PROUD2BME Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 @Hek,nee allemaal mis!Ze zijn aant sporten!!Zij liever dan ik!Ik hoef pas om 9 uur te beginnen!Eerst even rustig wakker worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Rustig Henk, ik ga vanmiddag naar een vriend. Hij zit in een begeleid wonen project. Heel lang ging het slecht met hem, maar sinds een jaar, sinds hij daar woont gaat het beter. Ik heb er zin in. Ik ben er nog niet geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 goede morgen allemaal. is de douche vrij? ik moet opschieten. henk stel je niet zo aan, zo hard heb ik niet geboend. moet ik je "wonden" verzorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Veel plezier Jaap!!Ik ben weg van dit draadje...fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik ben al klaar Igor, ben zelfs al aangekleed, heb je mijn zwembroek gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Igor....Whowww je weet niet wat je ziet hoor, Jaap in zwembroek haha Ben nu echt weg hier dan he!!.............Zijn nog meer draadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 MMmmmmm jaap,ben errug visueel ingesteld hoor!!Wel zo,n speedo dan he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ja sha, ben ook weg van dit draadje, dus ik blijf nog even...hoezo rustig jaap, ik kom net lekker op gang!lijkt me verrekt interessant, wat jij gaa doen, echt waar...sinds ik jullie ken heb ik trouwens zelf het gevoeldat ik begeleid aan het wonen ben...o ja sha, flmpje gezien,iets onder jou geschreven, met vraageen sportschool yatra, wat enig! igor, zullen we erheen gaan? kun je inderdaadmeteen even naar me kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Op stapeldol show ik hem, maar weet je wat ik heb nog een vakantiefoto liggen.Jaap op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Les begint om 9 uur jongens...enne Jaap mag ook meedoen in z,n speedo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk, ik zal eens kijken of dat personeel daar net zo leuk als wij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Goeie morgen kanjers,Bol gaat vandaag de schuur eens opruimen, en het hok van Sepke zodat ze niet tussen de rommel haar eitjes moet gaan leggen ahahaha nee hoor. Maar wel lekker naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 GOEDEMORGEN BOL EN WITJE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 henk ik ga met je mee. en jaap heb je hem niet bij snoepje laten liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Hoi hoi lieve mensen..hier super druk met alles...maar heb ik veel plezier in..ik kom om jullie te wensen een hele fijne leuke dag...maak iets mooie van..zonnetje schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Bol, Witte, goedemorgen.Mooie dag om lekker te rommelen buiten.Mijn tuinbonen komen al op. De regen van vrijdag en nu die zon doen wonderen. De rest laat nog op zich wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Jongens ik ga m,n zweep vast voor jullie opwarmen en zie jullie zo!!BE PREPARED!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ja, goed idee jaap! ik hoor graag je verslagenne... gisteren was soothe de klos,heb jij even tijd nu?wil zo graag weten,kun je teksten van het ene draadje naar het andere copieeren?en zo ja hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 OK igor! ... wat doe jij aan?is er een zwembad bij traya?wauw een zweep.. wordt echt lachen nu...igor! yala vraagt om de staalborstel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Jeetje Yalala pfff wat ben jij al wakker??Ik sla over hoor, zo vroeg sportten is slecht voor de botten:DJaap wat een mooie zwebroek!!!Mooidat je een besluit hebt genomen snoepie, nu weer de rust in je koppie opzoekenhet is mooi weer dus ik hoop dat het je luktIk ga dr weer van tussen, mn baas blij makenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk simpel. Wat standaard computerwerk.Allereerste ga je de tekst die je wilt kopieren selecteren. Dat doe je door met een ingedrukte linkermuisknop over de pasage te bewegen. De tekst wordt dan blauw op de achtergrond.Als je alles hebt wat je wilt kopieren druk je op de rechter muistoets. Er komt een menu tevoorschijn. Druk op kopieren. Er gebeurd nog niets.Ga nu naar je nieuwe antwoord. Druk in het veld waar je kan typen op de rechtermuistoets. Weer verschijnt er een menu. Nu druk je op plakken. Klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 GOEIE MORGEN YA:heart:Al druk aan de poets geweest? Lekker hé? alles nog goed met het handje van je prinsesje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 quote: Originally posted by: SusanaHoi hoi lieve mensen..hier super druk met alles...maar heb ik veel plezier in..ik kom om jullie te wensen een hele fijne leuke dag...maak iets mooie van..zonnetje schijnt Doen we Susana, jij ook een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Goeie morgen die Jaap. Ga jij vandaag de zon buiten ook nog opzoeken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden