Jaap Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Knaagt de ruzie met vriendje nog een beetje aan je Gaby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Sha wat mankeert er aan?(via domino) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Gaby Lelijk ding die trek . Maar het gaat voorbij..Is er iets waardoor het stemmetje er weer is? Dikwijls is het wel zo, soms ook weer niet. Er hoeft niet altijd een reden te zijn om trek te krijgen natuurlijk.Sterk zijn hoor!! Na een tijdje deint het ook weer weg. Niemand is zo sterk als jij, die beestjes die je toefluisteren willen je pakken..Ze krijgen je heus niet. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn want dan voedt je het. Gemakkelijk gezegd natuurlijk. Op het moment gaat het niet om dagen maar uren. Elke uur ben je weer verder.Kop op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Nee Gabs, dat ben je niet...denk ik ook vaak genoeg.Wens je sterkte vandaag, zal aan je denken.......voor mij is het beter om nu te gaan,ik blijf je lezen meis, het gaat je vandaag lukken dat weet ik zeker....mij ook.....Kijk... voor ons beidjes een Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Volgens mij springen die beestjes telkens van de ene naar de andere. Misschien voelen ze aan wie zich zwakker voelt en gaan ze daar proberen te teren.Bah virtuele bloedzuigers!!Te veel fantasie Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Jaap, daar moet ik zelf uitkomen.........maar lief dat je het vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Sha, en Ook voor Gaby en Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Gekke Borrie Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Wat ben jij groot geworden meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ja Met groot bedoel ik...verstandig, rustig, wijs, lief was je altijd al, beheerst etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Dat is de meest leuke vorm van ziek zijn belle . Net niet ziek genoeg om niet meer te kunnen genieten van lekkers en net weer ziek genoeg om niet naar school te moeten..Smoothies? Njammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Moet er weer vandoor..Was het maar al 4u Later alligator:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 aha mevrouw heeft het moeilijk met complimenten Je voelt in ieder geval heel anders aan. Geen paniekerig kippetje meer dat botste van de deur naar de kast.Zen babe. Way to go!! Zooeeefff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 bedankt voor jullie reacties!en idd bor in het hier en nu blijven, heel belangrijk nu @Jaap ja klopt ruzie met vriendje knaagt ook aan me, maar........ dat is het niet waard om te gaan drinken,ik ga zo werken, dan eten en stappen met vriendinnetje en vanavond kom ik me nog even droog meldenfijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 wat denk je van Dankjewel Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Bor innemen dan iddvan het gezonde soort hebeter dan dat vroegere innemendat we deden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Wie heeft je zoiets geks geleerd borrie??Wie heeft je in godsnaam zoiets geks geleerd??God sta ons bij *richt ogen naar de hemel*En ben er weer vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ons borrie sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Voor de verandering doe ik ook maar eens mee met het weekend pact.Zit ook wat te broeien in mijn hoofd geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Graag gedaan gekke mus En weg ben ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik doe ook mee met het weekendpact...Altijd alert blijven nadat ik na een hectische periode van verhuizen tot rust kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Fijn voor je Blondie dat er weer wat rust komt naar zo`n drukke periode.Moet er niet aan denken een verhuizing op dit moment! Zou mij veel te veel stress opleveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ttinkerbelle gaat het weer wat beter met je dochter? Heb je nog van je plantjes kunnen genieten in de zon?Vandaag hier nauwelijks zon gezien helaas:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Doe mij ook maar!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 wijfie ik doe ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden