snoepje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 geen ontbijt..jullie zijn veel te laatik ga nu douche,,dus igor niet gaan staan te gillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 goede morgen snoepje.jeeeeetje wat ben jij streng zeg. ik wou jou de eer geven om te openen. ik was al laaaaaang wakker.nou dan maak ik wel een ontbijtje voor de frummers (slijm slijm) koffie, thee, smoothie, cola, milkshake.broodjes kroket, fricandel, engels ontbijtje jullie zeggen het maar, ik heb nog heel even tijd om wat te maken.en dan is de douche voor mij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 goede morgen tink jij was al langer op dus geen smoesjes ETEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 ja tinkerbell..jij was inderdaad al langer opmaar je dacht weg wezen laat snoepje het maar doennou mooii niet vandaag...ga lekker lang de douche bezet houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 BEN JE NOG NIET KLAAR SNOEPJE???? nou dan ga maar eventjes aan de kant laat mij maar eerst dan want ik moet nog weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 goedemorgen frummers..stillekes nog hier....maar het wordt aanschuiven zeker voor de douche ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goedemorgen dames en heer,Aanpassing + en heer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goedemorgen lieve mensen...Igor: bedankt voor de smoethie..lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 HE HE eindelijk worden er meer wakker. waar blijft yvonne, desi, blondie, bollie&puck en natuurlijk de rest (ik vergeet niemand hoor, maar anders wordt de lijst te lang) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 MUPKE??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Zo zeg wat heb ik, na lang wakker gelegen, geslapen. Poeh.Goeie morgen lieve kanjers.Wat is nou een smoothy???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goeiemorgen Hr, Susan, niwi, igor, tinker en bol.Jeminee lekker ontbijtje Igor, wat die twee anderen het weer afweten he? Nou gewoon de douche uitwerken en zelf lekker spetteren maar. Heeeeerlijk uitgeslapen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Moghu Vonneke.Waarom maken we niet een groepsdouche? Kunnen we elkaars rug wassen. Een mooi groepsgebeuren, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 haha, bolletje....we gaan weer terug naar de tijd van de commune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goede morgen allen,Ik voel me * op deze prachtige dag.Wordt druk vandaag. Ellelange vergaderingen en ik zit met mijn hoofd ergens anders.Goed....ik zal hem wel plukken vandaag.Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 wat een prachtige dag weer....weer een dag dat ik niet hoef te drinken...geweldig toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goeiemorgen allemaal:DBen ik weer, gelukkig weer opgeknapt.Over op de orde van de dag...Koffie en een peuk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 den Blondie se....peuk ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 domoor ook goedemorgen. het zevende woord 'moet' je even veranderen anders krijg je een tik over de neus van de moderollator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ja, sorry Niwi, nog niet gelukt om te stoppen met roken...Komt ooit...Vind niet drinken even nu belangrijker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goeie morgen lieve Rekel. voor jou, op de vroege morgen een dikke vette Zo, alsjeblieft. Helemaal alleen voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Goeie morgen Blondie. Wat fijn dat je weer opgeknapt bent meis. Want, vlak nadat je verhuisd ben, ziek worden, dat moet niet kunnen. Je moet dan juist energiek zijn om te kunnen genieten van je huis. Fijn dat het weer beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 oei oei bolletje...waar heb ik dat aan te danken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Zo, loopt vol hier... goeiemorgen allemaal. Bol, nee hoor geen groepsdouche.... moet de hele dag al communiceren ... dat eventjes helemaal stil onder de douche genieten.... is mijn zen moment.. hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 ik zit me dat voor te stellen, Yvonne....wat doet men onder de douche....nou ja...zennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden