Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Anton had vandaag een filmpje geplaatst* 16 jaar en alcoholverslaafd*ik dacht eerst, jemig 16 jaar en verslaafd...bedacht me later....nam ik toen ook de eerste niet??zeker omdat ik kids heb in die leeftijdsklassevond ik het even goed om te bekijkenwie weet laat ik het hun ook nog wel zien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Sowhat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Sowhat???? Heb je gedronken? Of bedoel je grappig (colaatje?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ja zal best weer aangrijpend zijnnu liever even niet voor mij...ik leef altijd veel te heftig mee...met zo,n filmpje als jij daar bedoelt sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Dat was kort maar krachtig.ga mijn bed opzoeken.trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Sowhat is eruit. Ik vrees dat het dus inderdaad een heel echt bericht was. Jammer Sowhat.Als je nog iets kwijt wilt, er zijn nog mensen hier die willen luisteren he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ja Sowhat...kom nog even terug!Praat nog even met ons.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 als ik er ben, vanzelfsprekend...maar ik ben er niet al te lang meer,hoewel, dat heb ik wel vaker gezegd...hoop dat sowhat goed in slaap is gevallen...om morgen een goeie balans op te maken....ik vind de melding zelf wel dapper... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 gut sha, jij zegt wel altijd weg te gaan,met al dat gezoef van jou, maar je houd toch een behoorlijk oogje in het zeil volgens mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ik zeg toch nog eensik zit soms rustig een uur te bladeren en te lezen elders hier,en ik vergeet ook nog al eens die hele computer uit te zetten...dus met mij weet je het nooit hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Had je dat hier al gezegd Sowhat, dat je het voelde aankomen? Oh, dat klinkt als verwijt, maar zo bedoel ik het niet natuurlijk. Ik ben alleen zo verbaasd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik heb nog niet geZOEFFFFFd hoor.........Maar inderdaad tijd voor mij om het hier te verlaten.....Iedereen een goede en ontspannen nachtrust gewenstmorgen een nieuwe dag met nieuwe kansenop wat voor gebied dan ook.....allemaal kanjers hier, ieder op zijn/haar eigen maniersha haar medefrummertjes hihi en Sha zegt...jaja.... ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en weg is ze......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Hoezo dan Sowhat, wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Oeps....sorry zag je nog niet Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Gelukkig blijf je nog even Sowhatik vind het erg dit te lezenweet je ook hoe het kan dat je jedroge periode hebt opgegeven?en waarom je het zien aankomen niet neerschreef hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 welterustenlieve mensen:lips:Sowhat ik hoop dat je het binnen de perken weet te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ga er ook uit, welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik sluit ook af. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Jane: welterusten en nog bedankt voor je bericht!Lukt het vasten?Is wel vermoeidend denk ik?Sowhat: morgen is er een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goedenavond weer,Sowhat, jammer joh. Las net ook Erik, die vandaag schreef over zijn uitglijder. Als het je lukt er op eenzelfde soort wijze mee om te gaan kan het een goed leermoment zijn. Pak de draad weer op he.Ik ben moe, dus ga zo gelijk maar naar bed. Slaap wel goed, maar kort de laatste tijd. Max zes uur, maar vaak korter. Verder voel ik me nog prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik kom me even droogmelden na een leuke date met dreadwonder. Hij heeft ook niet gedronken, dat vond ik erg solidair. Dat hij dat zonder moeite kan is erg belangrijk voor mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Schuldig hoeft toch ook niet. Maar zou je nu willen en kunnen stoppen? Nog een glas water drinken en dan naar bed gaan. Nog wat lezen. Morgen misschien niet eens een kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik ga dat nu wel doen.Fijn dat het leuk was met je wonderman Woman.Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 quote: Originally posted by: henkop hoeveel dagen loop jij nu eigenlijk sha? henk,,,vandaag ...dag ....75 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 hihigreat snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden