zoermuis Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Gaby: Met het niet-roken gaat het goed. Is alleen met momenten wel moeilijk. (Mijn omgeving rookt!).De pijn in mijn long is bijna weg. Misschien een spier geweest door het hoesten.Wie zal het zeggen. Ik ben blij dat ik s,morgens niet met een rotgevoel meer op sta door drank.Lekker al 5mnd helder:)Henk ik zelf zou het eerlijk zeggen dat je geen alcohol meer neemt en dat je je daardoor beter voelt. Wat kunnen ze daar nu tegenin brengen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 heel erg dank bolletje en igor...vind het echt even lastig...ik combineer ongeveer een antwwoordik heb zelf geen automaar het is buiten de staden had al aangeboden mijn vriend en zwager te rijden,toen hij zo geweldig was de computer te fiksen van de weekmaar als bob ben je gauw populairen er hebben intussen l drie andere ingetekendkan ik niet eer onderuit...mijn ouwe vrienden overigenszijn geweldige types, zllen het zeker respecteen, daarhoef ik niks bij te liegen of te verzinnen... dus da's mooiniettemin ben ik bang dat het mij een beetje veel wordben al zo emotioneel de laatste tijd...en geen zin om e gaan huilen daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 moest maar eens een eindje gaan lopen geloof ik, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 henk bedenk dan als je gaat drinken dat je bij het derde of vierde glas in tranen uitbarst. als je nuchter bent kun je het beter in de hand houden. ik praat uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Henk als je het moeilijk krijgt moet je maar gewoon aan die onderbroek van Snoepje denken... krijg je vanzelf de slappe lach wel..... Maar even zonder dollen... als je bang bent dat jij gaat huilen misschien door de reacties... nou, dan geef je toch gewoon aan dat je ff niets wilt omdat je je niet al te goed voelt? en daar is dan ook helemaal niets aan gelogen, gezien de mate waarin je er tegenop ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Doe maar Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Heeee, die Bor:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 één keer was genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Mensen kinderen wat is de adb site vreeeeeeeeeselijk langzaam op dit moment.... alles hier is snel behalve het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 nou bor ik heb het nu door. dus als ik me niet zo happy voel ga ik niet buiten de deur drinken ( deed ik toch al niet zo vaak) en van de week is het me ook al gebeurd maar dan zonder drank ik moet afsluiten want ik krijg zo bezoek.Borrie maak er een schitterend weekend van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 dank je wel yvon, ik kom er wel uitik ga even wegfijn voor de mensen die geen problemen zien, zalig zijn zij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 fijne middag Igor, knuffels voor knabbel en babbel hoor. Henk lekker ff frisse neus halen inderdaad. En sterkte. Zal aan je denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 moeilijk hé Henk om als man te huilen of heb je daar minder moeite mee? Konden we maar even met z'n allen bij je zijn om een grote knuffel te geven. Maar we weten allemaal dat dit, deze gevoelens, normaal zijn als je stopt met drinken. Weet ook dat het over gaat maar je moet hier ff doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 @Desi fijn dat het zo goed gaat met niet roken, lijkt me zeker op bepaalde momenten moeilijk als je omgeving rookt, ik heb het makkelijk, woon alleen, en kom bijna niet meer op plaatsen waar mag worden gerookt, rook vanochtend de rook in m'n kleren van gisteravond toen ik bij vriendinnetje was, gaf me enkel afkeer, geen verlangen om te roken (gelukkig)@Henk, sterkte vanmiddag, weet van eerdere stoppogingen (toen ik het nog gemeen vond dat ik niet meer mocht drinken ) dat ik zat te smachten als ik iemand zag roken of drinken, later heb ik bewust mijn zuipende medemens gemeden, uit zelfbescherming, en nu kan ik met mededogen kijken, daar had ik ook kunnen zijn, blij dat ik niet meer hoef, mijn uitglijder van 3 weken geleden heeft een knop bij me omgezet, niet dat ik het jullie aanraad hoor, was vreselijk........... kom je je nog even melden hier na de verjaardag? benieuwd hoe je het ervaren hebtga nu lekker sporten en denk daarna ff de sauna in, boek mee, kopje koffie uit de wind in het zonnetje, wat is nuchter leven toch mooi allemaal een droge fijne dag!aanpassing=tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Wowde buurjongen is mn tuin aan het leegtrekkenhij wil zn boot een poosje parkerenNou prima, ik zit er toch nooit, had zo ook wel gemogenmaar hij trekt em helemaal leeg voor mega em straks wel even helpenkan ik daarna beginnen met mn kruidentuin Hééél fijn ! Kan ik beginnen met het volgende project, mn balkonterras en schuur...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 dank je wel hoor borriemaarre...heb jij nooit eens getwijfeld aan jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Goedemiddag allemaal,Even snel een berichtje van mij tussendoor.Verhuizing zit erop. Helaas echter geen internet nog...Zodra dat geregeld is kom ik zo snel mogelijk weer omline...(zit nu even bij mijn ouders op de pc)Tot snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ha die blondie, miste je al.... had al zo'n idee dat het niet goed was gegaan helaas..... Moet er nu vandoor... Bor, hou je haaks meid.. maar dat hoef ik je natuurlijk al helemaal niet meer te zeggen, dat doe je al zooooo;n tijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Blondie Lekker dat alles goed verloopt....en internet komt ook wel weer snel...dus jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Goedemiddag allemaal.Kom even snel hallo zeggen en dan snel richtingstrand, zonnetje in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Goeie middag Shah. B.B. en Borrie. Schijnt bij jullie het ook zo lekker? De zomer komt er weer aan mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hey Bol en wie online verder zijn....borrie in ieder geval lees ik net.Hier schijnt ook de zon, ga zo eindelijk maar eens boodschappen doen, ben met moeitevooruit te branden vandaag. Komt vast omdat ik het gisteren zo druk heb gehad haha.Ach.....huishouding loopt (helaas) niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Borretje, we kennen elkaar wel niet maar ik lees wel altijd de verhalen van je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Gezellig toch...nou ja niet altijd voor iedereen, die hier komt praten, maar daarom hebben we hier het forum Ik ga jullie nu even verlaten, ga de AH even onveilig maken........of ze blij met me zijn.....hihiTot later..............en jullie ook genieten van de zon he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ga jezelf maar eens verwennen met kadootjes Shah.Borrie lieverd kun je een beetje genieten van het zonnetje? en zijn er daar ook diertjes die je kunt gaan voeren met zoonlief? Gaat hij daar nu ook naar school? Ja dat moet haast wel. heeft hij ook wat vriendjes daar of is hij de enigste kleine knul? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden