Spring naar bijdragen

vrijdag 25-3-2011


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Snoepje....ja samen verder op het pad he!

Succes vanmiddag bij je MRI, ik hoor tzt de uitslag wel van je....
Als ik vrij was ging ik even met je mee, konden we daarna even gezellig een terrasje pakken om vervolgens aan de thee te gaan :D
Vrijdag is nooit zo je dag...vandaag wel snoep........think about the 75 :heart:
Keep on :) today.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las de draad van gisteren nog ff en zag dat Sowhat gedronken heeft. Wat is dat toch altijd jammer hé? :(
Ik las dat ze er al een paar dagen mee rond liep. Ik denk dan, waarom probeer je dat dan niet te vertellen of heb je dat gedaan?
Ik wilde vlak voor mijn verjaardag, vorig jaar, ook drinken en zat in dubio, wel of niet vertellen. Ik liep daar ook al een paar dagen mee rond. Wel vertellen betekende voor mij, dat ik het gevoel zou krijgen dat het hier van me afgepakt zou worden (das natuurlijk onzin). Niet vertellen betekent me ff (gelukkig) voelen, weer die roes voelen en ff helemaal van de wereld zijn. Toen dacht ik niet aan de consequenties.
In een heel sterk moment heb ik het toch verteld, en wat ik toen voelde kan ik bijna niet omschrijven. Ik werd zo gelukkig, ik voelde me zo sterk, ik was zo ontzettend blij, ik had het overwonnen. Mede doordat men hier mij daarbij geholpen had. Ik ben veel sterker uit dat gevecht gekomen.
Ik zou zo ontzettend graag willen dat, als mensen met het idee, te gaan drinken, rond lopen, dat ze dat gevoel van overwinning ook eens zouden ervaren. Ik wens iedereen zo ontzettend veel kracht toe.
Blijf praten als je die keuze gemaakt hebt. Dan kun je nog gaan drinken, als je je niet kunt beheersen, want daar ben je ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor, maar als je er over praat, heb je dat tenminste gedaan.
Ik hoop dat we Sowhat vandaag nog zien en ik zou willen zeggen "lieverd we gaan er samen weer tegenaan hé".
Je bent een mens en mag fouten maken.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

snoepje succes vandaag en tink, verwen ze maar lekker. is ze erg ziek of een beetje ziekjes?

sowath een tik voor het gat :D
en vandaag er weer tegenaan. hoe voel je je?


bol hoe is het met puck? als je een paar daagjes weg 'moet' mag je ze ook wel hier bij ons laten hoor
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie heel veel sterkte vandaag. Wanneer krijg je de uitslag?

Morning Witje.:)

Hahaha Igor, dat zou leuk voor je zijn hé? Drie van die hummels in bed? Misschien als de meeting dit jaar hier zou kunnen, dat je ze dan mee neemt? Want hier kunnen ze echt ravotten. Wat zal Puck blij zijn. Ze vind het altijd zo leuk als ze met andere honden samen kan zijn. Is helemaal niet eenkennig, maar dat wist je al hé? Mede door jou, heb ik ze nu hier.:heart::sun:
Straks gaan we op visite bij iemand die ook twee hondjes heeft, ben heel benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote::present::):rose::musicnote::present::):rose::musicnote::present::):rose::musicnote::present::):rose:voor Snoep en Shahire proficiat met jullie 75 dagen!

Goedemorgen allemaal, pff was een kort nachtje pas om 2uur thuis van vriendinnetje en nu alweer werken, maar was wel gezellig en ik heb het droog gehouden, maar ik had het ff moeilijk gister, en Bol ben blij dat ik het niet gedaan heb hoor,maar weet wel uit ervaring dat ik de komende dagen extra op moet passen! las gister dat bij sowhat het ook al een paar dagen''speelde'' zo was het bij mij de laatste keer ook, was zelfs de avond ervoor toen nog naar de AA geweest, maar vandaag neem ik de eerste niet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, ik was ook al weer onder de indruk van bol... zo treffend...
ze heeft zelf ook zoveel meegemaakt! ... daarmee lijkt ze uit een oneindige
bron van eigen ervarig te kunnen putten... en ik denk ook dat dat de beste manier is...
maar dan moet je wel dat talent hebben, zoals bol, om al die gevoelens op te roepen
zonder dat je er zelf weer teveel in terecht komt... dat kan zij enorm goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...