knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Hoe raad je het??Ik woon vlak tegen de franse grens dus voor mij is nederland echt de andere kant!Maar ik hou nu eenmaal van sommige van jullie producten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 ik heb wel eens van je gelezen....welke hoek...dus Sluis is het meest voor de hand liggend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ja, maar we gaan ook naar oostburg!Want in sluis heb je enkel nog 1 kleine supermarkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Zo, nu moet ik weer weg! Thx voor gesprekje, niwi!!Film gedaan dus ze hebben weer mama-aandacht nodig!!Tot vanavond misschien, na mijn kookles!!Dikke knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 salukes, knuffie...zeg maar hoe laat we daar moeten zijn voor het eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 IK HEB VANDAAG 7 WEKEN NIET GEDRONKEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 dat is zeker een felicitatie waard, Myriam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Gefeliciteerd Myriam, geef je ook een feestje vanavond, net als Aicha. Was heel gezellig.:heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart::moon::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goeiemiddag allemaalff bijlezen, maar deze zag ik alMyriam van harte gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 den witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 heee den niwi se:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goedenavond allemaal,Las net Max over AD. ben je voorzichtig? Mij is verteld toen ik er vanaf wilde dat ik dat heeeeel langzaam moest afbouwen vanwege de heftige verschijnselen. Deze kunnen je nog verder terugwerpen als voordat je begon.Vanmorgen bij cardioloog geweest op controle. Alles weer in orde. Kreeg complimentje dat ik met drinken gestopt was en bezig ben met roken te stoppen (Wat nog niet helemaal lukt,maar dat komt wel is mijn bedoeling).Miryam@ Klasse meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dank je Niwi, Jaap en Witte. Hoezo feestje? bij mij is het elke avond een feestje! Vanavond met dansen!Dank je Desi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goeie avond kanjers en medestrijders. Bol is weer at home.Miriam voor jou. Knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 myriam goed bezig zeg. hier een en een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goedeavond allen,Myriam,Gefeliciteerd meid,weer een mijlpaal!Desi,Fijn, dat alles in orde was bij de cardioloog,En leuk, dat hij je een complimentje maakt.Dat heb je dan ook wel verdiend he.Vanochtend ook voor controle geweest voor m,n borsten.Diegene, die mij langer kennen, weten dat ik anderhalf jaar geleden een zware borstoperatie heb gehad.Ik voelde de laatste weken een klein verdikkingje, en maakte me daar nogal zorgen om.Gelukkig niets aan de hand,alles 100% oke.Dus hier zit een heel blij mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 myriam...je gaat goed..en wat gaat die tijd toch snel zeg:musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Myriam van harte @Desi wat goed dat de cardioloog daar iets positiefs van zegt. Ik werk zelf ook in de zorg en dat benoemen van goed gedrag van mensen vergeten we vaak. Jou hart is vast heel blij met je de laatste tijd. Die terugval van mij nu 10 dagen terug is bij 1 misstap gebleven 1 avond. Misschien scheelt het dat ik die misstap gelijk op waarde geschat heb want gelijk zag ik in dat het helemaal fout was wat ik deed en niet van het waren maar 4 glazen, dat moet wel weer kunnen na anderhalf jaar. Dat ik het hier op het forum neergezet heb incl het verhaal dat er achter zit hielp ook (vooral de reacties van Henk op mij ) Winst voor mij is inzicht in de verleiding van drank als ik heel verdrietig ben en daar geen uiting aan kan geven. Via drank heel emotioneel worden is wat ik vroeger dan deed. En natuurlijk het inzicht dat ik me door die drank geen millimeter beter ben gaan voelen. Dit weekend heb ik een reünie en zie allemaal mensen die ik soms al 5 jaar niet gezien heb. Iedereen kent me daar als degene die heel veel dronk. Nooit was ik vervelend dronken maar men moet mij kennen als zuiplap. Ben heel benieuwd om al die mensen weer te zien, lekker feestje te bouwen en niet te drinken. Eens midden in de nacht een goed gesprek te hebben in plaats van lallend tegen een ander die ook teveel op had Ik was toen bovendien erg dik, deed niks aan sport en was stukken minder happy met mezelf als nu. Ben erg benieuwd of mensen zien aan me dat het best wel goed gaat met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Myriam had je al gefeliciteerd op een ander draadje vanochtend,, maar hier dan ook nog een keer van hartemeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Leuk Eric,Ik wens je bij deze dan ook een heel goed weekeinde.Kijken of mensen, de metmorfose bij je waarnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ik weet hoe blij een mens kan zijn na zoon fijn bericht.Proficiat Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Erik, blij dat het weer goed met je gaat. Ook voor jouwdan maar: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dank je Rudy,Ja, jij kan dat weten he:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 @Rapilos wat fijn om te horen dat het niets ernstigs was, is toch altijd spannend wat zo'n onderzoek weer naar boven brengt.Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer over te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ik ben meteen weer weg.Maar niet zonder iedereen een fijne avond toe te wensen.En Kracht om door te gaan op de nieuw ingeslagen weg.Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden