henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 goedemorgen allemaal,mijn naam op het lijstje is geen enkele garantie dat ik hier bezig ben hoor,wou ik toch even zeggen,(deels) over gisteren heb ik wat zitten tikken op het draadje stapeldol, blz 1 trouwens,zo bleef het hier lekker rustig voor jullie,wat een mooie dag! gauw de gordijnen dicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Fleurtje!!! Hier is je patatje. :DGoedemorgen ook de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 geloof het of niet fleurmaar ik heb jou gemist gisteren!ik bedoel, ik miste je!ik bedoel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Henk bedoelt dat je beter even bij de Mac kunt zijndan stapeldol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Goedemorgen,Fleurtje, was heel die Mc Donalds vergeten, spreek liever een keer met jullie in een echt restaurant af.Mc Donalds is toch eigenlijk voor < 12.Nu we per ongeluk die smeerlapperij (zei de frikadelleneter) toch niet op hebben kunnen we er een mooie dag van maken, yes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 igor! het was hartstikke leuk gisteren!wee een hoop zorgen voor niks... voor niks? welnee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Smogges allemaal Henk en Fleur: compliment voor gisteren! :present:jullie hadden het moeilijk maar zijn toch sterk gebleven.Logeerpartij van mij ging onverwacht niet door, wel erg laat thuisgelukkig geen probleem meer nu ik niet drink nog genoten van die prachtige maanen nu weer de zon......Henk: gordijnen dicht ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 goeienmorgen allemaalzit in een behoorlijke dip,,,moet een keuze maken..die zo moeilijk en verdrietig en eng isen ik kom er niet uit...waarom moet mijn leven altijd zo moeilijk verlopen???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 mogge Saaren bedankt voor het happendie Henke toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Snoep meis, kun je delen hier?of kunnen we helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 dan je wel sara, en het ging echt goed!toen we naar de auto liepen zei ikWAT! ik rijden? maar ik voel me stomdronken!ze lagen dubbel...en toch was het een beetje zo, tikkie meegegaan in die roes van de anderendie dan ook niet zo ernstig ver heen was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Goedemorgen allemaal,Bleek dus nog ingelogd te staan denk ik wat Yah wordt nu pas wakker!Was dus niet dat ik jullie geen goedemorgen wilde wensen maar lag nog lekker te tukken!Heerlijk wakker geworden met het zonnetje en fluitende vogels!!I LIKE!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 en o ja sara, de gordijnen dicht,de zon schijnt hier als een dolle naar binnen...leef met je mee snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 moghu Kanjers:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ha die Puck en co:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 janedat denk ik niet..moet er zelf uit zien te komendie emoties zonder drank ik wordt er gek van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 hey grietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Henk en fleurie chapeau hoor. Zie je wel dat je het kan Henk? Wat goed dat je vrienden zo gereageerd hebben kerel, daardoor is het toch een stuk gemakkelijker geworden.Snoepie, ja alci's zijn gevoelsmensen en zodra je stopt met drinken, komt dat eruit. Maar als je dadelijk alle gevoelens ondergaan hebt en je weet waar je ze moet plaatsen wordt het hoogstwaarschijnlijk een stuk makkelijker.Ik wens je heel veel sterkte doe.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 yvon, vergeet niet ook omhoog te kijken he op stapeldol!goedemorgen sha.... hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 heeeeeeeeee bol!ja fantastisch he!en wat was jij een moordmokkel gisteren, zo vlak voor ik wegmoest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Hoi lieve Bol........en Puck (of Spruitje ?)Jane........happen? euhhhhhh snap 'm niet :$Snoepje Ook al kun je hier niet over de problemen zelf praten; ik weet zeker dat er veel herkenning is meis.Zelf heb ik ook veel problemen om niet weg te vluchten voor alle emoties maar weet en ervaar ook dat het ondanks alle pijn het beste is om dicht bij jezelf en je gevoel te blijven. Om dat zonder drank te doen, er niet voor te vluchten, is beremoeilijk en zal menigeen herkennen hier.Sterkte Ga ff naar buiten.Good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Snoepje, veel sterkte danen af en toe naar buiten kijkende zon schijnt ook voor jou vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 bolletjeik wil dit niet voelen..dit maak me gek..keuzes die ik moet makenik kan het op dit moment niet aan..gelukkig is nu niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 en voor jou ook jane!of ga je weer de sauna in?het begint hier een beetje te betrekken trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Henk Saar veel pleizer vandaag, ik heb deze zon speciaal voor jou besteld:rose:Snoepie, ik zou willen dat ik wat voor je kan doen maar sommige dingen in het leven zal je zelf moeten voelen hoe pijnlijk die ook zijn.Ja en als je net van de alc. af bent word je vaak overspoeld met een hele hoop gevoelens. We zijn zolang gewend geweest om ze te onderdrukken. Nu komt alles er ongefiltreerd uit en wordt het een grote rotzooi in je bol. Maar ondanks dat dat heel eng aan voelt zou je toch moeten kunnen proberen om ze, zonder dat je er teveel aandacht aan besteed, naar boven te moeten laten komen.Het voelt an als een soort zunami, maar ook bij jou kun je dadelijk beginnen met de opbouw als je een beetje kunt gaan inventariseren en dan ook kun je uitzoeken welk probleem je het eerst aan wil pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden