Yvonne Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Opstaan luitjes..... het wordt steeds later hier.... De vogels doen al hartstikke hun best..Koffie en thee en cola staan al klaar.... Goeeeeeeeeeeeeede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 goeienmorgen yvonneben al een tijdje wakker maar geen zin om te openenstraks naar de orthopeed voor de uitslag van de mri scannu nog maar een bakkie nemen en dan douche voordat igor weer een half uur de deur op slot hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Gooood murning Snoep... Ik ren de de douche nu in... ben alweer laat, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Nou stelletje langslaper.. ik ga er vandoor... Inmiddels zal snoep ook wel uit de badkamer zijn... dus Igor kan ongestoord tekeer gaan zo.. Allemaal een fijne dag.... Laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Goedemorgen Yvonne en de rest....Cola? wie drink cola zo vroeg???, volgende keer a.u.b een smoethie graag..Ik ga zo naar werk, een hele dag togewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 goede morgen allemaal. zo heerlijk de douche voor mij alleen susan fleur lust geen koffie of thee wel cola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Heb net de douche schoon gemaakt Igor dus hup hup, uit de kleren en badderen maar. Ben vanochtend heel snikkie op geitenwollen sokken m'n bed uit gegaan en gauw, toen jullie aan de kof zaten, naar de douche geslopen.Zo straks naar m'n schatje de huisarts en eens kijken of ik nog gezond ben.goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 bolletje goeienmoggeldus die haren waren van jou op het douche putjesucces bij de dokter,,volgens mijn is die leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 hello allemaal... wat een heerlijke ochtend hier, mmmm.... koffie... graag schat...alles ok hier zie ik, enne.. snoepje, bolletje... maar weer eens naar de dokter?????wat zijn ze knap hè?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ollie is hij niet te jong voor jou? zo ja stuur hem maar naar mij toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Goedemorgen allen..............Heerlijk geslapen en vandaag weer de zon tegenmoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Goedemorgen met z'n allen, zo lekker koffie en en een sigaret en even wakker worden.Geen zon hier, bij jullie wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Henk....koffie komt eraan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Joske....ik ben een en al zon.....dus gewoon even naar mijn plaatje kijken en vrolijk word je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ja mensen hij is leuk die h.a. van mij. En het fijnste is, dat ik er op los kan fantaseren. Heerlijk is dat want als je zeker weet hoe iemand is, knap je misschien helemaal af, dus houd ik het lekker bij mijn eigen fantasie.Hoe is het met jou Snoepie? heb je een beetje kunnen pitten vannacht lieverd?En Henkie. Joh wat ga jij toch lekker hé? Daar kunnen veel mensen een groot voorbeeld aan nemen. Ben blij dat je hier bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ik ben weg latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Shahire, het zonnetje in huis:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Nee hoor Igor hij is een jaar ouder dan mij, dus dat moet lukken denk ik zo.Och doe me een lol en geef K&B ff een flinke knuf van mij? En neem er zelf ook een? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 YEP :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 En dan zit jij zeker elke week bij je huisarts he bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Snoepje ..........you know............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 bolletjeslapen wat is dat????nee en vooral nu al helemaal niet...hoop dat ik morgen na de crematie me eigen iets meer rust kan gevenmijn orthopeed is knap...maar veel te jong en te kleinhou wel van een beetje man hoorsha:heart:henkie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Snoepje, dat hoop ik ook voor je, je kan er zo tegen aan hikken en moet het dan eerst gehad hebben he. Sterkte hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 @ Henk....zeg je geen goedemorgen meer tegen je maatje hmmmmmmmmmm..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Goedemorgen Sha (Maar ik ben Henk niet, die komt hier niet op de PC) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden