ekstertje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Goedemorgen:DNet mijn bed maar uitgegaan, het zag er niet naar uit dat ik nog zou slapen...Balen...Het lijkt wel of ik van het ene kwaaltje in de andere duik...Nu dus een blaasontsteking:o Aaarrrchhh!Eks kan dus straks weer naar de huisarts..Zo zit ik er nooit...en nu? Stom!Maar goed....De eitjes staan al gekookt en wel in de koelkast en daar vindt je ook de yogurt voor diegene die yogurt met muesli willen. Heb verder wit en bruin brood. Croissantjes? Nee, dat doen we in het weekend..Ik heb heerlijke oude kaas, die moet je ff proeven! Koffie en thee is er natuurlijk ook en ook een verse jus (de laatste vindt je in de koelkast).Eet smakelijk en maak wat van je dag vandaag!
Teveel Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Morge Eks,Ik hou het bij een bakkie thee, gister beetje overdadig gegeten.Beterschap met de blaasonsteking.Zorgen dat je voldoende drinkt als je daar gevoelig voor bent heb ik weleens van mijn vrouw begrepen.Fijne dag allemaal,Harry
Yvonne Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Ook goeiemorgen Eks en Harry, Heerlijk ontbijtje Eks. Ik hou het nog ff bij de koffie, neem ik later wel wat er bij nog... Ennu.. beterschap hoor, je bent wel een pechvogel nou ff...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Goedemorgen,Fijne dag vandaag en voor Eks beterschap!
igor Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 goede morgen harry, yvonne en shahire.ekstertje van harte beterschap, laat je maar eens lekker verwennen. hier een om je wat op te vrolijken.
Yvonne Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Goeie morgen Igor en Sha.... Ik duik de badkamer in .... kan Igor straks... nou, eks heeft voor allerlei lekkernijen gezorgd, tast toe zou ik zeggen...
blondie6173 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Goeiemorgen allemaal,Lig met een giga migraine op mn bedje dus geen zorgen om mij.Duik er nu weer in...
igor Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 OHoh blondie, heel veel sterkte. doe het rustig aan meid.yvonne wel de haren uit het putje halen hoor, en niet de lekkere douchecreme van me pakken. die is veel te duur om te delen.
Yvonne Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Gul als altijd die Igor, hihi. Maar don't worry , heb mijn eigen lekkere luchtje... Haren verwijderd, wanden drooggemaakt, ziet er weer als nieuw uit.... Fijne dag allemaal luitjes.. ik ben wegggggggggggggg.
ekstertje Geplaatst 6 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 april 2011 Dat van die cranberry sap wist ik Tinkelbelle, maar bedankt voor het meedenken:present:En iedereen bedankt voor de beterschapswensen!Vanmorgen flink de tijd gehad om te Googlen. Ik heb nl. absoluut geen trek om weer aan de antibiotica te moeten. Dan zou het mijn 3de antibioticakuur in ruim 2 weken worden. Nee, dank je dus...Las dat 40% van de vrouwen zonder behandeling opknapt. Ik ga dus veel water drinken en straks cranberrycapsules kopen. En verder veel vit. C, schijnt de zuurgraad van je blaas te verhogen, vinden die bacilletjes ook niet fijn...Blondie:Sterkte met je migraine en inderdaad maar lekker je bed in! Beterschap! Zo...zal er maar weer n's een glas water inmikken;)
snoepje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 goeienmorgen allemaalyvonne ..ik ga de douche weer gebruiken hoor dus dat droog maken was overbodig..lekker stiekem de douche gel van igor gebruiken...sssstttekster...het zit jou ook niet mee zeg...beterschap:present:het wordt mooi weer vandaag en daar ben ik heel blij mee..anders is het helemaal zo troosteloos:
igor Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 snoepje heb je het verdient?nou vooruit je zit bijna op 4 maand, je hebt het verdientyvonne werk ze.
snoepje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 igorje ben nog niet wakker....3 maanden..over 4 dagen
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Maak er vandaag allemaal iets van...........@ workkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
will Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Goeiemorgend ochtendploeg. Wij zijn hier weeral paraat in de haven voor een stralend zonnige dag op het water how's joe all ??
Jaap Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Goedemorgen,Igor wat kan jij toch heerlijk rekenen.Ben ik gelijk weer wakker, heb ik altijd nog moeite mee.
igor Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 bollie en puck en williebilliiiiieeee goede morgen. hier regent het
bolletje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Blondie heel veel sterkte meis, ik hoop dat het gauw over is.en natuurlijk Eks. Wat vervelend blaasontsteking. Ja en antibiotica is ook niet alles hoor. Heb je veel pijn?Ikzelf ga vandaag weer werken en naar aanleiding van gisteren waarin we het hadden over het inhouden van aggressie, heb ik net besloten om niet meer op m'n tenen te gaan lopen en gewoon te doen zo ik vind dat het goed is. Dus niet meer heel voorzichtig dingen vragen. Dacht, kom op zeg, de een wil het zus, de andere zo.Ik ga vandaag zelf bepalen.Begrijp nog niet wat het betekent dat ze me aan het uitproberen zijn. En hoe ik daar mee om moet gaan. Wat ik moet doen om mezelf te blijven zonder dat ik teveel jongeren tegen me op zet.
snoepje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 blondiebeterschap:present:bolletje,,,goed zo...je hoef niet alles uit de weg te gaan..jou mening telt toch ookje moet kritiek kunnen geven ..maar ook kunnen aannemenen dat laatste is voor een hoop mensen heel moeilijk
Rae Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Goede morgen iedereen, Fijne dag toegewenst iedereen. Vanavond voorzie ik wat probleempjes voor mezelf. Maar dan kom ik gewoon af en toe piepen hier. Zo dadelijk gesprek met de doc over baclofen.Rae
RenateGdS Geplaatst 6 april 2011 Rapport Geplaatst 6 april 2011 Goeie 's morgens allemaal!Beterschap ekstertje en blondie6173!Fijne dag!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden