Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Luitjes, ik ga de tuin in ...veel te mooi weer Fijne middag allen.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hoi Soothe...Het zonnetje schijnt, ga de tuin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 copieer het maar effe naar het nieuwe draadje soothpraten we daar misschien wel verder,want eerlijk is eerlijk, zo'n brief als dit....dat vin...nee ik stop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Primula, ga ik zeker doen.Er is meer in het leven.Je gaat goed Primula.Iedere overwinning, zoals gisteren doet je groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 borretjedie slechte gedachtens bedoel ik eigenlijkdat ik niet meer normaal... vrolijk.. kon denkenaltijd zwaar negatief en boosaardig en dat is gelukkig een eind weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 S: Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf de tuin in ging.Goed dat je mee gaat de frisse lucht in.Maar nu sluit ik echt af voordat m,n koppie overvol raakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik heb geen tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Jeeses liggen we nu nog altijd te melken over hetzelfde onderwerp? "De 'humor" van een dubieus kindergarten gehalte. Het is de niet aflatende stroom hopeloze onzin."Ik zou het persoonlijk nemen moest iemand mijn humor (alhoewel het waarschijnlijk de bedoeling is het een algemeen gevoel te geven) op die manier omschrijven.Laten we duidelijk zijn...en vooral onder de oudjes van ons dat er erger dingen zijn voorgekomen dan dit. Kan zo een aantal voorbeelden noemen..En Adam?? Die reageert al eeuwen niet meer op de dit en datjesdraad..so what? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Maar Amsterdam heeft mooie parken toch. Is iets anders dan een tuin veel groter vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Zeker mooie parken Henk.En ik heb een balkon.Misschien doe ik dat wel.Niet met een blikje, zoals vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Misschien moet je eerst ff diep ademhalen voor je iets neerschrijft soothe. Want wat je zegt is ten eerste redelijk subjectief en ten tweede behoorlijk plat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Volgens mij worden er nu ook al namen door elkaar gehaald....jaap...parken...henk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Soothe, Henk blijft af en toe wel een beetje in je hoofd. Geeft niet hoor.Ja, Park, zon, blikje, bier. Dat is oppassen. Maar geldt ook voor de tuin. Overal associaties. Dat zit heel diep bij ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 volgens mij is ie sowieso nogal in de war die sooth,met zijn parken...dat was ik nietik ben weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hallo, WE GAAN TOCH NIET RUZIE MAKEN OP DIT FORUM TOCH????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Het forum zal nooit aan ieders persoonlijke voorkeuren voordoen. En er is altijd wel iemand, of een paar personen die een periode lang de hele dag aanwezig zijn. Natuurlijk mag ook een ieder zijn mening geven. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Er is altijd nog de scroll-knop.De allereerste spelregel van het forum is: houd je bij het onderwerp. Ik heb best bewondering voor de moderators, die al die berichten dagelijks doorspitten. Soothe, mooi zo'n gedicht. En blijf ze vooral ook gewoon op de dagdraad zetten. Ik word soms ook gek van alle aparte draadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Dat je er mee bezig blijft vind ik vervelend voor je, het raakt je. Ik bedoel dat je mij verwart met Henk vind ik niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Met hoofdletters schrijven komt een beetje schreeuwerig over.Oh ja, het is ook een spelregel dat we elkaar ondersteunen en positief blijven hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 23-03-2011 13:14 Nieuwe BerichtenGebruiker is online Send Private Bericht Print dit berichtSoothe, ben het volledig met je eens, had het niet beter kunnenverwoorden en mensen echt duidelijk proberen te maken waar het om gaat.Zo bedoelde ik dat ook in mijn bericht van vanmorgen.Hoop allen dat "de juiste betekenis!!!" door komt bij sommigen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Goedemiddag dames en herenHierbij open ik voor u een nieuw deel van deze dag:---------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hai allemaal, prachtig weer buitensnel naar buiten en genieten allemaal zonde om hier achter het scherm te zitten toch........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Fleurtje, zie je jezelf als een oudje? Of heb je je opnieuw ingeschreven? Oh daar hebben we hier ook al hele discussies over gehad over oudjes en nieuwen. En over helemaal stoppen en minderen. En of je iemand een schop moet geven of een knuffel. Of iemand dronken moet komen meeschrijven of naar bed moet.Misschien wordt het wel tijd dat ik hier eens afscheid van neem. Zal ik daar een eigen draadje voor maken zoals sommigen doen? En dan na een week weer terugkomen?Sorry, ik word er een beetje melig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Natuurlijk ben ik een oudje kate . Maar niet zo oud als de nog oudere oudjes. Ik ben een tijdje weggeweest (niet altijd uit vrije wil) en ik herinner mij die discussies. Ik was de eerste om ze op te starten . Dus nu zijn er jonkies, oudjes, een steenoudjes..Melig? Zoals een aardappel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden