Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Goedemorgen vroege vogels,Allemaal lekker geslapen................Het wordt vandaag een prachtige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik zie Snoepje al aan de koffie.....En zowaar Henk is ook al op.....Hmm.............waar blijft de rest van deze family????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 goedemorgen shahire! goed geslapen?ik zat even op mijn eigen draadje...je weet wel.... stapeldol genaamd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 goeienmorgen shahire en henkheb even tien blz van gisteren zitten lezenhad geen zin op te openen dus dacht ga ik dat wel doenen nu ga ik douche voordat igor weer kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 en ja dit wordt vast een mooie dag vandaag!ik bruis weer van nieuwe plannen en ideeeen!en er zit zelfs een geniale inval bij!maar die zet ik op jouw pbja, waar blijft iedereen eigenlijk...er zal toch niets gebeurd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 heee snoep!jij doucht ook wat af he!ik mag ook wel weer eens....is het al weken niet van gekomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Poeh he Henk............kun jij niet beter aan de caffeine vrije koffie gaan vandaag Snoepje, wel warm water overlaten voor Igor... beetje flauw anders hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 als ik de mores alhier intussen goed begrepen hebverzorg jij de koffie en het hele ontbijt nu voor iedereen!en doe echte koffie!decaf vind ik net als maltbiereen tikkie geschift drankje, wat jij jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 goede morgen allemaal. ik moest even m'n engelenkaartje trekken.zo en nu een flinke bak koffie graag. zwart maar wel in een beker.. wat heb je voor ontbijt voor mij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Igor Het is vandaag zelf-ontbijt buffet...ik heb het veel te druk vanmorgen dus het moestvandaag maar even zo.Je ziet er staat van alles.....voor ieder wat wils. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Henk....laat Jaap nou nog even lekker liggen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik heb trouwens lekker geslapen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 ik heb ook wel aardig geslapen, maar de nacht is zo kort. en natuurlijk gisteren weer op de bank in slaap gevallen, maar ik werd wakker gebeld was dus maar kort . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Mooi dat je niet al te lang op de bank hebt gelegen Igor,en ben met je eens...de nachten zijn te kortmaar je zal maar niet kunnen slapen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 ach shahire de vogeltjes zingen al vroeg, dan heb je iets moois om naar te luisteren.snoepje ben je nu eindelijk klaar op de douche? dan kan ik, voordat iemand weer voor kruipt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 goejemorge allemaal.Vandaag fris weer op.Zo dadelijk naar stage en ik wens jullie allemaaal een mooie droge dag.Tot laterz....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 igorhenk sta er nu onder..help hem even ze rug schoon te scrubben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 heb je een staalborstel snoepje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 jjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gelukt henk is weer schooon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 YVONNE en SARA OOOOOOOOOPPPPPPPSSSSSSttttaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAnnnnn het wordt een schitterende dag. het bed uit en geniet van deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 igor ...we hebben nogal wat smurrie achter gelaten...ruim jij het even op..jij moet toch nog douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 jakkie bah nee hoor dat doet ie zelf maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Igor..niet zo hard praten....hahaGoedemorgen lieve mensen...vandaag vrij van gewone baan maar ga ik stagelopen..dus het wordt een heel leerzaam dag...en zeker heel mooie...trouwens ik drink smoethie iedere dag en hier jullie aanbieden van alles..willen jullie voor me ook mijn smoethie klaar maken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 igor ik ook niet ..moet weg..kindje naar school brengen..op school werken...dan thuis kuisen..vanmiddag visite..koken...en dan is het weer avonddoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 godsamme die igor weet wel raad met zo'n borstel.... au!je wordt bedankt snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden