snoepje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 goeienmorgen de koffie en thee staan klaarsha fijn voor je dat hij weer in ze eigen bed lig:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Even een snel een goedemorgen....en een fijne dag....ben er alweer van tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 tinkerbellegoeienmorgen.....geloof het wel jamaar ik ga douche voor de rest kom...fijne zonnige dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goeiemorgen deze morgen!Ik gooi er maar weer eens mijn favo nummer in! Begin de dag met een dansje!So nu de katten binnen roepen, tandjespoetsen en de Spud industrie in. (ja,ja u leest het goed vandaag zit ik in de aardappelindustrie )Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 spuden niet ervan snoepen stiekem he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 goedemorgen allemaal.ben hier een tijdje niet geweest maar ben er weer!! vandaag er tegenaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goedemorgen, Anders eerste dag weer dat je niet wil drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goeiemorgen allemaal....Wat een weertje weer, word je vanzelf al een beetje vrolijk van. Eerst maar een even een lekker bakkie van Snoepje inschenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 nee gelukkig niet. ik hou het wel vol maar heb wel 1 terugval gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goede morgenHet beloofd weer een mooie dag te wordenGeniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Al weer terug van bloedprikken. Wat is het toch zalig om s'ochtends al te gaan fietsen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Anders dus je gaat heel goed. Ik heb het nu ook te pakken. Bijna drie week geen alcohol op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 hoi Jaap, Wat goed van je! Doe zelf ook mijn best en moet zeggen dat het makkelijker gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 He bol, gister schreef je dat je geen boek kon schrijven omdat je alleen lagere school hebt. Dat maakt toch helemaal niet uit. Je hoeft van mij geen boek geen boek te schrijven hoor, maar laat je niet belemmeren door zoiets. Je kan wel schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 goede morgen allemaal. het belooft een heerlijk weertje te worden bollie waarom bloedprikken?????? voorjaarsmoeheid?yvonne ben je nog wezen sporten van de week?spud geen patatekes d'r van maken hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Anders, dacht wel te kunnen minderen. Maar dat werd niets. Paar dagen niets drinken, dan weer heel veel, paar dagen niets. Etc. Merk ook dat zolang je geen alcohol drinkt het heel aardig is vol te houden. En voel me er goed bij. Wist je dat Donald (Duck) Anders heet in Denemarken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 wordt ik hier thuis nou in de maling genomen of is het een stille hint? Knabbel leunt steeds met de voorpootjes op m'n reservebanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Jaap Igor ik laat zo'n twee x per jaar bloed prikken voor het cholersterol, en dan pakken ze gelijk wat meer mee.Ja en ik ben de laatste tijd wat moe geweest, h.a. dacht dat ik toch in het rouwproces zit. Het rotte is dat ik altijd wacht met dingen ondernemen als het al bijna over is. Hoe is het met K$B? Genieten ze ook al een beetje van het voorjaar? En jij? Lekker hé, wandelen met die twee superdoggies van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ik zit niet zo goed in m'n velletje Bol. ( sta nog wel droog hoor) k&b vermaken zich prima buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 hoi Jaap,nee dat wist ik niet. fijn te horen dat het je zo goed lukt. doorgaan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Wat bedoel je met die reservebanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Sorry was ff aan het teruglezen.. nou ja, teruglezen... ff???? Igor, vandaag naar de sportschool?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 quote: Originally posted by: JaapWat bedoel je met die reservebanden? Jaap toch..... moet dat nou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 O sorrie Igor dat wist ik niet. Zal wel weer ergens overheen gelezen hebben. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt Igor, en dat je kan genieten van het zonnetje, ook in je Heeft het te maken met het opkomen van de bladeren of niet?Moghu lieve Vonneke. Voor jou een extra Voor vandaag.Jaap goed geslapen kerel of had je dat al geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden