will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Slaap ze igor, moet je ver met die bus ? Heuy, max en soothe, what's up ?? Heb gecheckt bollie en neem de volgende week contact op met de DA. Wil geen risico's nemen, hoop alleen dat het van de ouderdom is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 oh een weekje, dacht dat je ging emigreren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Alles goed hier Will,zo ook mijn bedje in denk ikNog steeds een beetje grieperig, en vriendin in de lappenmand, dus vermoeiende dagen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hoi Will,Niets bijzonders hier. Alles pais en vree hier.Bij u ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Wilde net antwoorden Josje.Jij wil mijn leven wat kleur geven.Even een weekje de blik op wat anders,dat is het zo'n beetje.Emigreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Welterusten alvast voor straks,ben er vandoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Bye Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ja, buiten mijn niet aflatende verkoudheid en vermoeidheid. Moet leren om eens wat vroeger te gaan slapen als ik thuis ben. Ik blijf het er moeilijk mee hebben om in dat grote lege bed te kruipen. Misschien dat dit na dit weekend een beetje beter wordt. Een lieve vriendin van mij wil eens eerlijk en open praten. Misschien kan ik daar wat moed uit putten hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Bye Max en hello josje, was even over je heen gegaan, mijn excuses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Will, ik ben ook moe.Vergeet niet, dat kleine en grote zorgjes ook moe maken.En dit is de tijd van voorjaarsmoeheid.Zo met de eerste zonnestralen gaat de lange winter zich wreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ha will:)Ach een weekje weg geeft ook kleur Soothe. En inspiratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hoop dat het snel voorbijgaat soothe, want zo ken ik mezelf niet. Aan de drank kan het in elk geval al niet liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Shandy is toch 7 up met bier ? quote: Originally posted by: willWoman: Appelsap met bubbels, veelal geschonken op familiefeesten waar de kinderen geen alcohol mogen, maar wel moeten denken dat ze alcohol drinken. Het blijft veel mensen onduidelijk of deze "champagne" nou wel of niet alcoholhoudend is. Er zit in ieder geval minder dan 1% alcohol in. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 quote: Originally posted by: will Ik blijf het er moeilijk mee hebben om in dat grote lege bed te kruipen. Misschien dat dit na dit weekend een beetje beter wordt. Een lieve vriendin van mij wil eens eerlijk en open praten. Misschien kan ik daar wat moed uit putten hé hmmm wat moet ik hier nou weer van denken Rekel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ah... quote: Originally posted by: TeveelWoman, Kleine correctie op het eerder gegeven antwoord door Will. Ingrediënten: Koolzuurhoudend water, suiker, BIER enz... 0,5 % Volume alcoholLet op, kijk uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 ja daarom viel het me op.... quote: Originally posted by: SootheHoi Woman, Een megavergissing!!!! Ik bedoel Ginger Ale. Omdat ik laatst schreef dat ik Shandy kocht inplaats Tonic en het buiten in een afvalbak gooide zat het in mijn hoofd. Inderdaad, daar zit alcohol in. Het was Ginger Ale. Een lekker frisje op deze behoorlijk warme dag. Zeer attent van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Heel mooi Will, geen drank.Anders val je tussen de wal en het schipen dat wil je niet.Neem je rust en multivitapillen.De meeste dingen gaan vanzelf weer over.Althans, daar ga ik van uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goedenavond.Ik kwam er vandaag achter dat ik mijn drinkstatistieken al weer twee weken verwaarloosd had. Op zich niet erg het was zo ingevuld.Maar ik dacht er even over na waarom ik het nog invul. Bij het minderen is dat wel handig, maar als je toch steeds 0 invult is de lol er een beetje af.Daar stop ik dus maar mee. Ik zie het als een weer een stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Zojuist een goede film gezien. Over junkmeisje. daarna netjes de tevee uitgezet. genoeg om over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Hey witje Tja, hoop misschien op een aangenamer leven ??Woman, ik had dat even gegoogeld met dit resultaat Soothe, vroeger werd er hier wat afgekapt hoor, geloof me, maar dat kan tegenwoordig niet meer. Algoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 das wel een flinke stap, lijkt me Japie....Nu de hond uittoedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Trusten mensen ik ga pitten. Tot morgen weer.Will sterkte met het poesje en ik hoop dat je je niet al te veel zorgen gaat maken. Zolang ze blijft eten en vooral drinken, droogt ze niet uit, en kan er bijna niet iets heel ergs aan de hand zijn.Laat je weten hoe de d.a. er over denkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ik ga trouwens (na een tip van hier) ook eens wat magnesiumtabletten nemen. Is dit oud worden ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Truste Bolletje en hele fijne dagenen lekker dat je hondekind het zo naar zn zin heeft op het logeeradres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Doe ik bollie. Maar drinken doet ze heel weinig, heel haar leven lang al Ik hou je op de hoogte.Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden