...ik hoop maar in de goeie zin van het woordhihi, jane, ik schreef ooit 'sliefje ik zeg jeal doet het me pijnik weiger nog langerjouw meelbal te zijnze had het niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 en toen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 toen werd ze nog meliger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 esse non videriook mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 ff opletten Niwihij was de meelbal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 jaja, Jane....maar ik ben zo moe....en als ik nog langer blijf hangen, word ik nog moeder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 en toen jane?oei, heb je effe...nou ja, om kort te gaan...ik woon nu sinds drie jaar alleen op mijn flatdaarvoor meer dan twintig jaar samen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 maar niet doen dan Niwimoeder zijn is een zwaar karma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik heb wel ffmaar ga toch maar upstairs met mijn melkieen mijn boekiemijn zak chips is leeg(voel de meelbal al zitten)welterusten mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 het valt me tegen de laatste weken...nu toch bijna 4en een halve maand droogna een moeilijk begin ging het ineens zo goedzo goed!en nu valt dat me weer tegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 hoort erbij henkde eb en vloed van het leven:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 een dergelijke verslaving is voor de rest van je leven, Henk...toch zeker als het om waakzaamheid gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 welterusten janeen ook nog bolletjeben stapeldolletje op jullie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 dat is waar niwi, zeker van die waakzaamheid...maar het beklemt me wel... voor de rest van je leven...word ik wel wat verdrietig van, jij niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden