Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Woehaaaaaaaaaaaaaaaaa, moet niet gekker worden ook hier... Maarru Bol, ik zou 1 keer gaan zonder puck en de volgende keren bedingen dat ze mee mag.... geen bol zonder puck zou ik dan zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: bolletjeEn je laat er zeker je man naar ruiken. Ik heb geen man he Bol?Hoe zou dat nou komen? Door die roosjes van je misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 nou als ik bonensoep hoor wordt die al een beetje snuiverigggBollie ik slaap pas als de een tegen m'n buikje ( durf eens te reageren) ligt en de andere in de knieholtes heeeeeeeeeeerlijk warm en veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: YvonneDoor die roosjes van je misschien? Zou je denken? Ik ga even wat tv kijken dames. Tot de volgende keer maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: bolletjeIk heb geen man he Bol? Hoe zou dat nou komen? Teveel laten ruiken Mup? Verkeerde soep gegeten? Te diep met z'n neus in het roosje gedoken? Verkouden toen je bonensoep gegeten had? Kon de roosjes niet vinden? Ja ik noem maar wat dingen hoor. Ik zou het niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: igorBollie ik slaap pas als de een tegen m'n buikje ( durf eens te reageren) ligt Ik zeg niks!!!!Ben benieuwd of Bol durft. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 ik ga even een rondblokje om en dan heerlijk bankhangen met de belhamels lekker warm op schoot een kopje koffie en koekejs erbij (voor de hondjes hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletje Ja ik noem maar wat dingen hoor. Ik zou het niet weten. Je weet het inderdaad niet. Raar mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 nee bollie durft niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Nou dames. fijne avond dan maar... Hoop dat jullie de luchtverfrisser paraat hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: bolletje Ja ik noem maar wat dingen hoor. Ik zou het niet weten. Je weet het inderdaad niet. Raar mens! Nee heel erg echt niet Mup. Heb je een vrouw dan? Kun je roosjes uitwisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 latersssssssttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletjeNee heel erg echt niet Mup. Heb je een vrouw dan? Kun je roosjes uitwisselen. Ik heb genoeg rozegeur van mezellef. Nu echt weg hoor. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Doeie doei Mup en igor. Hier al vast een voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Lekker luchtje Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 oké Vonneke voor jou dan een hele bos. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Woooooooooooow, ik ga ze gelijk in een vaas zetten Bol, schitterend... :heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Dag allemaal,Wat een soep verhaal hierboven!Heb ik vandaag niet nodig gehad.......Voor het eerst niet aan drinken gedacht in de namiddag.(en dus ook niet aan soep...)Daar ben ik blij om, maar ik weet dat het ook zo kan veranderen.Ben allemaal plannen voor de tuin aan het bedenken,er moet veel gebeuren.Sowhat: wat vreselijk jammer nou!Wat moet je dan weer van ver komen he?Toch weer proberen meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Gaat goed dus primula.... mooi. Heerlijk he, de tuintijd is weer aangebroken.... kan ik ook van genieten. Luitjes, ik ga even voetbal kijken.... fijne avond en trusten voor straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik heb opeens zin om een gedicht hier te plaatsen.Het is er 1 dat ik al jaren ""bij mij draag""Het is van de Bengaalse dichter, wijsgeer en mysticusRabindranath Tagore (1861-1941)Zijn gedicht Jana-gana-mana is de tekst van het volkslied van India.GebedLaat mij niet bidden om gevrijwaard te worden van gevarenmaar om ze zonder vrees tegemoet te treden.Laat mij niet bidden dat mijn pijn verzacht wordtmaar dat ik de moed zal hebben haar te doorstaan.Laat mij niet zoeken naar bondgenoten op het slagveld van het levenmaar laat mij vertrouwen op mijn eigen kracht.Laat mij niet in angstige vrees smeken om gered te wordenmaar hopen op het geduld en de rust om mijn vrijheid te winnen.Geef dat ik geen lafaard zal zijn, die alleen in voorspoed uw genade voeltmaar laat me het houvast van uw hand voelen in mijn mislukkingen.TagoreHet lijkt wel een avondsluiting...... terwijl het nog vroeg is.Fijne avond nog...Welterusten en morgen...welgemoed weer op hoop ikPrimula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 dit is aangepast omdat hier het gedicht nog een keer stond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Mooi gedicht Primula,Echter, een paar bondgenoten op het slagveld van het levenhelpt wel een beetje, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ha Soothe,Lekker gerommeld?Niet gepiekerd?Ja die zin: dat bedacht ik me later ook!Bondgenoten moeten wij hebben,maar op eigen kracht vertrouwen is ook nodig,als basis..... maar soms zo moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Weinig gepiekerd, maar veel gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Positief?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden