Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 Maart 2011


Teveel

Aanbevolen berichten

Gaby: Met het niet-roken gaat het goed. Is alleen met momenten wel moeilijk. (Mijn omgeving rookt!).

De pijn in mijn long is bijna weg. Misschien een spier geweest door het hoesten.Wie zal het zeggen.

Ik ben blij dat ik s,morgens niet met een rotgevoel meer op sta door drank.Lekker al 5mnd helder:)

Henk ik zelf zou het eerlijk zeggen dat je geen alcohol meer neemt en dat je je daardoor beter voelt. Wat kunnen ze daar nu tegenin brengen:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heel erg dank bolletje en igor...
vind het echt even lastig...
ik combineer ongeveer een antwwoord

ik heb zelf geen auto
maar het is buiten de stad
en had al aangeboden mijn vriend en zwager te rijden,
toen hij zo geweldig was de computer te fiksen van de week

maar als bob ben je gauw populair
en er hebben intussen l drie andere ingetekend
kan ik niet eer onderuit...

mijn ouwe vrienden overigens
zijn geweldige types, zllen het zeker respecteen, daar
hoef ik niks bij te liegen of te verzinnen... dus da's mooi

niettemin ben ik bang dat het mij een beetje veel word
ben al zo emotioneel de laatste tijd...
en geen zin om e gaan huilen daar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk als je het moeilijk krijgt moet je maar gewoon aan die onderbroek van Snoepje denken... krijg je vanzelf de slappe lach wel.....

Maar even zonder dollen... als je bang bent dat jij gaat huilen misschien door de reacties... nou, dan geef je toch gewoon aan dat je ff niets wilt omdat je je niet al te goed voelt?
en daar is dan ook helemaal niets aan gelogen, gezien de mate waarin je er tegenop ziet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou bor ik heb het nu door. dus als ik me niet zo happy voel ga ik niet buiten de deur drinken :D ( deed ik toch al niet zo vaak) en van de week is het me ook al gebeurd maar dan zonder drank :o
ik moet afsluiten want ik krijg zo bezoek.
Borrie maak er een schitterend weekend van :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moeilijk hé Henk om als man te huilen of heb je daar minder moeite mee? Konden we maar even met z'n allen bij je zijn om een grote knuffel te geven. Maar we weten allemaal dat dit, deze gevoelens, normaal zijn als je stopt met drinken. Weet ook dat het over gaat maar je moet hier ff doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Desi fijn dat het zo goed gaat met niet roken, lijkt me zeker op bepaalde momenten moeilijk als je omgeving rookt, ik heb het makkelijk, woon alleen, en kom bijna niet meer op plaatsen waar mag worden gerookt, rook vanochtend de rook in m'n kleren van gisteravond toen ik bij vriendinnetje was, gaf me enkel afkeer, geen verlangen om te roken (gelukkig)

@Henk, sterkte vanmiddag, weet van eerdere stoppogingen (toen ik het nog gemeen vond dat ik niet meer mocht drinken :() dat ik zat te smachten als ik iemand zag roken of drinken, later heb ik bewust mijn zuipende medemens gemeden, uit zelfbescherming, en nu kan ik met mededogen kijken, daar had ik ook kunnen zijn, blij dat ik niet meer hoef, mijn uitglijder van 3 weken geleden heeft een knop bij me omgezet, niet dat ik het jullie aanraad hoor, was vreselijk........... kom je je nog even melden hier na de verjaardag? benieuwd hoe je het ervaren hebt

ga nu lekker sporten en denk daarna ff de sauna in, boek mee, kopje koffie uit de wind in het zonnetje, wat is nuchter leven toch mooi :heart:

allemaal een droge fijne dag!

aanpassing=tikfoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow
de buurjongen is mn tuin aan het leegtrekken
hij wil zn boot een poosje parkeren
Nou prima, ik zit er toch nooit, had zo ook wel gemogen
maar hij trekt em helemaal leeg voor me
ga em straks wel even helpen
kan ik daarna beginnen met mn kruidentuin :D

Hééél fijn ! Kan ik beginnen met het volgende project, mn balkonterras en schuur......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Bol :) en wie online verder zijn....borrie in ieder geval lees ik net.
Hier schijnt ook de zon, ga zo eindelijk maar eens boodschappen doen, ben met moeite
vooruit te branden vandaag. Komt vast omdat ik het gisteren zo druk heb gehad haha.
Ach.....huishouding loopt (helaas) niet weg :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig toch...nou ja niet altijd voor iedereen, die hier komt praten, maar daarom hebben we hier het forum :D
Ik ga jullie nu even verlaten, ga de AH even onveilig maken........of ze blij met me zijn.....hihi
Tot later..............en jullie ook genieten van de zon he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga jezelf maar eens verwennen met kadootjes Shah.:)

Borrie lieverd kun je een beetje genieten van het zonnetje? en zijn er daar ook diertjes die je kunt gaan voeren met zoonlief? Gaat hij daar nu ook naar school? Ja dat moet haast wel. heeft hij ook wat vriendjes daar of is hij de enigste kleine knul?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...