Rae Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 't Zou beter zijn Fleur, maar zo zit ik helaas niet in elkaar. Ga ik niet voor de volle laag, dan begin ik er niet aan. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Geen enkele alcoholist zit van nature zo in elkaar . Je zegt op het moment niet genoeg zelfvertrouwen hebt om te stoppen met drinken. Wat zorgt er net voor dat je na de opnames terug naar het drinken ging?Als ik je lees maak ik me zorgen om je. En dat is niet kleinerend bedoelt (geschreven kan het zo anders klinken). Niet omdat je nog drinkt hoor. Ik kan me heel goed vinden in minderen en sta er niet wantrouwig over. Verre van..Ik vind het alleen zo eng dat je zoveel naar binnen speelt. Kan je niet een inniminnieietsiepietsie proberen daarin te minderen? Dat alleen is genoeg . Verder kom je er wel..ben ik zeker van! Als je had opgegeven was je hier niet dus...een vogel is geen mus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Nog altijd droog...en dat gaat me vandaag ook lukken ...want...1e maand ADB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 van harte, Dombo....dat verdient een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Dank je Niwi...ik ben er ook blij mee.En vandaag is de eerste dag dat mijn man stopt met drinken (die dronk 1,5 tot 2 flessen wijn per avond).Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ben weer thuis van het feestje en heb het droog gehouden. Heb gezwaaid naar de fles wijn die voor me stond en daar is het bij gebleven;) Hoe is't bij jullie?Rae:Wat wil je nu zelf? Minder dagen drinken, maar wel in grote hoeveelheid? Ben je niet bang dat je teveel drinkt en een alcoholvergiftiging oploopt of iets anders engs? Snap best dat je je vertrouwen in jezelf verliest wanneer het niet lukt om te stoppen, maar kun je het drankgebruik niet afbouwen middels minderen?Dombo: GEFELICITEERD met je 1ste maand droog! :present::present::present::present::present::present:En nu even bankhangen met vriendlief:)Tot morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goed voorbeeld he Dombowat fijn voor jedat hij ook stopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Zo het weekend is alweer bijna voorbij Heb het wel droog gehouden: verjaardag met familie en vanavond nog even chinees gehaald: ze wilden het biertje en de jenever al inschenken (was vaste prik), maar ik heb gewoon een colaatje genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ekstertje ik wil je heel erg bedanken dat je dit weekend het pact had opgezet.Er was aardig veel drank binnen handbereik en dan denkendaan jullie allemaal is het zoveel makkelijker om er mee om te gaan!!Ik heb een heel goed weekend gehad en adb gebleven.Oohh ik vergeet nog wat.Ik ben ook heel blij voor jou dat het goed uitgepakt heeft, want volgens mij zag je best wel op tegen vanmiddagGoed gedaan wijffieGIRLPOWER!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 ff melden dat ik het het weekend droog heb gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Hier ook droog,geen verleiding gehad ook gelukkig,en voor degene die ze weerstaan hebbenklasse!!! en weer een stap in de goede richting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 droog gehouden..maar ben altijd weer blij dat het maandag is en niet alleen om de alcohol maar door het vaste ritme wat er dan weer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 heb het ook droog gehouden, moest wel want ik had netjes de antabus geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Hoi allemaal!Ook ik heb het droog gehouden!Wil het ook zo houden.....wel/ niet ....daar word je alleen maar onrustig van!Het brengt je tot niets!!!!Heb gisteren zo`n fijne dag gehad!Daar ben ik zo dankbaar om en 10 april 2011 had ik NOOIT beleefd als ik al die jaren op hetzelfde niveau door had gedronken.Dus twijfelaars onder ons......eens komt de dag en dan weet je..hè,hè....hier heb ik het voor gedaan!!Fijne dag allemaal.liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Witte:heart:Volgens mij hebben we elkaar weer veilig en droog het weekend doorgekregen:) Mooi toch dat het helpt. Mij heeft het in ieder geval geholpen! En nu vol goede moed weer verder:present:En een voor alle kanjers hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ekstertje,Voor jou omdat je tegen je ergste vijand (ex vriend) hebt gezwaaid, hem hebt kunnen weerstaan, heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Natuurlijk ook droog gebleven........trots op mijzelf.Thanx pact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ook mijn persoontje heeft het droog gehouden dit weekend. Dit komt ook echt dankzij het forum. Vandaag dus precies 8 dagen.... Voel me goed en sterk. Goed om te horen dat het met jullie ook goed is gegaan.Gr. Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Deze oudgediende logt ook nog maar eens in, om Tine te bedanken, voor je ervaring, t maakt voor ons duidelijk dat 1 echt niet kan, ook niet na lang niet drinken, je blijft toch verslaafd en drank blijft toch trekken aan je, maar inderdaad, de helderheid wil je niet meer kwijt!!En om Josje zich het volgende af te laten vragen, kon je vroeger weinig drinken, kon je vroeger met jezelf afspreken maar 2 keer in de week te drinken? Of werd het toch altijd meer dan je wilde?t zal worden zoals t was Josje, die drie maanden niet drinken maakt je (helaas) geen andere drinker, dat doet drie maanden niet, dat doet 3 jaar niet, dat doet zelfs 15 jaar niet (de langste periode waarna iemand een terugval kreeg die ik ken)ik wens je veel wijsheid toe Josjegroetjes HenkT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden