Spring naar bijdragen

woensdag 30 maart

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond allemaal,

Las net Max over AD. ben je voorzichtig? Mij is verteld toen ik er vanaf wilde dat ik dat heeeeel langzaam moest afbouwen vanwege de heftige verschijnselen. Deze kunnen je nog verder terugwerpen als voordat je begon.:huh:

Vanmorgen bij cardioloog geweest op controle. Alles weer in orde. Kreeg complimentje dat ik met drinken gestopt was en bezig ben met roken te stoppen (Wat nog niet helemaal lukt,maar dat komt wel is mijn bedoeling).

Miryam@ Klasse meid
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allen,

Myriam,
Gefeliciteerd meid,
weer een mijlpaal!

Desi,
Fijn, dat alles in orde was bij de cardioloog,
En leuk, dat hij je een complimentje maakt.
Dat heb je dan ook wel verdiend he.

Vanochtend ook voor controle geweest voor m,n borsten.
Diegene, die mij langer kennen, weten dat ik anderhalf jaar geleden een zware borstoperatie heb gehad.
Ik voelde de laatste weken een klein verdikkingje, en maakte me daar nogal zorgen om.
Gelukkig niets aan de hand,alles 100% oke.
Dus hier zit een heel blij mens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Myriam van harte :)
@Desi wat goed dat de cardioloog daar iets positiefs van zegt. Ik werk zelf ook in de zorg en dat benoemen van goed gedrag van mensen vergeten we vaak. Jou hart is vast heel blij met je de laatste tijd.

Die terugval van mij nu 10 dagen terug is bij 1 misstap gebleven 1 avond. Misschien scheelt het dat ik die misstap gelijk op waarde geschat heb want gelijk zag ik in dat het helemaal fout was wat ik deed en niet van het waren maar 4 glazen, dat moet wel weer kunnen na anderhalf jaar. Dat ik het hier op het forum neergezet heb incl het verhaal dat er achter zit hielp ook (vooral de reacties van Henk op mij ) Winst voor mij is inzicht in de verleiding van drank als ik heel verdrietig ben en daar geen uiting aan kan geven. Via drank heel emotioneel worden is wat ik vroeger dan deed. En natuurlijk het inzicht dat ik me door die drank geen millimeter beter ben gaan voelen.

Dit weekend heb ik een reünie en zie allemaal mensen die ik soms al 5 jaar niet gezien heb. Iedereen kent me daar als degene die heel veel dronk. Nooit was ik vervelend dronken maar men moet mij kennen als zuiplap. Ben heel benieuwd om al die mensen weer te zien, lekker feestje te bouwen en niet te drinken. Eens midden in de nacht een goed gesprek te hebben in plaats van lallend tegen een ander die ook teveel op had :) Ik was toen bovendien erg dik, deed niks aan sport en was stukken minder happy met mezelf als nu. Ben erg benieuwd of mensen zien aan me dat het best wel goed gaat met me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...