Spring naar bijdragen

donderdag 7 april

snoepje

Aanbevolen berichten

En jane4 natuurlijk ook bedankt voor de tips. Als het even kan, doe ik inderdaad 's morgens boodschappen, is inderdaad beter. Maar ja, lukt niet altijd ivm werk en zo. Verder gaat het wel ok. Als straks de winkels dicht zijn om 20.00 word ik een stuk rustiger, dan is de mogelijkheid om te kopen er niet meer. Tenzij ik naar de snackbar ga, maar die drempel is wel hoger, want genant...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond frummers, aan dienst met weeral lekkende neus. Dit duurt nu al een tijdje en begin het wel moe te worden.
Bollie, mijn poesje is de laatste tijd heel erg hard an het hoesten. Tijd voor de DA, of gaat dit vanzelf over zoals bij ons ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman: Appelsap met bubbels, veelal geschonken op familiefeesten waar de kinderen geen alcohol mogen, maar wel moeten denken dat ze alcohol drinken. Het blijft veel mensen onduidelijk of deze "champagne" nou wel of niet alcoholhoudend is. Er zit in ieder geval minder dan 1% alcohol in. .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will is ze geënt? En heeft ze een erg nat neusje als ze niest of hoest,ik bedoel, omt er slijm uit? Ziet het er uit of ze verkouden is? Tranen haar oogjes ook? En ik weet niet of het vanzelf over gaat, want ik weet niet wat het is. Het kan zijn omdat ze toch al oud is dat het een ouderdomskwaaltje is. vaak zie je bij oudere dieren dat ze toch hart of longproblemen krijgen. Ik zou als ik jou was, toch ff naar de dierenarts gaan voor alle zekerheid. Dan hoef je je, als het niets ernstigs is, geen zorgen te maken. O, en ook ff laten controleren op kennelkuch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Priem. Ik denk wel dat het gaat lukken hoor maar het is hier nu ineens zo ontzettend stil. Normaal gesproken ben ik zo'n beetje de hele dag aan het praten tegen haar, mits ik niet aan het lachen ben.
Maar als ik morgen eenmaal in de auto zit zal het wel minder worden. Wat kun je toch verknocht raken aan een diertje wat je pas zo'n maand of twee hebt hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,
Het is nog vrij vroeg maar ik ga zo te bedde.
Lekker een sudoku maken en dan oogjes toe.
Hoewel ik vanmiddag toch wel weer een behoorlijk MM (moeilijk moment) had, heb ik er niet aan toegegeven!
Heb als een bouwvakker in de tuin gewerkt en daar ben ik maar "'gewoon" mee doorgegaan.
Daarom moe nu.
Voor straks: Welterusten en morgen zonnig weer op.
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel bollie, ogen tranen niet, maar ze kan soms zo'n 5 a 6 keer vlak na elkaar niezen. Soms komt er wel eens wat vocht mee dan. Dat voel ik vooral als ze plat op mijn borst ligt en me aankijkt voor ze begint. Dan zie ik er uit hoor :D
Ze heeft het al een tijdje, maar ik ga je raad opvolgen en de DA eens even laten komen om te checken.
Wat bedoel je juist met, ziet ze er uit alsof ze verkouden is ?? Hoe zie je dat aan een poes eigenlijk ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal.
Niet echt terug gelezen maar breek niet echt ergens in geloof ik...
behalve will dan, die last heeft met zijn poesje...
Vriendin gisteren aan meniscus geopereerd dus loop hier
al twee dagen de verpleger uit te hangen:) (met liefde hoor)
wassen. zuigen, boodschappen, koken, helpen met aan en
uitkleden afijn noem maar op.
Ga haar zo in bed helpen en zelf ook op tijd onder de wol:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rekel als een kat verkouden is, niest hij veel, oogjes zijn dan vochtig en er komt veel slijm mee als hij niest.
Maar als het niet de hele dag door is en zo af en toe maar een keer, dan hoeft het niet altijd erg te zijn. als mijn katten niezen, doen ze dat ook wel zo'n 5-6 x achter elkaar hoor. het zijn soms net mensen. Dan is er niet zo veel aan de hand. Een kat niest net zo als een hond dat soms ook doet. En dat stopt ook niet na een keer. Maar als het inderdaad zo af en toe gebeurd, dus b.v. een x in de 4-5 dagen dan zou ik me niet zo bezorgd maken. Maar dat zou ik niet doen. Als jij het wel doet is het inderdaad verstandig als je de d.a. een keertje laat komen.
Maar zal ik eens kijken op internet of er iets over te vinden is? Momentje, ik ben zo terug.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Woman,

Een megavergissing!!!!

Ik bedoel Ginger Ale.
Omdat ik laatst schreef dat ik Shandy kocht inplaats Tonic
en het buiten in een afvalbak gooide zat het in mijn hoofd.

Inderdaad, daar zit alcohol in.

Het was Ginger Ale. Een lekker frisje op deze behoorlijk warme dag.

Zeer attent van je.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik direct even onderzoeken bollie. Ze niest verscheidene keren per dag hele series bij elkaar. Zit soms heel zwaar te hoesten (zeer regelmatig), eet weer terug een beetje normaal en komt me steevast overal gezelschap houden. Ze ziet er niet slecht uit vind ik (ogen normaal, geen slijmen uit de neus), maar toch. Als ze zo zit te kruchen slaat mijn hart al op hol. Net of ze teveel rookt of zo. Ikzelf rook altijd buiten of onder de dampkap, dus daar heeft ze zo goed als geen last van.
Zo even kijken naar je link en alvast heel hartelijk dank voor je moeite :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...