Max72 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Den Haag schijnt het zonnetje altijd eerder snoepje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 MAX Hagenees????? Jippie ik ook. Dan kan het niet meer kapot hoor. Woon wel in Brabant en zou niet meer terug willen maar blijf in m'n hart toch steeds hagenees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 goedemorgen allendat spijt me te horen max, voor je vrouw... maar die operaties gaan meestal goed hoor...toch altijd spannend, mijn moeder krijgt vrijdag een nieuwe heup... niet zo erg hoop ik, alsdie nwe hartklep van vorig jaar...voor wat het waard is voor jou: geduld en volhouden maar weer... soms moet je je misschien afvragen bij alles... wat kan me eigenlijk gebeuren?verder top hier allemaal met jullie, zie ik... met mij ook! prima geslapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Max , sterkte met het afbouwen en alle gevolgen daarvan. Hoop dat je snel weer wat meer fut krijgt en dat het boven in je bol ook tot rust gaat komen. Eerst maar ff een bakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Gooooooooooooooooooood murning allen... IGOR , wat had jij voor mij in petto??? een emmer koud water of zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 maxondanks al die rot gevoelens,,,ben je toch al een heel eindgekomen...toch alweer een tijd zonder drank toch?????gezellig den haag wil ik binnenkort een keer gaan winkelenzo en nu echt opschieten..moet naar school..huishouden..hopelijk de tuin doen als het droog blijfdoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goedemorgen Rae, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 nee yvonne, zo ben ik niet dat weet je maar ik wou je ophalen om te sporten, samen met max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Hmpf, nu zit ik me weer te schamen dat ik zo onaardig over je deed :$En dat terwijl je zo lief bent om zo'n eind om te rijden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Alles kits, dank u. Vroeg op voor mijn therapie. Koffietje erbij + zekerheid voor een nuchtere avond, dus kan niet stuk. Morgen zal een andere zaak zijn helaas. Maar da's zorg voor dan. o/Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 ga werken, fijne dag en tot vanmiddag!doeiiiiiiiiiiiiiii...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Nee, ben zelf geen hagenees, woon wel in de buurtdacht het te zien aan het schrijven van snoep,vergeten de t nog wel eens:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Dank je igor, echtmoet alleen eert alles weer ff op een rijtje krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Nu ontbijt afmaken voor de vrouw met de hond thuis komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 ik ben onderweg met de sporttas. latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 quote: Originally posted by: Max72Nee, ben zelf geen hagenees, woon wel in de buurt dacht het te zien aan het schrijven van snoep, vergeten de t nog wel eens:D O ik dacht dat die van de kant van Utrecht kwam. Een vriendin van mij praat hetzelfde als dat zij schrijft. Mijn vriendin gebruikt het woord mijn nog al eens terwijl dat mij moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Rae....niet gaan schelden met U hoor....Voel ik me meteen 100 jaar ouder hahaSucces straks bij je terapie!!Moet even als de wiedewapper in de weer...grootste plannen vandaag nu schijnt voor Sha helemaal de vandaag................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Okeeeeeeeeeeeeeeee, ik ga me ook toonbaar maken... Later allemaal, fijne dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 oeps...bijna vergeten....zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goeiemorgen allemaal:DLekker een bakkie koffie en een peukie en dan weer lekker naar de markt...Veel verse groenten en fruit kopen.Blijf maar zo moe, kan de dag wel rondslapen tegenwoordig, dus effe rustig aan vandaag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Je komt nu tot rust Blondie, alle stress en zo kan er nu uitkomen. Geef het maar gewoon ff rustig de tijd, komt goed. Probeer te genieten van het feit dat.....En nu ben ik echt weg...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Hoi lieve mensen...zometeen naar kapper...dan rustig aan doen vandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 hoi susana! lekker kort koppie maken?of alleen wat bijpunten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden