Spring naar bijdragen

Woensdag 16 maart

Shahire

Aanbevolen berichten

En als je nu eens ergens bent, in een café of op een feestje en er is geen maltbier ? Om wat voor reden dan ook........
Door malt te drinken is de stap naar alcohol eerder gezet.
Beter gewoon helemaal van af blijven, niet met de duvel spelen !

quote:

Originally posted by:
snoepje

jaap scoot

hier wil ik ook even op reageren

zoals jullie weten heb ik het heel moeilijk gehad met stoppen en ontwennen...net als iedereen natuurlijk

en inderdaad na een tijdje wordt steeds makkelijker

maar het idee van nooit meer blijf toch op de achter grond,,,en dat maak het zo moeilijk

dus heb ik sinds een week geleden een witbiertje op van bavaria o procent alcohol

dit is niet om te promoten,,,maar om mijn verhaal kwijt te kunnen

ik was heel erg bang dat het me trek weer op zou wekken....ik ben geen bier drinker maar was een wijn drinker

maar die trek bleef weg..maar mijn onrust is voor het grote deel weg nu

en dat kom omdat ik nu weet van dat ik op een feestje of in het weekend toch voor de gezelligheid

iets mee kan drinken zonder dat het schadelijk voor mijn is

ik weet dat het tussen me oren zit..maar als ik zo beter in me vel zit en het toch geen kwaad kan

ja dan ga ik daar niet moeilijk over doen

en nogmaals dit is geen promoot verhaal...maar mijn eigen ervaring

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is wel grappig Soothe, mijn kater verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik bedenk dat jij eruitziet als Keanu Reeves -gniffel-
Enne, ik ben ook niet zo'n flirt hoor, dat laat ik anderen altijd zijn.

Nou ja, ik moet mij geloof ik nu gaan inhouden want ik voel een meligheid opkomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako, heb je ook niet gedronken vandaag, want dat was eigenlijk de vraag.
En heb je nu niet iemand waar je een paar daagjes naar toe kunt gaan? Je zit zo alleen in je huis en hebt niemand waar je eens even bij kunt huilen. De depressie wordt toch door een hoop zorgen van je, veroorzaakt? Is er ook een beetje een eind in zicht? En kun je niet een afspraak maken met je huisarts voor tijdelijk wat medicatie waardoor je een beetje minder deprie wordt? het zou zo zonde zijn als je nu weer zou gaan drinken meid. je gooit dan toch ook de tijd weg waarin het wel gelukt is om niet te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...