Otje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 En als je nu eens ergens bent, in een café of op een feestje en er is geen maltbier ? Om wat voor reden dan ook........Door malt te drinken is de stap naar alcohol eerder gezet. Beter gewoon helemaal van af blijven, niet met de duvel spelen ! quote: Originally posted by: snoepjejaap scoot hier wil ik ook even op reageren zoals jullie weten heb ik het heel moeilijk gehad met stoppen en ontwennen...net als iedereen natuurlijk en inderdaad na een tijdje wordt steeds makkelijker maar het idee van nooit meer blijf toch op de achter grond,,,en dat maak het zo moeilijk dus heb ik sinds een week geleden een witbiertje op van bavaria o procent alcohol dit is niet om te promoten,,,maar om mijn verhaal kwijt te kunnen ik was heel erg bang dat het me trek weer op zou wekken....ik ben geen bier drinker maar was een wijn drinker maar die trek bleef weg..maar mijn onrust is voor het grote deel weg nu en dat kom omdat ik nu weet van dat ik op een feestje of in het weekend toch voor de gezelligheid iets mee kan drinken zonder dat het schadelijk voor mijn is ik weet dat het tussen me oren zit..maar als ik zo beter in me vel zit en het toch geen kwaad kan ja dan ga ik daar niet moeilijk over doen en nogmaals dit is geen promoot verhaal...maar mijn eigen ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Is daar geen bar Borretje?Vind het erg laag van ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 hihi Soothe, je zit toch niet met mij te flirten he met dat hartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Flirten hihi,Ben gewoon royaal met hartjes.Een soort hart onder de riem steken.Ben niet zo'n flirt:)Nou ja, een beetje soms!Laat me maar gaan. Het is alls virtueel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik heb even een vraagje; ik zou van sommigen wat meer willen weten, kan ik dat ergens vinden? zijn er profielen beschikbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bij Wie is wie Lot. daar staan de profieltjes.Ik sta er niet meer bij.Toen ik het schreef had ik een slok op.Sloeg echt nergens op. Zeer gênant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Het is wel grappig Soothe, mijn kater verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik bedenk dat jij eruitziet als Keanu Reeves -gniffel-Enne, ik ben ook niet zo'n flirt hoor, dat laat ik anderen altijd zijn.Nou ja, ik moet mij geloof ik nu gaan inhouden want ik voel een meligheid opkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Jammer Soothe, ik had het graag gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Wees maar melig hoor!Het is mooi weer, ik ga een lekker stuk in het zonnetje lopen met woef.Werk eraan Lot.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot, als je rechtsboven naar zoeken gaat en dat aankliktopent een venster.Daar klik je berichten aan en je klikt de naam van de auteur aan.Dan kan je alle berichten van iedereen lezen.Niet verder vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 woef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hier is het een Heertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Goede tip, Soothe, ik heb gelijk ook Beethoven opgezet....Een mooie afleiding van mijn held Rachmaninov...Bijzonder he dat Beethoven doof was en... zoals wij kampte met alcoholisme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Morgen neem ik de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bako neem je morgen de eerste niet? Heb je vandaag dan wel gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 quote: Originally posted by: bakoMorgen neem ik de eerste niet Heu Bako morgen????? En vandaag dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Blijkbaar denken we allebij het zelfde Bolletje.Het is toch niet te hopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 nee ja Aicha als het wel zo is, dan is het zo. Maar eerst kijken wat Bako zelf zegt. Hoop dat je wel reageert Bako. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 leef nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Borrie hoe is het vandaag met jou gegaan meis? iets beter dan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Iedereen had het er vanmorgen over dat het mooi weer zou worden vandaag. Nou hier is het knap frisjesen de zon is ook zoek:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 hier kwam de zon laat doorben erg deprienet mijn glas met ... leeg gegooidben al zolang goed bezigde verleiding is erg grootmijn emmertje zit volheb weinig veerkracht meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bako , het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht.Je bent zo lang al goed bezig. Niet opgeven nu.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Probeer het emmertje leeg te gooien. Volhouden hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bako, heb je ook niet gedronken vandaag, want dat was eigenlijk de vraag.En heb je nu niet iemand waar je een paar daagjes naar toe kunt gaan? Je zit zo alleen in je huis en hebt niemand waar je eens even bij kunt huilen. De depressie wordt toch door een hoop zorgen van je, veroorzaakt? Is er ook een beetje een eind in zicht? En kun je niet een afspraak maken met je huisarts voor tijdelijk wat medicatie waardoor je een beetje minder deprie wordt? het zou zo zonde zijn als je nu weer zou gaan drinken meid. je gooit dan toch ook de tijd weg waarin het wel gelukt is om niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden