Spring naar bijdragen

Woensdag 23 maart 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb je verhaal gelezen lot, herken het helemaal
ik begon op een gegeven moment ook s'morgens mijn kater
weg te drinken
ging steeds meer drinken enz enz
Gevolg van je onzekerheid komt ook door de drank, dat probeer je weer weg te
drinken en zo krijg je de bekende spiraal.....

Goed is dat je het tegen je man hebt verteld,
vertel ook alles, overdrijf desnoods, en ga hulp zoeken!!
Heeft mij ook erg geholpen. Niet meer liegen ervoor uit komen
en hulp zoeken.
Als je man van je houd helpt hij je ook maar wees wel eerlijk
tegen hem.
Zal een moeilijke tijd worden maar uiteindelijk zal je hem winnen!!!
Hier is iig altijd een luisterend oor zoals je ziet.
Heel veel succes meid!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk als je nu vlucht doe je hetzelfde als wat je jarenlang ik de drank gedaan hebt. Je bent weer de zwakkere.
Kijk soms is het heel fijn als er een vrolijke noot wordt gefloten maar ook vaak hebben mensen juist behoefte om hun ellende kwijt te kunnen hier, een luisterend oor te hebben, en dan komen goedbedoelde grappen net verkeerd.
Kom op kerel je gaat toch niet weg zeg, ik weet dat ook jij een luisterend oor kan bieden. Ik heb ff geleden een berichtje geschreven, heb je dat gelezen? ik was ook zo als jij hoor. maar ik ben niet weg gegaan en dat moet jij ook niet doen. Je wordt hier een mens en dat doet soms pijn maar je leert hier ontzettend veel van echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk,

Het gaat niet over je humor, ik ben zelf van de positieve kant, zie eigenlijk overal de lol wel van.
Ik vind het echter inderdaad wel bizar om, als deel van een groep, sukkel genoemd te worden.
En ongelooflijk vind ik het ook om, wederom als deel van die groep, uitgedaagd te worden om een of andere onduidelijke strijd aan te gaan.

Ik was en ben het ook niet eens met Soothe en zeker niet richting Fleurtje, dat heb ik ook gezegd...

Bij alles wat we niet gemeen hebben wil ik je toch zeggen dat ik het jammer zou vinden als je het forum verlaat.
Heb al eens tegen iemand hier op het forum in een pb gezegd dat ik best eens een pilsje met je zou willen drinken, gesteld dat we dat nog zouden kunnen.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ik kom hier even "mopperen" :D
Sohee die zelfhulpboeken hebben wel een kern van waarheid zeg maar nooit geweten dat het zo snel werkt. Vaak wordt er geschreven dat je iets aan je houding moet veranderen omdat dan uiteindelijk je situatie ook veranderd. Nu ben ik in een bestek van 2 maanden, 2 dagen werkelijk strenger voor mezelf in de positieve zin dan. En voila morgen kan ik een dagje gaan werken en vandaag iets voor iemand kunnen betekenen. En natuurlijk super kunnen genieten van het mooie weer, jeps dit is een leven waar ik van geniet. Nu hopen dat ik zo slim genoeg blijf maar daar ga ik me niet op blindstaren, ik heb geschiedenis genoeg om op terug te kijken en in de toekomst kijken kan ik niet. Dus dag per dag en vandaag ging ie dus uitermate goed! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal.
Veel geschreven zie ik, dat is teveel om terug te lezen.

Ik ben de laatste tijd niet meer geweest, maar voel alweer weken sterk de behoefte om " binnen te wippen".
Gisteren had ik iets te vieren, maar ik voelde me zo alleen en triest dat ik niet ingelogd heb.
Ik was bang dat ik zielig zou worden en dat wilde ik niet.

Maar ik wil toch wel even iets met jullie delen:
Gisteren was ik precies 1 jaar zonder drank, 365 dagen, nooit gedacht dat ik dat zou halen.

Een mijlpaal! Een mooi resultaat.
Maar afgezien van alle voordelen van het niet drinken, voel ik me niet echt " lekkerder in mijn vel" en dat vind ik wel confronterend. Het valt me ook erg tegen moet ik zeggen.
Blijkbaar had ik dat wel verwacht, ook al had ik dat niets eens zo bewust bedacht.
Dat laatste is misschien niet zo duidelijk, maar ik weet even geen andere woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is iedereen hier dan mineur Snoepje? (uit zelfbescherming ben ik gestopt met draadjes helemaal te lezen alvorens te reageren)

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar lees wel dat Jannigje een dikke slinger verdient! :D

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: en 1 voor vandaag :present:

Over dat minder goed gevoel wat erover blijft kan ik niet zo meepraten heb het nog nooit zo lang volgehouden als jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag luitjes,
Ben moe en zoek zo m'n bed maar op.
Een enerverende dag hier hoor.....
Jane, ik heb jou gemist. Hoe gaat het?
Heb vandaag niet gedronken, had er meer moeite mee dan
voorgaande dagen.
Even tellen: 17 dagen alcoholvrij.
Vanmiddag een Crodina gedronken
Welterusten voor iedereen en morgen....tja:
maar weer met goede moed op.
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die crodino kan het verschil welleens gemaakt hebben Primula. ;)
Tenminste als ik mijn geschiedenis bekijk waren de stopmomenten moeilijker na het nuttigen van een alcoholvrij drankje dan de doorsnee frisdrank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud fijn om te horen meid dat je je vandaag goed gevoeld hebt en genoten hebt van de zon. Ja wie niet hé?

Jannigje voor jou een hele bos :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: want je hebt ze dik en dubbel verdiend hoor. Kijk zo kan het ook.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...