Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ahimsa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Avond iedereen. Vrees dat ik iets erg dwaas ga doen. Gisteren/vandaag was ik zowat aan 't evolueren naar een stop. Nu ben ik aan 't evolueren naar een 'allez Rae, nog een laatste keer'. En ik vrees dat ik dat nog ga doen ook. Bizar hoe een doorwinterde alcoholist zichzelf zo met open ogen kan bedriegen. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Oh, joepie, mag ik nog eens het shimmy filmpje plaatsen !Fluxus is het creatieve centrum hier, waar allerlei hobby dingen les wordt gegeven, scilderen, dansen, muziekles etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ha die Bol, ik had je gisteravond nog gevraagd of je je dagjes uit logeren al achter de rug had. Daar heb je geen antwoord meer op gegeven. en ik wil het toch graag weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Dit is de shimmy:http://www.youtube.com/watch?v...st=PLC39F5C63E7B38ACFEerst doet ze net alsof ze het niet kan, dus eventjes geduld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ja hoor Mup, en het was gezellig. Heerlijk gekookt voor mijn zwager en schoonzus. Er werd wel weer erg veel gedronken door mijn zwager. En dat zonder maag. Bovendien eet hij zo goed als niets. Dat kan hij ook niet zegt hij maar dat is een rotsmoes, drinken kan hij wel. Maar goed hij wordt binnenkort opgenomen en dan gaan ze kijken of ze hem wat kunnen motiveren om weer wat meer te gaan doen. Nu ligt hij ongeveer zo'n 16 uur in bed te stinken.Verder vond ik het toch wel erg lang hoor, 4 dagen. Das niks voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Dacht ik al dat 4 dagen te lang is. En zonder je hondje toch? Ach gossie. Was ie blij dat je weer thuis was zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Gatver, ik weet niet wat er aan de hand is maar ik heb in een keer zo´n zin om te drinken.Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Jazeker, ze was ontzettend blij. Eerst moest ze weer even op adem komen, en rond kijken zo van, waar ben ik maar dat duurde ongeveer 5 sec. En toen ze de katten zag, ging ze helemaal los. Verder heeft ze zo'n beetje heel de middag geslapen. Denk dat ze heel veel gespeeld heeft daar waar ze is wezen logeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Heb je al gegeten Aicha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 quote: Originally posted by: bolletjeJazeker, ze was ontzettend blij. . Liefffff. Wat zouden we zonder onze huisdieren moeten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 IndeedAicha en Rae, ga eens even heel snel 3 dubbele boterhammen extra lekker belegd eten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Nee, ik heb nog niet gegeten heb er ook totaal geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Woman, i like it Rae, begrijp ik nu goed dat je willens en wetens, bewust en opzettelijk aan de zuip gaat terwijl je nog amper 2 weken niet gedronken hebt??Zeg dat het niet waar is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Is dat zo ineens opgekomen Aich? Rot hé dat dat je zo overalt? Is er een aanleiding geweest? Hoe heb je de dag doorgebracht? Was dat een beetje prettig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 @Desi en Jaap, jullie hebben gelijk, maar ik baalde zo van die laatste terugval dat ik het woordje proberen er maar voor heb gezet, vertrouw mezelf nu niet meer zo, was steeds vol goede moed, maar na 4-6 weken val ik toch weer terug, en het is voor mij niet handig om te drinken, ik moet het gewoon NIET meer doen!daarom beloof ik een ieder hier op het forum dat ik vandaag de eerste niet neem!Fijne avond allemaal! Kom later nog wel even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 de trek gaat over, echt !je kan beter nu op een houtje bijten en de trek uitzitten dan morgen de ellendige kater..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeLiefffff. Wat zouden we zonder onze huisdieren moeten he? Ik zou ook niet meer zonder kunnen, echt niet. En ze heeft zo'n knap koppie, hele grote oren en ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Dat is iets dat ik zeker weet, maar heb zo´n trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Aicha, niet doen, zorg dat je voor je zelf kunt blijven instaan, kom op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Aicha ik kan het je niet aanraden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Ik ga even proberen wat te eten naar binnen te werken en hoop dat dan de trek over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Aicha, zit je dan ergens meer, of wil je gewoon ff van de wereld zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Bolleteje ik kan gen directe reden aan geven, wel het feit dat ik sinds ik gesopt ben met drinken erg depressief ben geworden.Kon er wel een tijd mee omgaan maar wordt me nu geloof ik teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden