Teveel Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Truste mensen, ik ben weg...denk ik Bye, bye, het ga jullie goed,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 truste Harry:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Slaap ze Harry, ik ben er ook mee weg, bootje gaan vastmaken. Fijne nacht nog verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 kiekeboe.....back in town.....nog niets terug gelezenvanmiddag in de kroeg geweest en gedronken..........tonic viel me alles weer 100% mee...geeft me weer een kick dat ik het zo ervaardevoor de slapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Welterusten, morgen vroeg op:lips: Slaap lekker, goed van je Sha:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ik schrok van je berichtje, maar dat duurde tot de tonic sha..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hihi witte.........sorry Joske....trusten dan maar voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 goedenavond, kom even dag 2 droogmelden, pffffffff wat klinkt dat triest :$nu ja maar weer opnieuw beginnen, vanavond na m'n werk in slaap gevallen, schrik net wakker, hoop niet dat dat hele gedoe met slapen nu weer opnieuw begint, spijt,spijt,spijt!!!!en toch vanmiddag een trek nu gelukkig over, heb ook niets meer in huis, alles weggegooid gister (en dat was veel, want ik wou het echt op een zuipen zetten, mijn geest is een raar iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Nee hoor Gaby, alcoholisme is een raar iets....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hai Gaby...triest dag 2............??? hmmmm...ik zie het meer als weer een nieuw begin, de draad heb je weer opgepaktnee niet triest...compliment dat je er weer voor gaat...nu weer even van die trek af zien te rakenweer vervanging gaan zoeken.....gaat jou wel lukken blijf je vooral hier melden hè Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 ik vindt jullie reacties echt hartverwarmend, maar ik schaam me zo, en dan is het net of ik het niet verdien, het niet waard ben ofzo, herkennen jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Je bent uitgegleden, dus nu opstaan, knietjes afvegen, bek op het stuur en weer opnieuw tegen de wind in fietsen. That's the only way. Morgen kan het mij ook overkomen. God behoede het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Jee Gaby........ja je moet je schamen naar ons toe, je bent echt de aller eerste hier van ALLE frummersdie een uitglijder heeft gemaakt Zoals je ziet praat ik ook meteen niet meer tegen je En dat je het niet waard bent..........die hele vent is jou niet waard, kerel is knotsgek om je zo te behandelen....mijn motto: inruilen voor 2 van ....(wat is zijn leeftijd?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Je kunt beter vragen, wieherkent het niet Gaby?misschien dat die schaamte helptdat het niet weer gebeurt, is die toch ergens goed voor.En verder net wat Woman zegt;bek op het stuur en weer doorfietsen,of was dat BamBam's tekst?niu ja,in elk geval ik ga slapenniet bijgelezenmaar wel erg mooie film gezien netSonny Boyeen aanrader.welterusten mensenslaap lekkerook jij Gaby:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Mijn laatste uitglijder, 1.5 jaar geleden, had ik hetzelfde, zin in een feestje van een week. Heb doorgedronken tot de volgende dag 16.00. En de buren geterroriseerd....De vijfde fles was open, en toen viel ik om. Echt vreselijk......Soi know the feeling.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Die van mij zou ik kunnen inruilen voor 2 van 24 maar dat doe ik lekker niet....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 ja hoor heel herkenbaar Gaby.Maar toch feit blijft dat je het ook niet waard bent om je lam te zuipenIk bedoel.... zeg nou zelf, wanneer ben je als Gaby meer waard, lam of nuchter??Nee hier op dit forum zijn we allemaal gelijk en als het nodig is krijg je wat meerhartverwarmertjes. En nu is het ff nodig dus:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Jane sweet dreams... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Volgens mij was het Marjo, maar nu je het zegt kan het ook heel goed van Bambam komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 jongens jullie zijn geweldig en ik ben blij dat ik gister niet doorgezopen heb, maar vindt het gewoon jammer, zie jullie allemaal met van die mooie lange stopdata en ik red het 4/5 weken en dan val ik weer terug, wanneer gaat nu die knop om, dat ik het niet moet doen. (was misschien te euforisch en dacht dat ie om was, ging ook echt een tijd heel lekker, dat maakt het nog raarder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Oefening baart kunst, Gaby. Echt, als ik het kan, kan jij het ook. Heb 1.5 jaar geworsteld met uitglijders. lieve hemel. En ineens viel er een kwartje. Echt hoor, ik was een hopeloos geval !!Dus er is hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Gaby, Ik weet dat je niet wilt drinken en dat je dat ook gaat lukken. Dat is waar het om gaat. Dan is een misstap niet erg. Misschien zelfs goed om het laatste stukje twijfel weg te nemen of nog even een bevestiging van de nare kant van het drinken.Schamen hoef je je echt niet. En wees trots dat je heel veel hebt weggegooid. Knap hoor.Dag 2, nee 3 alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 hmmmmmmmm twee van 23 hahaha dat zou wat zijn, toyboys, (wel geoorloofd natuurlijk,want goed voor mijn zelfvertrouwen ,en nu zou ik eigenlijk zo'n icoontje van zo'n engeltje met zo'n ring boven het hoofd moeten hebben) goh hoe heet zo'n ring ook weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Een Halo, Gaby... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Woman jij een hopeloos geval? hoe lang sta je nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden