Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Oh Dees, wat vervelend.........Denk aan je vandaag
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Ah Tinkerbelle,Goed dag 2.............hou het vandaag ook droog Ik moet weg nu..........sjeesen luitjes.........
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Igor inderdaad al voor de tweede dag niet aanwezig.... Pfff, hoop echt dat er niets ernstigs aan de hand is.
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 oh laat maar....bedanky! ik moet eens ophoudenmet dat aanpassen, ik weet het...maar nu ga ik kijken!
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Ik zag het Henk... je wens is al in vervulling gegaan
igor Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 goede morgen allemaal. ja ik ben er nog hoor nog steeds droog.
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Hehehehe Igor, wakker uit de winterslaap? Luitjes , ik MOET er nu echt vandoor... hoogste tijd. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
igor Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 werk ze yvonne. ik spring onder de douche en als snoepje eronderstaat dan schuift ze maar een stukje op hoor (en anders druk ik ze door het doucheputje )
zoermuis Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Nee Yvonne, ik ben alleen een beetje bang dat het me weer zo vergaat als 2 maanden geleden met die ontsteking in mijn long. Heb ik geen zin meer in. Misschien helpt het dat ik nu niet rook.
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 IGOR haha, je hoorde me zeker roepenblij dat je er bentmoet zelf alleen opschietenpfff........om moe van te worden laterzzzzzzzzz, ben weggggggggggggggggggg..............................
Sara Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Goeiemorgen allemaal!Shahire: héééél veel succes met je sollicitatie!!!Hey Dees, da's rot voor je, hou t wel in de gaten hè?
Sara Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Igor ik miste K&B al Over missen gesproken: waar is Blondie gebleven?En hoe gaat het met Denker?
Sara Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Misschien mis ik hier en daar wat, kan niet uitblijven omdat ik de laatste tijd veel minder hier ben.Heb er geen tijd voor en dat is eigenlijk een goed teken natuurlijk.Maar toch blijf ik op de achtergrond aanwezig en probeer ik jullie te volgen hoor!Ga nu aan de slag, latersssss
snoepje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 shahire succes:present:igor...we passen er samen wel onder hoor..met henk lukte ookwaar is jopie geblevenen desi als je stop met roken krijg je ook altijd pijn in je longen enzomaar denk wel dat je die ontwennings verschijnselen kenzo en nou opschieten ..ben nu echt van me schemadoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 goodluck snoep!veel vermisten!ik mis jaap
igor Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 shahire succes.sara blondie heeft nog geen internet.en degene die moeten werken, werk ze
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 is desi er nog?dat gevoel aan de longenis meestal een lichte spierpijnals gevolg van de veranderde ademhalingdoor het stoppen met roken...hoop van harte dat dat het is bij jou!
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Dank je Igor Ach weet je wat................het is vandaag gewoon bij mij kusjesdag:sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:Als me dat geen geluk gaat brengen vandaag......................nu echt ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF......................................................
Sara Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Geplaatst 18 maart 2011 Oké. dankje Igor, maakte me zorgen om Blondie.Hai lieve Bol!Hoe gaat het? Jij maakt ook veel aangrijpends mee deze tijd zeg, eerst het hoofd en nu je zwager.....heel veel sterkte lieverd:heart:En weer verderrrrrrrrrr.................
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden