Spring naar bijdragen

donderdag 24 maart

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He bol, gister schreef je dat je geen boek kon schrijven omdat je alleen lagere school hebt. Dat maakt toch helemaal niet uit. Je hoeft van mij geen boek geen boek te schrijven hoor, maar laat je niet belemmeren door zoiets. Je kan wel schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders, dacht wel te kunnen minderen. Maar dat werd niets. Paar dagen niets drinken, dan weer heel veel, paar dagen niets. Etc. Merk ook dat zolang je geen alcohol drinkt het heel aardig is vol te houden. En voel me er goed bij.

Wist je dat Donald (Duck) Anders heet in Denemarken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap ;)

Igor ik laat zo'n twee x per jaar bloed prikken voor het cholersterol, en dan pakken ze gelijk wat meer mee.
Ja en ik ben de laatste tijd wat moe geweest, h.a. dacht dat ik toch in het rouwproces zit. Het rotte is dat ik altijd wacht met dingen ondernemen als het al bijna over is. :huh:
Hoe is het met K$B? Genieten ze ook al een beetje van het voorjaar? En jij? Lekker hé, wandelen met die twee superdoggies van je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O sorrie Igor dat wist ik niet. Zal wel weer ergens overheen gelezen hebben. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt Igor, en dat je kan genieten van het zonnetje, ook in je :heart: Heeft het te maken met het opkomen van de bladeren of niet?

Moghu lieve Vonneke. Voor jou een extra :rose: Voor vandaag.

Jaap goed geslapen kerel of had je dat al geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...