Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Gaby :sun:
Lelijk ding die trek :devil:. Maar het gaat voorbij..
Is er iets waardoor het stemmetje er weer is? Dikwijls is het wel zo, soms ook weer niet. Er hoeft niet altijd een reden te zijn om trek te krijgen natuurlijk.
Sterk zijn hoor!! Na een tijdje deint het ook weer weg. Niemand is zo sterk als jij, die beestjes die je toefluisteren willen je pakken..Ze krijgen je heus niet.
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn want dan voedt je het. Gemakkelijk gezegd natuurlijk. Op het moment gaat het niet om dagen maar uren. Elke uur ben je weer verder.
Kop op!!

Geplaatst

Nee Gabs, dat ben je niet...denk ik ook vaak genoeg.
Wens je sterkte vandaag, zal aan je denken.......voor mij is het beter om nu te gaan,
ik blijf je lezen meis, het gaat je vandaag lukken dat weet ik zeker....mij ook.....
Kijk... voor ons beidjes een :present:
:sun: Sha.

Geplaatst

Volgens mij springen die beestjes telkens van de ene naar de andere. Misschien voelen ze aan wie zich zwakker voelt en gaan ze daar proberen te teren.
Bah virtuele bloedzuigers!!
Te veel fantasie Fleur :D

Geplaatst

Dat is de meest leuke vorm van ziek zijn belle :D. Net niet ziek genoeg om niet meer te kunnen genieten van lekkers en net weer ziek genoeg om niet naar school te moeten..
Smoothies? Njammie

Geplaatst

aha mevrouw heeft het moeilijk met complimenten :D

Je voelt in ieder geval heel anders aan. Geen paniekerig kippetje meer dat botste van de deur naar de kast.
Zen babe. Way to go!!

Zooeeefff

Geplaatst

bedankt voor jullie reacties!
en idd bor in het hier en nu blijven, heel belangrijk nu

@Jaap ja klopt ruzie met vriendje knaagt ook aan me, maar........ dat is het niet waard om te gaan drinken,

ik ga zo werken, dan eten en stappen met vriendinnetje en vanavond kom ik me nog even droog melden

fijne dag allemaal

Geplaatst

Fijn voor je Blondie dat er weer wat rust komt naar zo`n drukke periode.
Moet er niet aan denken een verhuizing op dit moment! Zou mij veel te veel stress opleveren.

Geplaatst

Ttinkerbelle gaat het weer wat beter met je dochter?
Heb je nog van je plantjes kunnen genieten in de zon?
Vandaag hier nauwelijks zon gezien helaas:(

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...