Spring naar bijdragen

Woensdag 23 maart 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeeses liggen we nu nog altijd te melken over hetzelfde onderwerp?

"De 'humor" van een dubieus kindergarten gehalte.
Het is de niet aflatende stroom hopeloze onzin."

Ik zou het persoonlijk nemen moest iemand mijn humor (alhoewel het waarschijnlijk de bedoeling is het een algemeen gevoel te geven) op die manier omschrijven.

Laten we duidelijk zijn...en vooral onder de oudjes van ons dat er erger dingen zijn voorgekomen dan dit. Kan zo een aantal voorbeelden noemen..

En Adam?? Die reageert al eeuwen niet meer op de dit en datjesdraad..so what?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het forum zal nooit aan ieders persoonlijke voorkeuren voordoen. En er is altijd wel iemand, of een paar personen die een periode lang de hele dag aanwezig zijn. Natuurlijk mag ook een ieder zijn mening geven. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Er is altijd nog de scroll-knop.

De allereerste spelregel van het forum is: houd je bij het onderwerp. Ik heb best bewondering voor de moderators, die al die berichten dagelijks doorspitten.

Soothe, mooi zo'n gedicht. En blijf ze vooral ook gewoon op de dagdraad zetten. Ik word soms ook gek van alle aparte draadjes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23-03-2011 13:14 Nieuwe Berichten
Gebruiker is online Send Private Bericht Print dit bericht

Soothe, ben het volledig met je eens, had het niet beter kunnen
verwoorden en mensen echt duidelijk proberen te maken waar het om gaat.
Zo bedoelde ik dat ook in mijn bericht van vanmorgen.
Hoop allen dat "de juiste betekenis!!!" door komt bij sommigen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag dames en heren

Hierbij open ik voor u een nieuw deel van deze dag:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hai allemaal, prachtig weer buiten
snel naar buiten en genieten allemaal :)
zonde om hier achter het scherm te zitten toch...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, zie je jezelf als een oudje? Of heb je je opnieuw ingeschreven? Oh daar hebben we hier ook al hele discussies over gehad over oudjes en nieuwen. En over helemaal stoppen en minderen. En of je iemand een schop moet geven of een knuffel. Of iemand dronken moet komen meeschrijven of naar bed moet.

Misschien wordt het wel tijd dat ik hier eens afscheid van neem. Zal ik daar een eigen draadje voor maken zoals sommigen doen? En dan na een week weer terugkomen?

Sorry, ik word er een beetje melig van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk ben ik een oudje kate :D. Maar niet zo oud als de nog oudere oudjes. Ik ben een tijdje weggeweest (niet altijd uit vrije wil) en ik herinner mij die discussies. Ik was de eerste om ze op te starten :D. Dus nu zijn er jonkies, oudjes, een steenoudjes..

Melig? Zoals een aardappel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...