Kate Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletjeHey die Fleurie, ja, ik als behaarde dame moet het zakie hier een beetje in het garnaal houden hoor. Het loopt hier de spuigaten uit. Heb er net nog een zien lopen, zo'n spuigat, dacht nog wat zie ie vol.:$ Ha die Bol, ben jij zo behaard dan Een heerlijk weekend weg geweest, met veel zon en veel terrasjes. En elke keer weer helemaal helder naar het hotel terug, wat een weelde is dat toch. En 's nachts lekker slapen en 's ochtends helemaal fris onder de douche. Dat vind ik nog steeds genieten.Woman, ik maak me een beetje zorgen om je. Pas heel goed op. Je dreigt de verkeerde kant op te gaan. Is zomaar een idee dat ik krijg. Misschien wat vaker een groen pilletje?Is goed bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Ja hoor lieverds, opwaarts is de trent, klimmen gelijk zot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 quote: Originally posted by: KateHa die Bol, ben jij zo behaard dan Ha Kate, ik keek er ook nogal van op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Deze keer had ik met opzet een paar foutjes gemaakt, om de lol er in te houden. O en goeie avond meiden en die Rekel.Vanavond voor de liefhebbers. Indiana Jones and the Cristal Skulls. Ik hoop dat ik dat wel goed schrijf, heb geen zin om de tieviegids te pakken.MENSEN ZATERDAG 20 - 22 gr. Veel te wamme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletjeMENSEN ZATERDAG 20 - 22 gr. Veel te wamme. Ik vind je verder wel leuk hoor, maar als ik dit lees denk ik: die vrouw is niet in orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Ik vind je verder wel leuk hoor, maar als ik dit lees denk ik: die vrouw is niet in orde. Ja daar maak ik me ook ernstig zorgen om Mupke maar het is niet besmettelijk hoor. Wel veel last van trekjes in m'n gezicht Net gebeld door m'n zwager, broer van mijn manneke. Had een tijd geleden br. bonensoep gemaakt voor hem.Of ik weer wat wilde klaar maken als ik volgende week vrijdag kom. Ja natuurlijk. Ik vind het zo fijn om voor mensen te koken, zeker voor hem omdat hij bijna niet eet en alleen maar leeft op wijn. Dus ga ik volgende week een litertje of 6 soep maken.Blijf daar 4 dagen en daar zie ik wel wat tegenop want wat moet ik zo de hele dag doen zeg.Nou ja niet invullen van te voren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Vier dagen is ook wel lang Bol. Kan het niet wat korter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 nou dan mag die behaarde dame wel even onder de grasmaaier door hoor, anders kun je niet in de korte benen lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hey grote vriendin Igor pas op hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 bol woont jou zwager mijn kant op?Borrie hoe istie? hoelang mag je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hallo iedereen, zoveel ('gebruikers') forummers ingelogd....Ok, gebruikers vervangen door forummers!!!Op aanvraag van soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Igor mijn zwager woont ergens vlak bij Utrecht. Wrom??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 quote: Originally posted by: igornou dan mag die behaarde dame wel even onder de grasmaaier door hoor, anders kun je niet in de korte benen lopen. Igorrrrr!!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 mupke ik ga even een vierkantje lopen. fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Dag allemaal!!Soothe, ben je nu weer weg?Dank voor bericht en vice-versa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Knuffie, Ik sta wel ingelogd, maar ben geen gebruiker.Dat weet je toch.Droog als een cactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Oké Primula.Nu koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Dat is jammer Bor. Gaat het goedkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Ha die Bor. Verstandig om niet naar huis te gaan als het nog niet goed voelt.Hoop dat je het verder goed maakt.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Heb je leuke contacten daar met je huisgenoten Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Goeie avond Knuf.Was ff onder de douche dus reageer nu pas op je berichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 quote: Originally posted by: borretjeIk moet er tussenuit Mupke, maar ik kom er later wel op terug, goed? Is goed hoor Bor. Ik vroeg ernaar omdat dat best wel belangrijk is lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hoi bolletje,Was aan het rondneuzen op internet:DDe nederlandse winkelfolders bekijken want donderdag ga ik weer boodschappen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Enne soothe:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Oei bolletje alweer weg?!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden