Marc Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Dit lijkt me wel aardige buikdansmuziek (uit Ivoorkust),maar ik vrees dat jullie mij niet in actie willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Hee Marc die is ook niet gek.... Misschien moeten we maar emigreren daar staan ze allemaal droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Das geen buikdansmuziek. Wel erg mooi, dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ha die Marc, zou jouw wel eens aan het buikdansen willen zien, maar dat kunen we denk ik beter over laten aan Woman. Kun je mij geen les geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Wie, ikke ?Ja hoor !!Ik heb een dansruimte (kleintje) met spiegelwand in huis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Lijkt me een heerlijke ontspanning dat buikdansen,wil het ook wel leren, lijkt me heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja is het ook, je vrouwelijke energie wordt gestimuleerd. Kom maar keertje langs, leuk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 mmmm kom ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja ook goed, leuk, ik heb plaats voor 4 incl mezelf.Kan er nog eentje bijMarc ???! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Doe ik zeker, lijkt me geweldig maar niet zo makkelijk. Heb nog een hoop te leren.Maar zo´n buikdanseres kan me zeker wel heel wat leren.Lijkt me superleuk en we spreken een keer wat af. Kom ik bij je en en ga jij mij de kneepjes van het dansen leren:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja, echt leuk. Ik wil de hele dag wel dansen dus kom maar op We beginnen eenvoudig. Het is wel handig als je beetje maat kan houden, want dan kom je in het ´gevoel´. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Hey Aich, ben erg blij voor je deze avond (voor mezelf ook). \o/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Myriam, hartstikke leuk dat je ook meedoet. Zal wel lachen worden met ons in het begin.Gelukkig hebben we een geduldige leermeesteres. hoop ik:heart: voor Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja hoor, ik ben erg geduldig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Rae, de avond ook goed doorgekomen?Als dit forum er niet was geweest was ik vreselijk de mist in gegaan:heart::heart::heart: voor iedereen die er voor me was vanavond:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Gelukkig dat je zo geduldig bent, lijkt me echt tof om dat buikdans en te leren. Maar ik denk dat het niet gemakkelijk is.Spreek echt wat met je af. lijkt me ontzettend ontspannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja, ik meen het ook echt. Hier een mooi filmpje om jullie lekker te maken Al vaker geplaatst, maar jullie kennen em nog niet. http://www.youtube.com/watch?v=-_bBiKOi9ak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja is het ook, je vrouwelijke energie wordt gestimuleerd.Ah Ha, nu begrijp ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 En pas maar op want als de buikdans fever je te pakken krijgt ben je verslaafd...:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Net een kaartje voor Luxus geboekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Is heerlijk om naar te kijken. Wel, een dansend lichaam is dat op zich, maar vloeiende, sierlijke dansen zoals deze nog dat ietsje meer, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Fluxus Soothe hahahahaha ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Oh, daar krijg ik echt helemaal een kick van.Kun jij ook zo dansen?Ga mijn telefoonnummer per p.b. toe sturen kunnen we een keer wat afspreken,als je het echt leuk lijktom mij wat te leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Bedoel ik.Grapje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja ik kan inmiddels wel een heleboel wat zij doen Ja is goed, kunnen we snel een datum prikken. Miryam ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden