igor Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 goede morgen allemaal, draai je nog maar even om totdat de regen over is.ik zal de ontbijttafel dekken met smooty hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Hoi hoi..eindelijk een smoethie..lekker...goedemorgen Igor...hier geen regen maar een prachtige blauwe lucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 goede morgen susanne, kun je een beetje zon hier naar toe sturen? het beviel me wel gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 heb je leuke plannen voor vandag Igor? ik zal wel de blauwe mooie wolken naar je kant sturen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 fijn dank je, wel zonder regen hoor. ik was van plan om er een beetje een lui dagje van te maken.maar ik spring eerst gauw onder de douche voordat de rest wakker wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Hier iedereen loopt nog rond in pijama...ik blijf lekker hangen op de bank, man lief maakt ontbijt...heerlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 ik ga er even van tussen, ik zal heel zachtjes de deur dicht doen zodat iedereen lekker kan uitslapen.laterssssssssssssssssssssssstttttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 KLAMBOEM KNAL KNAL GGGGGGGGGGRRRRRRRR hij wil niet dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Volgens mij deed je het expres Igor En ja... ik werd er wakker van natuurlijk. Maar dat geeft niet hoor... was ook wel de hoogste tijd ... Dusssss, goeiemorgennn allemaal, de regen lijkt vannacht helemaal over te zijn getrokken.... zelfs een heeeeel voorzichtig zonnetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Iedereen hier echt ingeslapen he!! Gaaaaaaaaaaapppppppppppppp..................Had wel een ontbijtje op bed gewild....hmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Vonneke hier nog geen zon, bewolkt met een vleugje zon van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Goeiemorgen allemaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Ah gezellig...Blondie ook wakker...het zou hier nog wel eens gezellig kunnen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Goeiemorgen lotgenoten, ben weer terug uit dromenland.Hier droog met beetje zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Met z'n allen op weekendpact?Waar is de reis naar toe?..........hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Aicha hoe is het nu met Jaap en jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Moghu lieve kanjers:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Gezellig ja op reis, maar waarnaartoe ?De woestijn ? Gaan we de rekels wakker maken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Met Jaap en mij is het uitstekend!!!!!!!Alleen ligtie nog te snurken:DBlondie wat fijn dat Bor en Jij het gisteren zo fijn hebben gehad:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Ha die Bol Is hier zo stil dat ik dacht dat iedereen een weekendje weg was.....Zijn ze mij vergeten....snik....snik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Dank je Aicha, ben ook superblij haar eens in de armen te hebben kunnen sluiten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Gos kolere Igor toch, zou je in het vervolg de deur toch wat zachter dicht willen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Blondie, ik las het gisteren...wat zullen jullie een fijne dag hebben gehad en wat heerlijk voor Bor.Aicha.....Jaap had je ontbijt op bed moeten brengen dat pak je helemaal verkeerd aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Een heerlijke dag Sha, voor herhaling vatbaar...Ga hier lekker mn schilderspullen uit de coulissen halen... Inspiratie zat !!!Nog 1 bakkie en ik ben er weg mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden