Spring naar bijdragen

zondag 27 maart 2011


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Vonnekeeeee, igor, max tinkie en de rest wie volgt. Thuisgekomen, bazma weeral dolgelukkig. even gauw nog thee'tje drinken en vlug bedje in, heb veel slaap in te halen. bedankt voor de gedekte tafel igor.
Ik heb vannacht weer eens een stukje bijgeschreven op het realtiedraadje, was nodig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee die Bol,
ja hier gaat het heerlijk!
Vandaag lekker vrije dag dus genieten van het zonnetje!

Kwam net beneden en ja hoor.......onze kleine pup is geen pup meer!!!!!
e is voor de eerste keer loops geworden!
Arm ding!
Ze vind het maar niks!!

Heb je tips????
Geen idee wat te doen hahahaha!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mijn uk is nu ook loops en ikzelf heb zoiets van, geen broekjes, geen andere dingen, gewoon laten gebeuren, maar het is dan ook een heel klein spruitje.
Ik kan me voorstellen dat dat met een grotere hond anders is. Verder hoef je niets te doen hoor, als ze goed gevoed is gaat het allemaal vanzelf, en anders wat meer vit. De loopsheid kan varieren van 10 tot 21 dagen.
Ze kunnen er soms wat ziek van worden. Het zijn soms net mensen hihihihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Hoe laat zijn we nu juist? Een Pc doet dit automatisch toch?

Vandaag naar de vogeltjesmarkt..es kijken of ik er een nieuwe fiets kan vinden B)

Hey Teveel! Ik las je gisteren :heart:. Het is zo lief wat je zegt! Dank je wel.
Maar jij doet niet onder voor mijn natuurlijk. Dapper en sterk zijn we beiden. Alleen al dat we hier nog steeds staan zegt genoeg. Een geweldig pact en het voornaamste, het werkt nog steeds :D.
Schoenen voor het vrouwtje hé :). Het is jammer dat ik er al zo veel heb want heb ook wel danig zin om te winkelen. Ze moet vast supertrots op je zijn en met groot gelijk want zoals jij het op mij bent ben ik het op jou!
:sun:

Zal maar eens aan de afwas beginnen zekers? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Fleurie.
Ja jij kunt terecht heel trots zijn op jezelf zeg want wat gaat het allemaal goed met je nu hé? Niet altijd even makkelijk maar je slaat je er wel doorheen, en das belangrijk.
Ik hoop dat je gaat slagen om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Lekker want de zomer komt er aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...