Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 maart 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ok even snel.

In mijn geval. We hebben een redelijk groot huis. Daar wonen we met vier volwassen in. Ik mijn vriendin en nog 2. Samen delen we de keuken, woonkamer. Vaak eten we samen, soms ook niet. Zo als het uitkomt. Verder heeft iedereen ook zijn eigen ruimte of ruimten. Soort gezin maar alleen met volwassenen. Je moet het wel een beetje kunnen vinden met elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wijfie kan hij er zelf nu ook een beetje achter staan? ja het is altijd heel vervelend als je tussen twee mensen instaat die ruzie hebben. Maar misschien is het ook een beetje zich los vechten van de ouders.
Ik hoop echt dat het niet al te lang duurt en jij je eigen leven eens een beetje op kan starten, en er achter gaat komen wat je nu nog verder wilt in je leven. Dat is zo ontzettend belangrijk voor je.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

O ja?, nou kom es een bakkie doen dan; gezellie Mup..


Enigste kliniek van Europa met deze behandeling waarin ook de kinderen en in de meeste gevallen ook "partners van" of ook de verslaafde partner worden opgenomen; dus allemaal eventjes googlen en jullie weten allemaal waar ik zit. Soms ook verslaafde zwangeren btw..




Hangt ervan af Mupke wat ik dan doe, hangt van de situatie af.


Soms vlucht ik vanwege de drukte, soms uit ergernis, soms omdat ik trek heb, soms omdat m"n kind iets wil gaan doen, soms omdat ik zelf wat wil gaan doen, soms om gewoon even "buiten: te zijn..


Hoezo?



Gewoon belangstelling Bor. Ik gun je heel erg dat je het traject daar succesvol gaat afmaken. :present:

* tikfout!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Gun het m"n kind maar Mupke, hij heeft het verdient om in een gewone gezinssituatie groot te worden..


..



Ja. Maar ik gun het jou ook! Nog even doorbijten en dan kan je uitzien naar je 'gewone' lven, samen met hen die je dierbaar zijn en die jou er ook graag bij hebben. Ben ik van overtuigd. :heart:

ik ga afsluiten. Bor, ga goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees vanaf blz 7 en reageer gewoon op wat ik lees, ik zie wel of alles inmiddels alweer achterhaalt is als ik het einde bereikt heb. ;)

Hihihi Kate :D Het is juist dat ik al een tijd niks op m´n schouders gekregen heb en er naar snak om mijn spreekwoordelijke schouders er weer onder te zetten. Een soort van afkick pijn dus. ;)

Bol, zou jij mij een kleine update willen sturen over het dierenambulance gebeuren en waarom die madam zoveel respect verdient? Dat asiel van mij is wrs op sterven na dood, onze vervangers zitten overspannen thuis na 3 maanden dus ik denk dat ik en mijn collega het schip optijd verlaten hebben na bijna een jaar. Ik begin me een beetje een beeld te vormen dat er behoorlijk getikte mensen rondlopen in het dierenwelzijnswezen, positief, zowel negatief ben benieuwd of dat in Nederland ook zo is? Heb je mijn e-mail nog? Anders pb ik dat nog een x En shampoo voor Puck! :present::present::present: kakka hoort buiten. :D

Dombo, tuurlijk is het gezelliger om met iemand samen te drinken, ben je tenminste niet de enige persoon die dronken is en hoef je je niet zo te schamen. ;) Ik snap dat de verleiding heel groot is om het te doen, maar anderzijds je bent nu met je nieuwe zelf bezig en daar moet je partner ook aan wennen.
Als je keer op keer maar overstag gaat en toch wat meedrinkt raken jij zowel als je partner nooit gewoon aan je nieuwe zelf. Dus ik zou er nog eens over nadenken als het niet drinken je nu zo bevalt.
Voor de saaie avonden bracht ik wat pit door heel veel pepers en gember in mijn drankjes te stoppen. Die brande zoveel smaakpapillen weg dat ik geen goesting in drank had. ;) En nog altijd en dan val ik weer in herhaling de kruidige theepunch van Safi op het drankjes draadje, daar ben ik nog steeds fan van en herhaal dat dus bijna altijd in mijn adviesen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienavond allemaal

ik doe ook mee met het weekend pact
had vandaag niet zo goeie dag en voel de trek heel sterk..het is weer weekend
had vandaag ook weer een moment van een hele duivelse bui...maar kon het goed beperken
is al weken geleden voor het laatst voor gevallen...vroeger wel elke dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom even snel tussendoor, ben heeeeel druk aan het werk :D
Sollicitatie is niets geworden, aan ene kant niet erg want was behoorlijk pittige job...
maar als het wel wat was geworden was ik er voor 150% voor gegaan.
Dus ik ben niet getreurd.... de juiste komt vanzelf op mijn pad :D

ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF...................................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanmiddag had ik een afspraak in de stad
en daarna doorkruiste ik mijn oude wijk,
ik was moe en ietwat triestig...

nu zitten daar een paar ouwe stamkroegen van mij,
waar ik al heel lang niet ben geweest...
in mijn gedachten werd de ene nog mooier dan de andere

ik stond echt op het punt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...