will Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 this is your wake up calltaratarataratraaaaaeverybody up and shining ?Lang gelden nog eens een dagdraadje heb mogen openen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 En dit allemaal van mijn mobieltje, dus nog geen koffie vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 goede morgen wil en tinker en de rest die nog moeten ontwaken.ik zal de ontbijttafel wel even klaar maken met koffie,thee en een sapje. verse broodjes en beleg in overvloed. joghurt en smoothie een eitje d'r bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 ik ben door de wekker heengeslapen tja en K&B hadden ook zoiets van is mij nog te vroeg dus ik draai me nog een keer om maar de vogeltjes zijn wel heerlijk aan het zingen. het is nog fris buiten dus voor de rokers pech Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 nou vooruit 3 op 1 rij maar dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDENOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPsssssssssssssssssstttttttttttaaaaaaAAAAAAAAAAaaaaaaaannnnnnjullie missen het vogeltjes concert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 goedemorgen wil en max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 ik spring gauw onder de douche nu iedereen nog op twee oren ligt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Jaja ik ben wakker, je hoeft niet zo te schreeuwen.Goedemorgen allemaal (en ook meteen voor de rest die volgt)Eitje in koud water opzetten en als het water kookt na 2 min.eruit igor........als je toch bezig bent:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Goooooood murning.... Ben ook weer wakker. Zit nog ff te twijfelen wat voor lekkers ik zal nemen.... ziet er goed uit Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Hihi, zit ff te graven tussen alle draadjes hier op ditjes en datjes.... Waar is de tijd gebleven dat op de ditjes en datjes alleen een dagdraad, het donderdagsonzinhoekje en woorddomino stonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Hoi Vonnekeeeee, igor, max tinkie en de rest wie volgt. Thuisgekomen, bazma weeral dolgelukkig. even gauw nog thee'tje drinken en vlug bedje in, heb veel slaap in te halen. bedankt voor de gedekte tafel igor.Ik heb vannacht weer eens een stukje bijgeschreven op het realtiedraadje, was nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 nou ik hou het ook maar bij een paar draadjes hoor yvonne, anders raak ik helemaal in de knoop met al dat draadwerk max eieren koken kan ik als de beste hoor.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 wil slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Trusten Wil, zal straks nog ff je stukkie lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 wij zijn weer even weg. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Goeeeeeeeedemorgen zonder zorgen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Goeie morgen die Ya. Hoe is ie lieverd? Vandaag een vrije dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Hee die Bol,ja hier gaat het heerlijk!Vandaag lekker vrije dag dus genieten van het zonnetje!Kwam net beneden en ja hoor.......onze kleine pup is geen pup meer!!!!!e is voor de eerste keer loops geworden!Arm ding!Ze vind het maar niks!!Heb je tips????Geen idee wat te doen hahahaha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Nou mijn uk is nu ook loops en ikzelf heb zoiets van, geen broekjes, geen andere dingen, gewoon laten gebeuren, maar het is dan ook een heel klein spruitje.Ik kan me voorstellen dat dat met een grotere hond anders is. Verder hoef je niets te doen hoor, als ze goed gevoed is gaat het allemaal vanzelf, en anders wat meer vit. De loopsheid kan varieren van 10 tot 21 dagen.Ze kunnen er soms wat ziek van worden. Het zijn soms net mensen hihihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Nou we wachten het wel af,hoop maar dat het meevalt voor haar en dat ze niet zo humeurig wordt als ik! hahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Goedemorgen allemaal Hoe laat zijn we nu juist? Een Pc doet dit automatisch toch?Vandaag naar de vogeltjesmarkt..es kijken of ik er een nieuwe fiets kan vinden Hey Teveel! Ik las je gisteren . Het is zo lief wat je zegt! Dank je wel. Maar jij doet niet onder voor mijn natuurlijk. Dapper en sterk zijn we beiden. Alleen al dat we hier nog steeds staan zegt genoeg. Een geweldig pact en het voornaamste, het werkt nog steeds . Schoenen voor het vrouwtje hé . Het is jammer dat ik er al zo veel heb want heb ook wel danig zin om te winkelen. Ze moet vast supertrots op je zijn en met groot gelijk want zoals jij het op mij bent ben ik het op jou! Zal maar eens aan de afwas beginnen zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Goeie morgen Fleurie.Ja jij kunt terecht heel trots zijn op jezelf zeg want wat gaat het allemaal goed met je nu hé? Niet altijd even makkelijk maar je slaat je er wel doorheen, en das belangrijk.Ik hoop dat je gaat slagen om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Lekker want de zomer komt er aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden