igor Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 goede morgen ik zal eventjes broodjes halen en koffie en thee zetten. een cola light voor gleur, sinasappeltjes persen en dan de tafel dekken.als jullie dan heel zachtjes aan tafel gaan, dan kunnen jullie genieten van de vogeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Goedemorgen Igor, ik zit er klaar voorzonnetje komt de huiskamer al binnen en heerlijkstil en rustig hier, op de vogeltjes na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 goede morgen max, ik zo zeggen begin maar vast. voordat die anderen hun bed uit zijn staat de zon al hoog aan de hemel en hebben ze niet van de rust kunnen genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Zal ik doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 henk ook goedemorgen. ben je nog naar de verjaardag geweest? ik heb gisteren niet meer terug gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 goood murning igor, max en henk... Wat worden we weer verwend he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 goede morgen yvonne, wat ben je vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 yaja ook al wakker. waar blijft henk? zit ie op het balkonnetje of zit hij zichzelf voor de spiegel te prijzen omdat hij het zo ontzettend goed gedaan heeft gisteren? henk klasse heb het net even gauw terug gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Hihi, ja, slaap de laatste tijd nogal eens uit. Maar heb loge, was wakker en dacht: kom laat ik er maar lekker uit gaan. Ff rustig alleen beneden... Als loge uit bed komt moet ik gelijk weer helemaal wakker zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Henk al weer weg zonder zich te melden??? Henk toch? Ook goeiemorgen Yaja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Goeeeeedemorgen dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 en Max natuurlijk ook.Hey Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ik spring gauw onder de douche.als henk er maar niet onder staat. zal voor de zekerheid de staalborstel meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ook goeiemorgen mupke. Ik ga lekker een bakkie halen even . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Heel verstandig Igor. Nu al douchen? Of ga je zo naar de sportschool?Ik begin maar eens met koffie want ben nog niet helemaal wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Igor..bedankt voor de smoethie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Nou...sta ik aan den Mc Donalds, wie is daar niet te zien??? Jaap, Shakira en Teveel..Gezellig boeltje die bende . Tot dat ik besefte natuurlijk dat het kaaskroketjes zijn natuurlijk en ergens in het Land van Oranje staan . Domme Fleur..Mups . Gadversamme (Tactive das ni vloeken hoor!) eindelijk . Dacht waar zit dat patatje nu? En hier is ze Gisteren bleek toch zwaarder dan gedacht. Ik kan blijkbaar toch niet zo goed met al die emoties om. Geen drank genomen hoor maar soms betrapte ik mezelf erop dat ik mezelf probeerde te overtuigen. Moeilijke weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Hee fleurtje.. Moeilijk dus, maar je hebt het gered gisteren... Hartstikke goed meis. Ennu die macdonalds... volgende keer maar ff beter afspreken welke he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 susan ik heb even gewacht tot je een beetje wakker was. als ie te lang staat is ie niet lekker meer. heb je de goede smaak?en fleur speciaal voor jou uit de kast gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Goeie :rose:nige morgen weer allemaal,even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 fijne zonnige zondag dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ook goeiemorgen Sowhat... fijne dag ...Luitjes, ik ga hier ff voor het ontbijt zorgen... Hoor gestommel boven... dus tijd om te gaan... Fijne zonnige dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Jane, zie je nog net even op de valreep.... ook fijne dag natuurlijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden