Spring naar bijdragen

Weekendpact 8, 9 en 10 april


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Geen enkele alcoholist zit van nature zo in elkaar ;).
Je zegt op het moment niet genoeg zelfvertrouwen hebt om te stoppen met drinken. Wat zorgt er net voor dat je na de opnames terug naar het drinken ging?
Als ik je lees maak ik me zorgen om je. En dat is niet kleinerend bedoelt (geschreven kan het zo anders klinken). Niet omdat je nog drinkt hoor. Ik kan me heel goed vinden in minderen en sta er niet wantrouwig over. Verre van..
Ik vind het alleen zo eng dat je zoveel naar binnen speelt. Kan je niet een inniminnieietsiepietsie proberen daarin te minderen? Dat alleen is genoeg ;).
Verder kom je er wel..ben ik zeker van!
Als je had opgegeven was je hier niet dus...een vogel is geen mus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer thuis van het feestje en heb het droog gehouden. Heb gezwaaid naar de fles wijn die voor me stond en daar is het bij gebleven;)

Hoe is't bij jullie?

Rae:
Wat wil je nu zelf? Minder dagen drinken, maar wel in grote hoeveelheid? Ben je niet bang dat je teveel drinkt en een alcoholvergiftiging oploopt of iets anders engs? Snap best dat je je vertrouwen in jezelf verliest wanneer het niet lukt om te stoppen, maar kun je het drankgebruik niet afbouwen middels minderen?

Dombo: GEFELICITEERD met je 1ste maand droog!
:musicnote::present::):moon::D:present:B):musicnote::present::):moon::D:present:B):musicnote::present::):moon::D:present:B):musicnote::present::):moon::D:present:B):musicnote::present::):moon::D:present:B):musicnote::present::):moon::D:present:B)

En nu even bankhangen met vriendlief:)
Tot morgen:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekstertje ik wil je heel erg bedanken dat je dit weekend het pact had opgezet.
Er was aardig veel drank binnen handbereik en dan denkend
aan jullie allemaal is het zoveel makkelijker om er mee om te gaan!!
Ik heb een heel goed weekend gehad en adb gebleven.

Oohh ik vergeet nog wat.
Ik ben ook heel blij voor jou dat het goed uitgepakt heeft, want volgens mij zag je best wel op tegen vanmiddag
Goed gedaan wijffie
GIRLPOWER!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

Ook ik heb het droog gehouden!
Wil het ook zo houden.....wel/ niet ....daar word je alleen maar onrustig van!
Het brengt je tot niets!!!!

Heb gisteren zo`n fijne dag gehad!
Daar ben ik zo dankbaar om en 10 april 2011 had ik NOOIT beleefd als ik al die jaren op hetzelfde niveau door had gedronken.

Dus twijfelaars onder ons......eens komt de dag en dan weet je..hè,hè....hier heb ik het voor gedaan!!

Fijne dag allemaal.

liefs Tine:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze oudgediende logt ook nog maar eens in, om Tine te bedanken, voor je ervaring, t maakt voor ons duidelijk dat 1 echt niet kan, ook niet na lang niet drinken, je blijft toch verslaafd en drank blijft toch trekken aan je, maar inderdaad, de helderheid wil je niet meer kwijt!!
En om Josje zich het volgende af te laten vragen, kon je vroeger weinig drinken, kon je vroeger met jezelf afspreken maar 2 keer in de week te drinken? Of werd het toch altijd meer dan je wilde?
t zal worden zoals t was Josje, die drie maanden niet drinken maakt je (helaas) geen andere drinker, dat doet drie maanden niet, dat doet 3 jaar niet, dat doet zelfs 15 jaar niet (de langste periode waarna iemand een terugval kreeg die ik ken)
ik wens je veel wijsheid toe Josje

groetjes HenkT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...