Gast Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Jij ook fijne dromen waarin je je zorgen even los kan laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 \o/Ben nu naar de volledige film aan 't kijken op youtube. Ik heb moeten pauzeren omdat ik op de grond lag van 't lachen bij de 'eetmachine'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Rae.Ik ga nu toch een beetje afbouwen hoor, want het is een beetje in mijn hoofd. Geen rust voor Chaplin dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Spud, easy does it.Eens komt het goed.Niet teveel analyseren. Niet teveel verzet.Go with the flow.Een psycholoog schreef:De tevreden mens , wordt wakker en neemt genoegen met zijn koffie -croissantje en ochtendblad,en voelt zich voldaan. Dus een laag eisenpakket. Niet eindeloos naar kick's zoeken.Helaas, wil ook ik meer. Het leven is moeilijk, zo af en toe.Trusten Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Mooi de eet masjien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Truste iedereen. Heb hier weer veel leerzame dingen gelezen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden