Rae Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Sorry Sha, wou niet echt over politiek beginnen, met het risico iemand te schofferen. Was gewoon een cynisch mopje over de actualiteit in Belgiƫ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Nou gelukkig dan maar, dacht al bijna dat je ons was vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 @ Rae...snap je!@Aicha....nee ben jullie niet vergeten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ga gauw naar bedzit al aan mijn 2e bakje nootjesen geen dominootjesdus gauw weg voor 3 keer weer scheepsrecht wordtslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Weltrusten Jane, Goedenavond voor de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 A ha, Rae is ook belg.Vandaag stond in mijn krant dat Belgie de meest stabiele regering van Europa heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Slaap lekker Jane Ha die Jaap :) alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Welterusten Jane:lips:,Heeft iemand nog iets van Tinkerbelle gehoord de laatste tijd?En volgens mij heb ik Desi ook al een tijd niet meer gezien.En zonder Henk is het ook behoorlijk rustig geworden hier trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ha die Jaap:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Nog steeds ja. Geef toe de dominobijdragen waren af en toe wat vaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ik wil nog even een gedachte delen over een onderwerp eerder vandaag. Ik dronk heel veel, omdat ik dan zelf de schuld had van de kater. Omdat de ellende mij is overkomen, had ik hier tenminste wel zeggenschap over. Ik drink dus het is mn eigen schuld, ik ben nu eens zelf de oorzaker van deze ellende. het eerste wat ik bemerkte toen ik eens begonnen was met doordeweeks niet te drinken was dat ik de kater miste. Echt waar. de kater is ook een roes, eentje die ik zelf veroorzaakt heb. En met een beetje mazzel was het ook nog wel leuk de avond daarvoor. Maar dat was het eerste dus. ik miste de kater. Best erg. de kater had ik nodig om de realiteit te verdoezelen.Volgens mij valt dit onder de noemer zelfbeschadiging ? Zelf mutulatie of zoiets ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Lijkt een beetje op "pijn met pijn" bestrijden, verdringen. Zoiets.Ik kon ook wel eens "genieten" van het gevoel van een kater, dat afwezige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ja precies, de kater hield me lekker bezig, mooie afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ik kan me moeilijk in bovenstaande verplaatsenheb zelf toch niet die ervaring met katerswas meestal er zwak, ziek en/of misselijk van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Hai Woman, Ook een periode gehad waar de kater soms nog het beste van al was. Maar ... dat was zowat in het begin van mijn problematisch gebruik. Tijdens zulke katers was ik hypergevoelig, zag ik de realiteit helderder, poƫtischer, bevond ik me bijna in een toneelstuk, genoot ik van de ondergang die ik over mezelf bracht. Nu echter is een kater angst, beven, zweten, nare dromen, paniek, duizeligheid en wil ik er zo snel mogelijk uit. Maar misschien gaat het bij jou nog over een heel andere ervaring. Groetjes, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 En een beetje mijmeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Precies Shahire, mooi dekentje voor de werkelijke pijn die van binnen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ik kom jullie even weltrusten wensen er zitten hier 2 honden gekke geluiden te maken jeetje zeg...... ze willen hun pyamapapje natuurlijk nou ik slik m'n kwartje weer door en kruip onder de wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Igor slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Trusten Igor,Maar meestal vond ik mijn kater ook alleen maar stom vervelend. Ik mis ze niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Jazeker, jaap. Ik ook hoor. Maar moet wel zeggen dat de realiteit wel echt heel erg heftig is. En dat ik hƩƩl goed snap van mezelf dat ik zo reageerde. Ik moet eraan nu, geen vermijdingsgedrag meer, deal with the pain. En dat is niet te flauw. Complexe ptss, ik heb het gister opgezocht, en ..... oef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Nou ik kan ook niet zeggen dat ik de katers mis.Ziek zwak en misselijk. BRRRRRRRRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Woman, ik vind het heel knap dat je dit proces ingaat. Ik schrok echt van je verhaal. Veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ha aicha, was een goed feestje vorige week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ja Jaap dat was bere gezellig en we gaan het zeker nog eens over doen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden