lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Knuffie, zijn dat van die voorverpakte1/2 haantjes?Die zag ik het laatst bij de sligro, maar dat wasal een 1/2 jaartje terug ofzo, verpakt per 6 in een doos geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Knuffie, dat is toch een klein zangvogeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot het klopt dat het tussen je oren zit,maar daarmee gaat het nog niet wegen jij luistert ernaar.Dus niks in huis, of zo dat je er niet bij kunt.Ik heb een avondwinkel om de hoek, maar deextra stap die ik dan moet zetten, geeft genoeg drempelom dat niet te doen. Als ik het in huis had, was ik al langvoor gaas gegaan. Je hebt die ervaring nu, nu kun je laten zien dat je ervan hebt geleerd. En eerlijk zijn he, vooral naar jezelf,het voelt alsof je een achterdeurtje openhoudt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Heb je eers een preview gedaan?Hij vraagt Flash player en dat heb ik.Werkt het bij jou.Je doet het goed! Maar deze you tube zegt dat ik flash moet downloaden.maar dat heb ik. Hij speelt niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ja, dat half haantje voorverpakt.... mjammie:)Maar waar is er een sligo? of zoiets??Ik woon wel in de verre westhoek...Enne soothe, ik eet geen zangvogeltjes.. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Als ik naar een goudhaan Google krijg ik kleine zangvogeltjes.Ik geloof dat je die niet eet, maar dan weet ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Harry, het ligt aan mij. Er is een storing bij me.You tube werkt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hei soothe, Het is goudhaantje van hans kramer:)Als je dat google't, krijg je wat ik bedoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Dat betekent dus dat ik nu trek heb... een grote gremlin op m'n schouder.... Had ik nu maar een goudhaantje...pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Tja, Ik ben hier lang niet geweest..nu blijkbaar weer even nodig!Maar ik ga slapen, dat is nog altijd de beste oplossing!Lieve groetjes aan allen en tot een andere keer!Dikke knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Sorry, ik zit te klooien. Flash werkt niet meer.Ben even aan het onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Welterusten knuffie, ondertussen wel benieuwd wat jouw motto is.Iets met met alles en het zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Soothe, voor jou een hartje terug van mij...(hmm, in quick reply heb je geen emotionfiguurtjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hoi Lot,Ik kan ook de drank niet uit mijn huis bannen. Woon met meerdere volwassenen in een huis. Kan, wil, hun niet verbieden alc te drinken kopen. We maken het ons daardoor wel extra moeilijk. Wel weten ze allemaal waar ik mee bezig ben. Dat is wel een stok achter de deur. Ik zou je aanraden om met je partner toch iets te verzinnen om de stap groter te maken om bij de drank te komen. Probeer creatief te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Soothe, even opnieuw de computer opstarten doet soms wonderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 hoi jaap, woon je in een anti kraak? omdat je met meerdere volwassenen woont?ja het is misschin extra moeilijk maar ik blijf erbij; het zit tussn de oren, de knop moet gewoon om.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot, ik kan je ten zeerste aanraden om deurtje op slot te doen. Echt, als je trek hebt win je het niet met wilskracht van de alcohol !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Nee gelukkig woon ik niet antikraak. Die onrust. Ik woon hier al 14 jaar en dat hou ik graag nog even zo. Het is een bewuste keuze om met meerdere mensen te wonen. Heb wel ooit in een kraakpand gewoond. Ook erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hoi Jaap, het werkt.Opnieuw opstarten had ik al geprobeerd.Ik denk dat dit het is, Ik heb explorer 9.Eerst de bètaversie, toen de release candidate, dat is de laatste testversie.Gisteren kwam de echte explorer 9 uit.Die staat er nu op.Dat heeft waarschijnlijk Adobe in de war gegooid.Via extra geavanceerd, heb ik de browser even standaard gezet.En het werkt weer.Explorer 9 is wel razend snel. Mooie browser.Evengoed bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik had 5 jaar een vriendje die woonde in een woongroep, erg leuk was dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot heb je mijn bericht van 22.14 gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot tuurlijk zit het tussen je oren. Denk er nog eens rustig over na. Je hoeft het antwoord nu niet te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot Woman heeft wel gelijk.Denk er eens goed over na.En Jane ook 22.14 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Misschien morgen maar teruglezen Lot.en nu gaan slapen?Ik wel in elk gevalwelterusten allemaalslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden